Kebab Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Och HAN FÅR faktiskt säga det utan att det blir att se konstigt ut! .. Ähum. walla mannen du drivish me mig mr.magic e inte blatte han e ba lite choco Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Bror, backa mig den här shonnern försöker jiddra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 (redigerad) Walla nae Paris - The Days of Old - sjukt härlig låt, bra beat, bra budskap och rim. En klar favorit! Finns gratis på last.fm för er som är medlem där Redigerad 24 augusti, 2008 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 någon som kan säga vad låten heter som eminem snackar om i början här. de är ngn låt han producerade med Biggie & 2pac! verkar fet och kände inte igen den http://www.youtube.com/watch?v=peFdbgNbx70&NR=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 (redigerad) någon som kan säga vad låten heter som eminem snackar om i början här. de är ngn låt han producerade med Biggie & 2pac! verkar fet och kände inte igen den http://www.youtube.com/watch?v=peFdbgNbx70&NR=1 Runin'(Dying To Live) Produced By Eminem by 2 Pac http://www.youtube.com/watch?v=NKnw4lfZiLU Redigerad 27 augusti, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 Runin'(Dying To Live) Produced By Eminem by 2 Pac http://www.youtube.com/watch?v=NKnw4lfZiLU tack! grym låt btw, va tycker folket om Afasi & filthy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 (redigerad) btw, va tycker folket om Afasi & filthy? Älskar . Gillar även Snook och Maskinen. Några favoritlåtar just nu. Maskinen - Segertåget Snook - Om En Minut Om En Sekund Snook - 17 Juni Afasi & Filthy - Glider Redigerad 27 augusti, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 tack! grym låt btw, va tycker folket om Afasi & filthy? Hört lite av deras låtar. Visst vissa gungar rätt skönt, men jag har aldrig riktigt kommit in i "Snook-hip-hopen" 1990-nånting är ju dock en svensk klassiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 btw, va tycker folket om Afasi & filthy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 (redigerad) Jag tipsar om albumet: Unspoken Heard (Asheru & Blue Black) - Soon Come. grymt fran start anda vagen fram till the finishline) Favoritlat fran albumet: This is me (kolla youtube videon, aven lite ogongodis i den ) [youtube-old]80xEXDjq7dI[/youtube-old] Om du inte vet vilka dem ar kan jag saga att det ar Asheru som gjort introlaten till serien The Boondocks BTW sa lyssnade jag igenom tva album av Joe Budden idag, riktig keff musik, anda anledningen jag har honom pa min iPod ar att min polare sa att jag sag ut som honom men kepsen bako'fram (but i dont see it) Redigerad 27 augusti, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 Älskar . Gillar även Snook och Maskinen. Några favoritlåtar just nu. Maskinen - Segertåget Snook - Om En Minut Om En Sekund Snook - 17 Juni Afasi & Filthy - Glider Segertåg är rätt soft faktiskt, inte riktigt min typ men ja, den e skön. glider är grymt skön! Hört lite av deras låtar. Visst vissa gungar rätt skönt, men jag har aldrig riktigt kommit in i "Snook-hip-hopen" 1990-nånting är ju dock en svensk klassiker afasi & filthy är ingen snook hiphop den är så mycket bättre.. diggar inte snook allt typ. låtar jag tipsar om som e soft är; Lé Parkour (väldigt snabb i tungan!) Jobb Sverigetrotters Sol på våran sida Leparskor En annan väg glider Därför e det så soft Läääget? Yeah här har vi en som tydligen inte riktigt lyssnat på deras musik för den är absolut grym! Btw så såg jag dem live både på NRJ in the park och sen deras egna konsert kvällen efter på Malmöfestivalen! och de va skitbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 (redigerad) Ni som gillar Maskinens galna musik & texter kommer nog gilla den här. [youtube-old]iPQmb-qGj_E[/youtube-old] (Det är Afasi & Filthy i videon) Redigerad 27 augusti, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 Ni som gillar Maskinens galna musik & texter kommer nog gilla den här. [youtube-old]iPQmb-qGj_E[/youtube-old] (Det är Afasi & Filthy i videon) whaat de finns en annan video på youtube där hela den första versen av Afasi är freestyle..? tyckte den va rätt kass i freestyle ändå. och så sätter dom in den i en låt? wiiierd här e videon; http://www.youtube.com/watch?v=pyCiDdHFgdU Sorry för dubbelpost! men e bara tvungen att lägga upp denna videon Från Eminem! tyckte detta va grymt live framträdande kul att se för alla som diggar Em.. http://www.youtube.com/watch?v=BJypGcwSSOo...feature=related Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 [youtube-old]PA1HB_yJii4[/youtube-old] Fett skön låt.. N.E.R.D. - Everbody Nose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 här har vi en som tydligen inte riktigt lyssnat på deras musik för den är absolut grym! Jodå, det har jag, sörru. Musiken de gör tilltalar mig inte. De är inte unika nog, de låter PRECIS likadant som till exempel Fronda, Rapokalypse etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 de låter PRECIS likadant som till exempel Fronda, Rapokalypse etc. Nej, verkligen inte.. Lyssna ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 Nej, verkligen inte.. Lyssna ordentligt. Har inte riktigt lyssnat pa Afasi & Filthy for eller fronda eller nagon anna for den delen for att kunna avgora men efter den dar N.E.R.D laten du postade sa tvivlar jag pa att ta ditt ord for det. (dead serious) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 Har inte riktigt lyssnat pa Afasi & Filthy for eller fronda eller nagon anna for den delen for att kunna avgora men efter den dar N.E.R.D laten du postade sa tvivlar jag pa att ta ditt ord for det. (dead serious) Vad fan snackar du om ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 Vad fan snackar du om ? Jag menar att med tanke pa att du diggar den dar N.E.R.D. laten du youtube-postade sa tanker jag inte ta ditt ord pa nagonting som har med hiphop att gora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 (redigerad) Jag menar att med tanke pa att du diggar den dar N.E.R.D. laten du youtube-postade sa tanker jag inte ta ditt ord pa nagonting som har med hiphop att gora. Aldrig hört talats om delade åsikter? Jag lyssnar på hiphop, och den hiphop jag tycker om. T.ex. Jedi Mind Tricks, N.E.R.D, Looptroop Rockers, Kanye West, R.A The Rugged Man, Snook, Petter, Adam Tensta Redigerad 28 augusti, 2008 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts