VaXXoR Skrivet 28 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2014 Rockstar spelar med Chris Webby nu live och var tvungen att lyssna på hans nya album. Rätt sköna låtar faktiskt! http://open.spotify.com/album/4aNZssOCyUIHsqXVvvbkhl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Golleligan Skrivet 22 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2014 Beatet är ruskigt skönt också. Looptroop gjorde sen en cover som heter "Jag sköt Palme". Den var jävligt skön. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 januari, 2016 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2016 Någon som vet var man kan finna "Deep Cover part 2" ?! 3 in to the 2 and 2 in to the 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 januari, 2016 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2016 Det skrevs om det här av Mark på förra sidan (2014 lol) men nu har jag snappat upp trenden - fenomenet - hiphop från Västerbotten, och är helt insnöad. Superklassikern är förstås: 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 januari, 2016 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2016 Det skrevs om det här av Mark på förra sidan (2014 lol) men nu har jag snappat upp trenden - fenomenet - hiphop från Västerbotten, och är helt insnöad. Fan, kul att höra! Den här dök upp igår. Käp är kung! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 januari, 2016 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2016 Fan, kul att höra! Den här dök upp igår. Käp är kung! Det var nice! Fast jag föredrag verkligen när de rappar på svenska. Här är två andra favoriter: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 januari, 2016 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2016 Måste ändå hålla med, dom är myyycket bättre när dom rappar på svenska än när det är på engelska. För övrigt, vad tycker ni om att Kanye bytte namn ifrån Swish till Waves? Jag tycker det är så där faktiskt, menmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 februari, 2016 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2016 (redigerad) Nya plattan släpptes för en timme sen. Bästa hittills 2016. Roadtrippy är galet fet. Redigerad 4 februari, 2016 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 februari, 2016 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2016 Lyssnade just på 'Skate or Die' och jag tyckte det va så där, men alla kan nog inte gilla det antar jag.Någon här förresten som ska gå på Kanye's premiär utav WAVES? Jag och en ska kompis ska gå här i Östersund! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 februari, 2016 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2016 Jag måste äsga att kanye's nya album har sjukt många bangers faktiskt. Sjukt nöjd faktiskt! Det ska bli grymt att lyssna på allt hemma, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 februari, 2016 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2016 Någon här förresten som ska gå på Kanye's premiär utav WAVES? Jag och en ska kompis ska gå här i Östersund! Vad innebar en sådan premiär? Var det en livesändning av något slag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 februari, 2016 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2016 Vad innebar en sådan premiär? Var det en livesändning av något slag?Det va helt enkelt att du gick på bio i Sverige och fick se en livesänding ifrån MSQ där Kanye spelade upp sitt nya album samtidigt som dom visade hans nya kläder, gick att se på Tidal hemifrån också om man är intresserad. Jag är ganska säker på att det är det 'största' album släppet än i varje fall, ryktas om att det va 20M som livestreamade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 februari, 2016 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2016 Det va helt enkelt att du gick på bio i Sverige och fick se en livesänding ifrån MSQ där Kanye spelade upp sitt nya album samtidigt som dom visade hans nya kläder, gick att se på Tidal hemifrån också om man är intresserad. Jag är ganska säker på att det är det 'största' album släppet än i varje fall, ryktas om att det va 20M som livestreamade det. Hur fan kan jag ha missat detta. Alltså även hela albumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 februari, 2016 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2016 (redigerad) Hur fan kan jag ha missat detta. Alltså även hela albumet. Haha, sånt händer. Det kommer droppas ikväll/inatt i varje fall enligt https://twitter.com/kanyewest/status/698175350854021120 Går du in http://tidal.com/us/tidalxyeezy3-live här kan du se på hela saken live ifrån igår. Albumet är ute nu. jääävlar. Redigerad 14 februari, 2016 av iweX 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 februari, 2016 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2016 BAM BAM KANYE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 mars, 2016 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2016 Kendrick släppte nytt inatt! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 mars, 2016 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2016 (redigerad) Kendrick släppte nytt inatt! Såg det med, låter väldigt mycket som TPAB, tyvärr är den enda låten jag riktigt fastnat för än track 7.. Även om jag gillar stuket på Ep'n så är det ju verkligen inga bangers som man drar på bara så där typ. Redigerad 4 mars, 2016 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 april, 2016 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2016 Är så jävla förälskad i andra delen av m.A.A.d city. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 april, 2016 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2016 Postade denna på fejjan för ett tag sedan, den e fett tung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 april, 2016 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2016 Blir fan sugen på att dra till Bråvalla i år asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts