The Dude Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 (redigerad) De La Soul. Buhu, varför var jag inte på anexet och såg dem och PHARCYDE OCH NAS häromdagen?! och Supernatural, Scratch (The Roots) mfl... Redigerad 6 november, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 (redigerad) Min Myspace! "So Much" är senaste. dom andra 2 är för typ 10 månader sen... checka och kommentera ! Redigerad 6 november, 2008 av DizzY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Tycker att du låter lite som Adam Tensta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Tycker att du låter lite som Adam Tensta. hahah, på vilket sätt då? vet inte om de är komplimang eller ej heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Buhu, varför var jag inte på anexet och såg dem och PHARCYDE OCH NAS häromdagen?! och Supernatural, Scratch (The Roots) mfl... The Roots har du chans att se snart igen, 28 november (tror jag det var) på Berns, dom är bra, det ska jag nog gå på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 The Roots har du chans att se snart igen, 28 november (tror jag det var) på Berns, dom är bra, det ska jag nog gå på. 24 Nov 2008 var det men som vanligt 20 år. Men drygt en månad efter det så kan jag börja ta mig an Stockholms konserliv till fullo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Satt och lyssnade på NWA - Fuck The Police nyss (den drog igång på shuffle) och jag beslöt mig för att lyssna på hela. Det var väl ganska okej fast jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta när Easy E (blev det rätt nu?) började rappa. Herregud, låter han verkligen sådär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 Måste hålla hiphopen vid liv. Still D.R.E är den sköööööönaste låten jag har hört på ett jäkla bra tag. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 Måste hålla hiphopen vid liv. Still D.R.E är den sköööööönaste låten jag har hört på ett jäkla bra tag. <3 Så det ska vara. [youtube-old]oZEww64EUpU[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 Måste hålla hiphopen vid liv. Still D.R.E är den sköööööönaste låten jag har hört på ett jäkla bra tag. <3 Still dre är ju ingenting mot Let me ride! Fyfan vad bra g-funken var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 [youtube-old]Qld0hxiyh7w[/youtube-old] Så jävla fett. Fyfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 Jaa Dr Dre får fan ta o släppa Detox nu! Ryktas ju om en till "Up in smoke tour" funderar på att åka om det blir av! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Så det ska vara. [youtube-old]oZEww64EUpU[/youtube-old] Oufff jag får gåshud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Oufff jag får gåshud Jag med, åhhh det är så fett. "A little somethin' like this - check this out!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 The Game spelar i Stockholm och Göteborg i December. Är inget megafan, men ska nog hänga med som sällskap åt min yngre kusin som inte fick dra till Stockholm själv. The Game har ju några feta låtar i bagaget, så det kan nog bli ganska fett ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 (redigerad) SR har lagt upp film från livesessionen som jag var på. Publiken suxors men asbra framträdande av Afasi&Filthy! Ni kan spola typ 1 timme och 3 minuter. http://www.sr.se/P3/diverse/AppData/P3live...est-Debaser.asx "Jobb" gör de så jävla bra vid runt 1:10. Får igång publiken också! Redigerad 13 november, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Så det ska vara. [youtube-old]oZEww64EUpU[/youtube-old] Haha, spelar de i Maine eller? Är ju typ inte en enda neger i publiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 (redigerad) Nas - Hero. Redigerad 13 november, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 SR har lagt upp film från livesessionen som jag var på. Publiken suxors men asbra framträdande av Afasi&Filthy! Ni kan spola typ 1 timme och 3 minuter. http://www.sr.se/P3/diverse/AppData/P3live...est-Debaser.asx "Jobb" gör de så jävla bra vid runt 1:10. Får igång publiken också! denna va riktigt bra tyckte jag! men kan man inte spara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 SR har lagt upp film från livesessionen som jag var på. Publiken suxors men asbra framträdande av Afasi&Filthy! Ni kan spola typ 1 timme och 3 minuter. http://www.sr.se/P3/diverse/AppData/P3live...est-Debaser.asx "Jobb" gör de så jävla bra vid runt 1:10. Får igång publiken också! Tycker lite synd om de. Jag såg de live när Nacka Forum invigdes och det var knappt någon som brydde sig om de. De få som gjorde det såg mest ut att göra det för att de tyckte synd om grabbarna. En person köpte en signerad platta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts