VaXXoR Skrivet 13 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2013 Nas till Stockholm den 14e Mars, någon som ska dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2013 Nas till Stockholm den 14e Mars, någon som ska dit? Holy Beebop! Ja, det skulle jag verkligen vilja. Tycker att vi har fått hit förvånansvärt mycket stora rappare de senaste året. Helt klart ett steg i rätt riktning. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2013 Dubbelpostar. Tänkte droppa några sköna låtar till er, blir en bra start på veckan. Above the Law - Black Superman (1994) Digable Planets - Where I'm From (1993) Wu-Tang Clan - Protect Your Neck (1992) M.O.P - How About Some Hardcore (1993) Westside Connection - Gangsta Nation (2003) WC, Snoop Dogg, Nate Dogg - The Streets (2002) Nas - Represent (1994) Bone Thugs-N-Harmony - Flowmotion (2007) http://www.youtube.com/watch?v=CHd8blwyTR0 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 16 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2013 Dubbelpostar. Tänkte droppa några sköna låtar till er, blir en bra start på veckan. Protect Ya Neck är en av mina all-time-favoriter i genren! Förutom valfri Wu-Tang-låt är dessa antagligen några av mina mest lyssnade låtar i min hip hop-lista: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2013 Deltron 3030 ska släppa nytt! Helt fantastiskt! Första singeln (som är otrolig): http://www.youtube.com/watch?v=MCPim0oZpw8 Och eftersom deras tidigare album ägde pung (jag kan inte använda mig av hippa uttryck): Och eftersom Del the Funkée Homosapien typ är världens bästa rappare: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2013 Klassiker. När jag stängde på jobbet på sommaren brukade jag sätta på denna på högsta volym medan vi städade. Så skön kontrast till att ha lyssnat på "säker" musik för gästernas skull hela dan. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Lyssna på Onra på spotify om ni inte har gjort det redan, så jääävla bra. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2013 (redigerad) Wu-tang clan till Stockholm/Grönalund i sommar! WU-TANG CLAN AIN'T NUTHIN' TO FUCK WITH! Redigerad 2 februari, 2013 av VaXXoR 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2013 Jävligt fin låt av Geto Boys från 1998. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2013 Haha. Den är ju fet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2013 Rockigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2013 Skönt med lite omväxling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2013 Inget fan av Eminem, men låten från en av hans kommande album förvånade mig! Riktigt skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2013 Det här är bra skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2013 HH är jävligt sköna, dom har börjat göra freestyles in deras nya videos. Riktigt grymma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2014 Hej! Vill tipsa om den gigant som är EDAN! Han har två album. De skiljer sig ganska markant. Det ena, Beauty and the Beat, vilar på en samplad matta av psykadelisk rock och pop - och är det bästa jag någonsin har hört. Hans debutalbum Primitive Plus, däremot, är snarast en homage till old-school-hiphop och har ett större uns humor. Beauty and the Beat: http://www.youtube.com/watch?v=I1NGDW6F5Ww Primitive Plus: Och så ett schysst liveklipp! Så jäkla fett. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2014 Nu är jag egentligen inte så väl bevandrad inom hiphop och rap, men det lilla jag faktiskt gillar är skiten från Random Bastards!. Vad tycker ni om det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2014 Såg att Mobb deep kommer till Stockholm. Dock inget jag lyssnar på när det kommer till deras nyaste låtar. In other news, Ill mind of Hopsin 7 kommer snart! Typ inatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2014 Såg att Mobb deep kommer till Stockholm. Dock inget jag lyssnar på när det kommer till deras nyaste låtar. In other news, Ill mind of Hopsin 7 kommer snart! Typ inatt? Yes, den har kommit nu. Rätt bra faktiskt. Vad tycker ni om Yung Lean förresten? Jag diggar honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2014 Denna låten är ganska schyrre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts