The Dude Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Välgjort! Tyvärr gillar jag varken din röst eller typen av hiphop du gör. Tråkigt är ordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Välgjort! Tyvärr gillar jag varken din röst eller typen av hiphop du gör. Tråkigt är ordet. ahaha, okej, aja tack för du lyssna ändå alla kan inte gilla samma hiphop stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Hörde den här låten i GTA IV. Fan va skön [youtube-old]C8k1aLgdRX4[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Hörde den här låten i GTA IV. Fan va skön [youtube-old]C8k1aLgdRX4[/youtube-old] Sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Hörde Ante Up med M.O.P. (tror det var så) idag och den var riktigt skön! Woooh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blachaze_93 Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Jag tycker fortfarande att 2pac är bäst! Han är en legend. Men Snoop Dogg, Dr.Dre, N.W.A, Too Short, Blac Haze och Xzibit är också bra. 50 cent och Eminem är väl också rätt bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 N.A.S.A - The Spirits Of Apollo. Sjukt intressant produktion som jag just upptäckte och hittills låter det fantastiskt jävla bra. Tracklist, checka feat.-artisterna! Lykke Li tillsammans med Kanye West på Gifted. Nina Persson tillsammans med Wu Tang Clan-legenden RZA på Way Down, Method Man, Ol Dirty Bastard, Ghostface Killah återfinns också. Chali 2na, snubben med den extremt mörka rösten från Jurrasic 5. Vi har KRS-One, M.I.A (omg!!), Tom Waits, Sizzla samt massa andra genier och DJ:s. 1. Intro 2. The People Tree (feat. David Byrne, Chali 2na, Gift Of Gab & Z-Trip) 3. Money (feat. David Byrne, Chuck D, Ras Congo, Seu Jorge, & Z-Trip) 4. N.A.S.A. Music (feat. Method Man, E-40, & DJ Swamp) 5. Way Down (feat. RZA, Barbie Hatch, & John Frusciante) 6. Hip Hop (feat. KRS-One, Fatlip, & Slim Kid Tre) 7. Four Rooms, Earth View 8. Strange Enough (feat. Karen O, Ol’ Dirty Bastard, & Fatlip) 9. Spacious Thoughts (feat. Tom Waits & Kool Keith) 10. Gifted (feat. Kanye West, Santogold & Lykke Li) 11. A Volta (feat. Sizzla, Amanda Blank, & Lovefoxxx) 12. There’s A Party (feat. George Clinton & Chali 2na) 13. Whachadoin? (feat. Spank Rock, M.I.A., Santogold, & Nick Zinner) 14. O Pato (feat. Kool Kojak & DJ Babão) 15. Samba Soul (feat. Del Tha Funkee Homosapien & DJ Qbert) 16. The Mayor (feat. The Cool Kids, Ghostface Killah, Scarface & DJ AM) 17. N.A.S.A. Anthem ZOOOMG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 (redigerad) N.A.S.A - The Spirits Of Apollo. Sjukt intressant produktion som jag just upptäckte och hittills låter det fantastiskt jävla bra. Tracklist, checka feat.-artisterna! Lykke Li tillsammans med Kanye West på Gifted. Nina Persson tillsammans med Wu Tang Clan-legenden RZA på Way Down, Method Man, Ol Dirty Bastard, Ghostface Killah återfinns också. Chali 2na, snubben med den extremt mörka rösten från Jurrasic 5. Vi har KRS-One, M.I.A (omg!!), Tom Waits, Sizzla samt massa andra genier och DJ:s. 1. Intro 2. The People Tree (feat. David Byrne, Chali 2na, Gift Of Gab & Z-Trip) 3. Money (feat. David Byrne, Chuck D, Ras Congo, Seu Jorge, & Z-Trip) 4. N.A.S.A. Music (feat. Method Man, E-40, & DJ Swamp) 5. Way Down (feat. RZA, Barbie Hatch, & John Frusciante) 6. Hip Hop (feat. KRS-One, Fatlip, & Slim Kid Tre) 7. Four Rooms, Earth View 8. Strange Enough (feat. Karen O, Ol’ Dirty Bastard, & Fatlip) 9. Spacious Thoughts (feat. Tom Waits & Kool Keith) 10. Gifted (feat. Kanye West, Santogold & Lykke Li) 11. A Volta (feat. Sizzla, Amanda Blank, & Lovefoxxx) 12. There’s A Party (feat. George Clinton & Chali 2na) 13. Whachadoin? (feat. Spank Rock, M.I.A., Santogold, & Nick Zinner) 14. O Pato (feat. Kool Kojak & DJ Babão) 15. Samba Soul (feat. Del Tha Funkee Homosapien & DJ Qbert) 16. The Mayor (feat. The Cool Kids, Ghostface Killah, Scarface & DJ AM) 17. N.A.S.A. Anthem ZOOOMG! Var? Plattan ska inte komma förrän den 17e. Låten med Lykke Li finns på youtube. Det känns inte som hon får så mycket plats dock, hon hörs mest i bakgrunden(?) Redigerad 2 februari, 2009 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 (redigerad) Var? Plattan ska inte komma förrän den 17e. Låten med Lykke Li finns på youtube. Det känns inte som hon får så mycket plats dock, hon hörs mest i bakgrunden(?) Den finns på waffles men har inte sett den någon annan stans. Lyssnat igenom skivan 3 gånger nu under dagen och gillar den väldigt mycket! Sizzla är ju förjäkla skön =D Dokumentär trailer: [youtube-old]3k-12RjzZB0[/youtube-old] Redigerad 2 februari, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Den finns på waffles men har inte sett den någon annan stans. Lyssnat igenom skivan 3 gånger nu under dagen och gillar den väldigt mycket! Sizzla är ju förjäkla skön =D Dokumentär trailer: Det verkar som ett väldigt intressant projekt måste jag säga, och ambitiöst. Ska bli skoj att lyssna igenom låtarna. Jag är inte medlem på waffles, men jag kan väl vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 En av Eminems nya låtar har läckt, vilket jag helt hade missat. Crack A Bottle - Eminem Dr Dre 50 Cent [youtube-old]Obtf7jEEEo4[/youtube-old] Jag gillar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Någon här som gjort ett skolarbete om historien om hip-hop i USA sidor och känner för att dela med sig av den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Någon här som gjort ett skolarbete om historien om hip-hop i USA sidor och känner för att dela med sig av den? För några år sedan, på gymnasiet, gjorde jag en uppsats om hiphop (musiken). Det var så länge sedan att jag nog inte har kvar den tyvärr. Men det var en fet uppsats må jag säga, fick mvg (yay!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 (redigerad) Men det var en fet uppsats må jag säga, fick mvg (yay!) Pff, tydligen sitter inte kunskaperna kvar! Menar du inte att den var phet? Hah förlåt, det var roligare i mitt huvud Redigerad 13 februari, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Pff, tydligen sitter inte kunskaperna kvar! Menar du inte att den var phet? Hah förlåt, det var roligare i mitt huvud :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 (redigerad) Idiotförklarad - Min tur Åh, jag minns runt 2005 när jag hängde på whoa.nu, var ung, idealistisk och lyssnade ganska mycket på Idiotförklarad.. little did I know att våra vägar faktiskt skulle korsas. Träffade honom under mystiska omständigheter förra sommarn och det var först efter att jag känt honom ett tag som han lite blygsamt erkände att han rappade. Jag frågade vad hans "rap-namn" var och sen satt jag där med gapande mun. Min ungdomsidol liksom! Tänkte på honom häromdan och lyssnade lite på hans låtar. Han är inte en lika bra rappare som producent men han duger i mitt tycke. Sökte på forumet och det visade sig att HOWHOW (ni minns HOWHOW, va?) också känner honom. Litet land vi har! har du mer? http://www.idiotforklarad.com/ Redigerad 13 februari, 2009 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Alla borde slänga ett öga på Flobots! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Pff, tydligen sitter inte kunskaperna kvar! Menar du inte att den var phet? Hah förlåt, det var roligare i mitt huvud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 En av Eminems nya låtar har läckt, vilket jag helt hade missat. Crack A Bottle - Eminem Dr Dre 50 Cent Jag gillar den. Lätt klart godkänd! Ser verkligen fram tills hans skiva släpps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 En av Eminems nya låtar har läckt, vilket jag helt hade missat. Crack A Bottle - Eminem Dr Dre 50 Cent [youtube-old]Obtf7jEEEo4[/youtube-old] Jag gillar den. Hmm... han sjunker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts