mr_tobbe Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2011 Vafan, Ghostface Killah är ju skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2011 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2012 (redigerad) Kul att hiphop fortfarande kan låta så här! feeeeeett! Redigerad 8 februari, 2012 av The Dude 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2012 Bliss N Eso tog sig in i mitt huvud förra sommaren, fan så bra bilmusik det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 1 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2012 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 18 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2012 Henok Achido, en svensk rappare som rappar på engelska! Rekommenderar även hela albumet: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2012 Lyssnade på Henok ett tag, efter att ha hittat hans Fly Fresh på en hiphoplista här från forumet. Tror det var Dudes lista, annars var det Tweaks. I alla fall, intressant artist helt klart. Inte min favorit, men intressant som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2012 (redigerad) Lyssnade på Henok ett tag, efter att ha hittat hans Fly Fresh på en hiphoplista här från forumet. Tror det var Dudes lista, annars var det Tweaks. I alla fall, intressant artist helt klart. Inte min favorit, men intressant som sagt. Gillade inte låtarna alls så det kan inte ha varit min! Här kommer en fet låt med supersmootha Nate Dogg tillsammans med Mos Def och Pharoahe Monch: Dåligt ljud. Alternativ källa: Redigerad 19 mars, 2012 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2012 Gillade inte låtarna alls så det kan inte ha varit min! Nej, och den verkade inte vara i Tweaks lista heller, så jag vet i fasen var jag hittade den låten. Nåväl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2012 Da RevenGe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2012 (Hoppas inte The Dude har något emot att jag postar här.) K-the-I??? - okka godkänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 14 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2012 Har börjat lyssnat på The Latin Kings igen och kan inte låta bli att älska dem. Bör jag skämmas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2012 Har börjat lyssnat på The Latin Kings igen och kan inte låta bli att älska dem. Bör jag skämmas? Nä. The Latin Kings - Borta i tankar The Latin Kings Mixa zuten Ainaziz - The Latin Kings Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2012 Tungt med lite 90-tals vibbar, så här ska hiphop/rap vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2012 (redigerad) Redigerad 8 juli, 2012 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 9 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2012 Vad i helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2012 Aw yeah! Klassiker i min umgängeskrets Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2012 (redigerad) http://www.youtube.com/watchv=nQG0yqmGbyQ&list=FLipEIEoHOzhoS7JWBjd7qEg&index=18&feature=plpp_video Redigerad 10 juli, 2012 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 31 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts