DizzY Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 EMINEM RELAPSE 18/5-2009 plus ett album till i slutet av året! detta är sagt i en presskonferans tydligen! checka även Eminem.com för att checka nya layouten! fresh stuff! finns även en ny bild på honom, där han skippat de blonda håret? kan vi förvänta oss en ännu mer vuxen Eminem? jag hoppas på de.. oavsett vad som är han the boss of hiphop. skulle va nice om han har brunt hår, passar bättre i de fan! aja, va tycker ni om nyheterna? läs mer nedan SLIM SHADY IS BACK!! EMINEM’S ‘RELAPSE’ SET FOR RELEASE MAY 18TH FOLLOW-UP, ‘RELAPSE 2’, COMING BEFORE END OF THE YEAR SANTA MONICA, CA - March 5, 2009 – Eminem, the biggest selling music artist of the decade, officially announced the street date of his eagerly awaited new album; his first original studio album in over four years. Relapse (Interscope/ Aftermath/Shady) will be released on May 18, 2009. The first single from the album and its accompanying video will see a simultaneous release on April 6th. Anticipation for Relapse has been building since the fall, when Eminem first announced the album title and debuted the freestyle, “I’m Having A Relapse,” during an interview on his Shade 45 satellite radio station. Last month, the release of “Crack A Bottle” from Eminem, Dr. Dre and 50 Cent brought that anticipation to a head. The track soared to #1 on the Billboard Hot 100 (Eminem’s second #1 after 2002’s “Lose Yourself”) and set a Nielsen SoundScan record for opening week download sales (418,000). The recording ranked third in the history of all weekly download sales. “Crack A Bottle” will be included as an album track on Relapse. With the announcement of the release date for Relapse also comes confirmation of something that had been rumored in recent weeks: Eminem is already working on a follow-up album, Relapse 2, that fans can expect in the second half of 2009. "A lot of people were expecting Relapse to drop last year," said Eminem. "I was one of them. Then Dre and I went back in the studio in September for a few days, and that turned into six months. We were on such a roll; we wound up with a ton of new music produced by Dre. Putting out Relapse 2 will let everyone get all of the best stuff." Eminem has sold more than 75,000,000 albums worldwide. His previous studio album, Encore, reached #1 and dominated the charts in late 2004. Certified quadruple platinum and spinning off four Top 40 Hot 100 hits, the Grammy-nominated disc has sold more than 11,000,000 copies around the globe. The #1, double platinum, 2005 greatest hits collection, Curtain Call: The Hits and #2, platinum, 2006 various artists compilation, Eminem Presents: The Re-Up, followed. In October 2008, Eminem released "Eminem: The Way I Am", a book compiling thoughts, stories, and memorabilia from various points in his life. The book entered the New York Times Best-Seller list at #11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 EMINEM RELAPSE 18/5-2009 Ska bli kul och höra hans nya låtar. Sjukt snygg i brunt hår btw, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Ska bli kul och höra hans nya låtar. Sjukt snygg i brunt hår btw, I know haha ännu bättre är de att de kommer ännu ett album till från honom i slutet av '09!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 (redigerad) Jag har viddad mina vyer och är under min nuvarande period i livet börjat bli relativt öppen mot hiphop-genren. Jag vill gärna att ni ger mig några måsten. Negerer (eller vita för den delen) som "sjunger" om hur dåligt dem har det i betongen och hur fina bilar (nice kombo?) dem har skippas gärna. Smakfult ska det va'! Edit: En låt jag verkligen fastnat för är Maskinen - Pengar. Inte riktigt den klassiska stilen av hiphop men skön. Redigerad 10 mars, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 (redigerad) Känns faktiskt som att rätt mycket här fortfarande är bra. Fetmarkerar det jag gillar än. Brände ihop en skiva till en kompis som fyller år idag, med hiphop på då.. Och det är bra musik på den så jag kunde väl tipsa er också då Här kommer låtarna: 1. Eminem and D-12 - Quitter (Everlast diss) 2. Nas – Got Yourself a gun 3. Three Six Mafia - Stay fly 4. Damian Marley feat Nas – Road to Zion 5. Kanye West – Family business 6. Gangstarr feat Jadakiss – Right where you stand 7.Rakim – Guess who´s back? 8. Mobb Deep – Shookones 9. Comp – Get into it 10. Aesop Rock – Daylight 11. Mase – Welcome back 12. Jay-Z – My first song 13. G-Unit – Stuntin´ 101 15. Eminem and D-12 – Freestyle Återupptäckte Road to Zion nu bara för det. Riktigt bra. Redigerad 10 mars, 2009 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Känns faktiskt som att rätt mycket här fortfarande är bra. Fetmarkerar det jag gillar än. Återupptäckte Road to Zion nu bara för det. Riktigt bra. Damin & Nas har jag aldrig hört förut, låter som en riktigt intressant kombination! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Återupptäckte Road to Zion nu bara för det. Riktigt bra. Oj, det var länge sen. Lyssnade sönder den låten på gymnasiet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Bästa hiphopskivan som kommit 2009? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Jag gjorde en hiphopplaylist i Spotify http://open.spotify.com/user/tweakeli/play...Qt0AzJHSAVgwvzq. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Bästa hiphopskivan som kommit 2009? Jag är inte särskilt nere med hiphopscenen, men K'naans Troubadour gillar jag starkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Jag gjorde en hiphopplaylist i Spotify http://open.spotify.com/user/tweakeli/play...Qt0AzJHSAVgwvzq. Bara för det gjorde jag också en, eller påbörjade iaf: http://open.spotify.com/user/bullfett/play...B1pUUVMFOq8TWNo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Bara för det gjorde jag också en, eller påbörjade iaf: http://open.spotify.com/user/bullfett/play...B1pUUVMFOq8TWNo Verkar sjukt nice! Hittade inte Gang Starr till min lista, hade fått vara med en massa annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Bästa hiphopskivan som kommit 2009? Tycker att N.A.S.A. - The Spirit Of Apollo är riktigt tung, ska bli intressant att höra vad Dr.Dre kommer med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Jag gjorde en hiphopplaylist i Spotify http://open.spotify.com/user/tweakeli/play...Qt0AzJHSAVgwvzq. Bara för det gjorde jag också en, eller påbörjade iaf: http://open.spotify.com/user/bullfett/play...B1pUUVMFOq8TWNo Otroligt bra båda två, ska göra en sammanslagning av de bästa låtarna från era listor till en egen sommarskiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Otroligt bra båda två, ska göra en sammanslagning av de bästa låtarna från era listor till en egen sommarskiva. Åh, jag vill också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Åh, jag vill också! Jag kan skicka till dig med om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 EMINEMS SKIVA RELAPSE LÄCKTE UT IGÅRKVÄLL. jag har själv inte hört den ännu för att ja vill vänta tills ja har köpt den. men ja har inte läst mkt negativt om den,tvärtom. nästan alla har sagt att de är bästa skivan på åratal. vill bara göra er uppmärksamma på detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 Eminem är överskattad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 Eminem är överskattad. haha, så sa dom flesta oxå ska ja faktiskt tala om för dig. alla va extremt negativa och ville knappt lyssna, men efter lyssningen kom alla tillbaka utan mkt ont att säga. så ge de en chans iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 http://open.spotify.com/user/erick135/play...J51Z8nx9od3ASle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts