P-C Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Vilka låtar har du då? Hans gamla låtar suger, men dom nya är riktigt bra, och han har bra budskap dessutom.. Tänker mer på hans fyllesessioner och sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Två till jäkligt bra låtar. Riotstarters - Rond1 Idiotförklarad - Sdd Ehm.. låtarna i Audio-forumet på whoa håller inte speciellt hög klass. F.ö känner jag tre pers ur Riotstarters irl ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Ehm.. låtarna i Audio-forumet på whoa håller inte speciellt hög klass. F.ö känner jag tre pers ur Riotstarters irl ^^ Okej, men jag har fått den direkt från idiotförklarad och inte därifrån, och det är skitbra kvalité på den jag har iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Ehm.. låtarna i Audio-forumet på whoa håller inte speciellt hög klass. F.ö känner jag tre pers ur Riotstarters irl ^^ Tycker dom är bra! T-roc är ju något mäktigt så har vi ju lilla c-dworf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) CNN - Invicible Eller hur man nu stavar. Låten är skön till streetbasket. =)! Redigerad 26 januari, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Jag skulle vilja ha tips på lite lugna låtar... Ungefär som Bone thugs N harmony - change the world, nån som har nåt att komma med? Har inte lyssnat på change the world men Non Phixion - Say goodbye to yesterday är lugn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) Jag skulle vilja ha tips på lite lugna låtar... Ungefär som Bone thugs N harmony - change the world, nån som har nåt att komma med? Kan tipsa om Twista - Hope (feat. Cee-Lo), en av förra årets bästa låtar. Rekomenderas starkt... Även Kanye West - Family Buisness Kanye West - Last Call Jay-Z - Never Change Jay-Z - Song Cry Nas - Rest of My Life DMX - Slippin' DMX - Ayo' Kato Cam'ron - Get Down Cam'ron - Down and Out Cam'ron - Soap Opera Lloyd Banks - Til' the End Eminem - Rock Bottom (antagligen hans bästa någonsin) Just D - Relalaxa Alla bra låtar, hoppas du inte hört alla... För övrigt är Bone thugs N Harmony kungar på lugna/ harmoniska hiphop-låtar... Redigerad 26 januari, 2005 av Spankdogg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Eminem - Just Lose it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Haha T-Roc är tragisk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 (redigerad) Haha T-Roc är tragisk... ..hiphop är tragiskt. Editation. Ehm, ta det inte bokstavligt. Hiphop generellt sett. Redigerad 27 januari, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 ..hiphop är tragiskt. Editation. Ehm, ta det inte bokstavligt. Hiphop generellt sett. Du börjar bli som alla rockare som klagar på hiphop. Mother Fucka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Du börjar bli som alla rockare som klagar på hiphop. Mother Fucka! .ifall du kollar några sidor bakåt så ser du att han lyssnat på mycket hiphop innan bara att han tröttnat på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 (redigerad) .ifall du kollar några sidor bakåt så ser du att han lyssnat på mycket hiphop innan bara att han tröttnat på det Jag har kännt till detta forum mycket längre än dig. så jag vet det. @okka: Jag tyckte att du var cool innan du började lyssna på gubbar i kjol. Redigerad 28 januari, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 (redigerad) .jag har surfat på det här forumet sen det startade så jag känner åxo till det rätt så bra edit; ok då, slutet av 2002 var jag nog inne på forumet första gången edit 2; offtopic, jag vet Redigerad 28 januari, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 (redigerad) @okka: Jag tyckte att du var cool innan du började lyssna på gubbar i kjol. Jag har aldrig tyckt att du har varit cool, nu ännu mindre då du rimmar som en jämra kratta. Haha, du jag tror nog att jag vet mer om mig själv än du om mig, jag lyssnar på hiphop men har en mycket mer utvecklad smak nuförtiden, och har alltid haft. Nu har jag bara börja införskaffa det, och lägga ner lite mer "effort" för att speciallisera mig på dom områderna. Editation. Motherfucker! =) Redigerad 28 januari, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Jag har aldrig tyckt att du har varit cool, nu ännu mindre då du rimmar som en jämra kratta. Haha, du jag tror nog att jag vet mer om mig själv än du om mig, jag lyssnar på hiphop men har en mycket mer utvecklad smak nuförtiden, och har alltid haft. Nu har jag bara börja införskaffa det, och lägga ner lite mer "effort" för att speciallisera mig på dom områderna. Editation. Motherfucker! =) Motherfucker... Du gillar att säga det va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Motherfucker... Du gillar att säga det va? Haha, jajemen. Beror på hur man uttalar det faktiskt, det ska vara väldigt straight up and down, lite halvt överaskande och gärna lite glatt lagt! Motherfucker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Haha, jajemen. Beror på hur man uttalar det faktiskt, det ska vara väldigt straight up and down, lite halvt överaskande och gärna lite glatt lagt! Motherfucker! Det är inte särskilt överraskande längre... Men det var i början... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Det är inte särskilt överraskande längre... Men det var i början... Har du nog rätt i, men det är inte då det sägs som ska vara överraskande, utan sättet det uttalas. Ett nedtryckande ord som används överraskande, inte alls ur negativ synvinkel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Har du nog rätt i, men det är inte då det sägs som ska vara överraskande, utan sättet det uttalas. Ett nedtryckande ord som används överraskande, inte alls ur negativ synvinkel! Ok... Där glömde du Motherfucker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts