wiken Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Nej, det har han inte heller. Deltron3030 är inte alls samma person som Del The Funkee. E d visst d.. enligt säkra kontakter har stämmer d.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 E d visst d.. enligt säkra kontakter har stämmer d.. "säkra kontakter", uuh.. scaryy.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 "säkra kontakter", uuh.. scaryy.. Uhh nä inte ett dugg faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Uhh nä inte ett dugg faktiskt... ...säg mig, vad är det för kontakter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Kan rekomendera låten Beanie Siegel - Feel It In The Air. ¨ Vet inte om någon rekomenderat den förut. Underbar lugn/harmonisk låt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 ...säg mig, vad är det för kontakter? En kusins kompis farbror vars son bor mitt emot ett konditori... nämen ja har för mig att ja har sett d nånstans... kan ha fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Någon mer än jag som har hört 50 Cents nya album "The Massacre"? Tycker det var ett ganska mediokert album... 50 borde koncentrera sig på att skriva riktiga texter istället för att försöka övertyga folk att han är den hårdaste, farligaste och mest fruktade motherfuckern som världen har skådat. Blir tröttsamt snabbt... Låten med Eminem, "Gatman & Robin", är rätt skön dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Just lose it - Eminem Äger hårt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/FrontCover.jpg jag tipsar om gratis albumet Repressed Memories från skivbolaget 7thsealentertainment, som går att tanka här: http://www.7thsealentertainment.com/Repressed%20Memories.zip Mycket bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Någon mer än jag som har hört 50 Cents nya album "The Massacre"? Tycker det var ett ganska mediokert album... 50 borde koncentrera sig på att skriva riktiga texter istället för att försöka övertyga folk att han är den hårdaste, farligaste och mest fruktade motherfuckern som världen har skådat. Blir tröttsamt snabbt... Låten med Eminem, "Gatman & Robin", är rätt skön dock... Medioker.. knappast. Enligt mig är det här det hårdaste och smutsigast albumet av 50 hittills, LÄTT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Medioker.. knappast. Enligt mig är det här det hårdaste och smutsigast albumet av 50 hittills, LÄTT! Men är det det bästa? Inte om du frågar mig. GRODT höll en jämnare och högre klass. Har dock lyssnat lite mer på det och insett att det e helt ok. "Mediokert" var väl lite i underkant...Tycker bara att det ör för många låtar som låter likadant. Några som sticker ut dock. Hans disslåt "Piggybank" till Fat Joe , Nas mf. håller inte måttet, larvigt att fösöka starta beefs med artister bara för att sälja. Han ber ju fan folk att dissa honom tillbaka i slutet av låten. Lite larvigt tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Haha nej det är bara kaxigt! =) Sen tror jag knappast Fiddy gör det för pengarna, han har nog så det räcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Haha nej det är bara kaxigt! =) Sen tror jag knappast Fiddy gör det för pengarna, han har nog så det räcker. En äkta G' som han kallar sig, kan inte ha för mycket pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 BG Knocc Out & Dresta - Compton and Watts Eazy-E - Automobile 2 låtar som e helt okej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 (redigerad) GZA - Knock Knock Ice-T - O.G Original Gangster Slick rick - children's story Ciara Feat. Missy Eliot - 1,2 Step Redigerad 3 mars, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Ni som vill höra mig rappa kan skicka eran msn på PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Ni som vill höra mig rappa kan skicka eran msn på PM. Jag har redan hört den! skitgrym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 (redigerad) Ni som vill höra mig rappa kan skicka eran msn på PM. Riktigt skön din del var Redigerad 7 mars, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Vet inte om jag eller nån annan skrivit den men men... Dr. Dre - The Watcher från hans album The Chronic 2001, riktigt bra låt. Och det är handling i den också, ingen jävla skitsnack låten igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 (redigerad) Ciara Feat. Missy Eliot - 1,2 Step ^Min absoluta hatlåt just nu^ En låt kan handla om så många olika saker och de flesta hiphoplåtarna har ett speciellt budskap. Den här låten handlar om...låtens beat! Tycker det är lika komiskt varje gång jag hör den! "This beat is bla bla bla..." "Jazze made it". Snacka om att ha brist på ämnen att sjunga om . Plus att de slickar röv för den fete, äcklige producenten Jazze Pha. Blir allvarligt orolig över dagens musikindustri när jag hör den låten. Låten får ju fan mer spinn på radion än någon "betydelsefull" låt (vet att låten inte är hiphop men whatever). Alla 14-åriga småtjejer springer väl och köper singeln i närmsta butik... Missta mig inte, jag är ingen person som nödvändigtvis behöver djupa, insiktsfulla texter och sitter och lyssnar på Imortal Technice på mitt rum varje fredagskväll *host* Cortez *host*. Även jag skulle väl gå igång på låtens beat på dansgolvet. Men någon måtta får det vara vad gäller kreativitet. Sorligt att det är sån skit som säljer. Fan, nu lät jag som en bitter och cynisk tråkfarbror ändå men jag hoppas någon fattar... Redigerad 7 mars, 2005 av Spankdogg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts