Maimstream Skrivet 31 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2012 Är du allvarlig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2012 Någon mer än jag som ska till "Last Wordz, A tribute 2 pac" den 13:e September? Jag tror det kommer bli fett! Bl.a WC, Outlawz, Yukmouth och Bone Thugs-N-Harmony kommer framträda under tributen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 5 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2012 Någon mer än jag som ska till "Last Wordz, A tribute 2 pac" den 13:e September? Jag tror det kommer bli fett! Bl.a WC, Outlawz, Yukmouth och Bone Thugs-N-Harmony kommer framträda under tributen. Ska försöka dra dit med några, får se. Vill lätt dit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2012 (redigerad) .......... Redigerad 10 september, 2012 av _ThuuG 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 11 september, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2012 jävlar vad aktiv den här tråden var då haha, galet. Här kommer lite tung hiphop som jag rekommenderar i alla fall: Bliss n Eso - Video Games Dope Dod - Redrum Kmk - Reefer madness Element - I Am Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2012 Galet bra! http://www.youtube.com/watch?v=xrv3SSpncPM 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2012 Blivit mycket Nipsey Hussle på senare dagar. Någon av er som har hört hans musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2012 (redigerad) Ilskan som flödar genom kroppen när man inser att Cunninlynguists bästa album Will Rap For Food inte längre finns på Spotify. #That's #It #No #More #Premium #For #You #! #It's #Shit #Like #This #Spotify #! Edit: Tänkte att jag lika gärna kunde köpa albumet, så mycket som jag har lyssnat på det så vore det fint att ha albumet på skiva, det blir ju mer på riktigt då. Googlade runt lite och hittade bara det här: Nästan $115 för ett BEGAGNAT exemplar av albumet. Bitches be crazy, yo! Redigerad 25 november, 2012 av eXotic 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2013 Drop med The Pharcyde från 1995 håller fortfarande. Musikvideon är f.ö riktigt skön, kan inte annat än älska den. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2013 Drop med The Pharcyde från 1995 håller fortfarande. Musikvideon är f.ö riktigt skön, kan inte annat än älska den. Sex miljoner visningar på Youtube... Kan inte fatta att jag aldrig har hört varken låten eller gruppnamnet förut. :hm: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2013 Schysst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2013 Drop med The Pharcyde från 1995 håller fortfarande. Musikvideon är f.ö riktigt skön, kan inte annat än älska den. Tack för tipset, ska kolla in deras andra låtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=iMR45VOKj58 Money Treeeeeees! "Everybody gon' respect the shooter But the one in front of the gun lives forever" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2013 http://www.youtube.c...h?v=iMR45VOKj58 Money Treeeeeees! "Everybody gon' respect the shooter But the one in front of the gun lives forever" Bokade biljett till hans spelning i Malmö häromdagen, mycket gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2013 Bokade biljett till hans spelning i Malmö häromdagen, mycket gott. Sjukt fränt! Får jag fråga vart du fick tag på biljetterna? Hans spelning i Göteborg den 14/2 är f.ö tyvärr slutsåld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2013 Sjukt fränt! Får jag fråga vart du fick tag på biljetterna? Hans spelning i Göteborg den 14/2 är f.ö tyvärr slutsåld. http://www.eventim.se/kendrick-lamar-biljetter-malmoe.html?affiliate=ESE&doc=artistPages%2Ftickets&fun=artist&action=tickets&key=851738%242451132&jumpIn=yTix&kuid=474351&from=erdetaila Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2013 Sex miljoner visningar på Youtube... Kan inte fatta att jag aldrig har hört varken låten eller gruppnamnet förut. :hm: - Checka albumet Bizarre Ryde II The Pharcyde, du kommer inte att ångra dig! Den är definitivt på min lista över bästa hiphopalbum någonsin! Min definita lista över bästa hiphopalbum någonsin: cLOUDDEAD - cLOUDDEAD The Pharcyde - Bizarre Ryde II Deltron 3030 - Deltron 3030 Smif n Wessun - Dah Shinin' Wu Tang Clan - Enter the 36 Chambers Shabazz Palaces - Black Up A Tribe Called Quest - People's Instinctive Travels and the Paths of Rhythm Sole - Bottle of Humans Okej, inte definitiv kanske. Men, ja. Någelunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2013 Nu är jag sjukt efter alla (51 miljoner) andra, men Macklemore & Ryan Lewis - Thrift Shop! Vilken jäkla partystarter! Instrumentellt är en oerhört svängig. Textmässigt en skön kontrast till all annan rap jag lyssnar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2013 Nu är jag sjukt efter alla (51 miljoner) andra, men Macklemore & Ryan Lewis - Thrift Shop! Vilken jäkla partystarter! Instrumentellt är en oerhört svängig. Textmässigt en skön kontrast till all annan rap jag lyssnar på. http://www.youtube.c...h?v=QK8mJJJvaes Instämmer helt. Tror att jag länkade till den i Musiktips-tråden för ett tag sen. Den funkar ypperligt på förfester. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts