Mr.Magic Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Jag tror inte att jag skulle banga. Vilket datum är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Jag tror inte att jag skulle banga. Vilket datum är det? 4 November. Biljetterna släpps idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 (redigerad) Någon som kan tipsa om några riktiga hardcore "pussy ass bitch" låtar? Som denna; [youtube-old]x2-n2PNsgX4[/youtube-old] Redigerad 28 september, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 ingen som hört någonting om eminems kommande album? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 ingen som hört någonting om eminems kommande album? Förutom det här?, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 3 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 Verkar tungt, ska fråga Salla om de. Apropå Redline, checka Stors mixtape: http://www.baselinemusic.se/Dikter_Ifran_Bikten.zip Några riktigt tunga låtar på den. Mina favoriter är Ge Mig Problem, Dem Vet Vart, En slant eller sedelbunt och Där ni ser mig. Tack för mixtapet, hade missat totalt! Fan känns som svensk hiphop e på väg upp, Ison och Fille ska ju släppa nytt snart också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 Ääenga problem. Jag känner likadant, det finns relativt mycket bra svensk hiphop just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Saigon - Diduntdidunt [youtube-old]uaLoNIx4qsY[/youtube-old] Awesome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 Någon som kan tipsa om några riktiga hardcore "pussy ass bitch" låtar? Som denna; DMX har några rätt tunga låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2008 Nu är det så jag har letat anton & affe - dagarna kommer men hittar den ingestans. Nån som har den och kan vara snäll att ladda upp den? Eller ge mig länk till låten så ja kan rippa den? Jag ber om ursäkt om detta räknas om Warez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Vad tyckte ni om T.I.s "Paper Trail"? Pumpar Live your life, galet tung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 (redigerad) Vad tyckte ni om T.I.s "Paper Trail"? Pumpar Live your life, galet tung. borta edit: Jaha, albumet heter så haha Redigerad 20 oktober, 2008 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 (redigerad) EDIT; rätt kass kvalite på ljudet på denna.. hitta en bra nerladdning dock Download ! Trick Trick Ft.Eminem - Who Want It Who Want It tror ju inte att eminems kommande album ska relateras till detta men de är nytt iaf Redigerad 29 oktober, 2008 av DizzY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Jag är ju inte lika hardcore hiphopper som ni er här i tråden, men jag lyssnade just på den bästa hiphop-låten jag hört i år. I alla fall den bästa jag hört senaste halvåret. Superbra Flobots - Handlebars [youtube-old]s1c4Ouq6tMA[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Jag är ju inte lika hardcore hiphopper som ni er här i tråden, men jag lyssnade just på den bästa hiphop-låten jag hört i år. I alla fall den bästa jag hört senaste halvåret. Superbra Flobots - Handlebars [youtube-old]s1c4Ouq6tMA[/youtube-old] Kändes ju inte jättehiphop, den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Jag är ju inte lika hardcore hiphopper som ni er här i tråden, men jag lyssnade just på den bästa hiphop-låten jag hört i år. I alla fall den bästa jag hört senaste halvåret. Superbra Flobots - Handlebars [youtube-old]s1c4Ouq6tMA[/youtube-old] asså den är skum tycker jag.. killen sluddrar rent för mkt . låter för stressad.. de ska flyyta på mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 T.I:s senaste skiva är ju svinbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Sha noobs. Har börjat lyssna på väldigt "old school" Hip Hop. Typ som Run-D.M.C. och Sugar Hill Gang men vill ha mer! TIPSA PÅ TACKAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 (redigerad) Eric B & Rakim Juice Crew KRS-One Big Daddy Kane Biz Markie Masta Ace A Tribe Called Quest Redigerad 6 november, 2008 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Sha noobs. Har börjat lyssna på väldigt "old school" Hip Hop. Typ som Run-D.M.C. och Sugar Hill Gang men vill ha mer! TIPSA PÅ TACKAR! De La Soul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts