The Dude Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Gjorde en hiphop mix-tape till bilen. Ja, jag vet att jag stavade fel till Reagan och jag vet att jag mixade ihop namn och artist på Pharcyde-låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Gjorde en hiphop mix-tape till bilen. Ja, jag vet att jag stavade fel till Reagan och jag vet att jag mixade ihop namn och artist på Pharcyde-låten. Inte mixa amerikanst och svenskt nice för övrigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Nån som lyssnat på G-Unit nya? Iaf så har jag, ganska blandat, saknar tyvärr nån tung låt som Poppin Them Thangs eller club bangers Stunt 101. Blandat album med nårra bra beats, lite fler sämre. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Hörde Game's nya singlar i New York, check em out. De har varit ute ett tag men jag har inte hört de i Sverige än... Game's Pain Dope Boys Såg en bilboard där det stod att CDn kommer i Augusti och heter "LAX" också. Cover: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 [youtube-old]ucXONCfbC-w[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Wiz Khalifa - Say Yeah [youtube-old]xaHKWxeeLZI[/youtube-old] Diggar Alice DeeJay samplingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Lyssnar på cLOUDDEAD och Ghettosocks, har inte vågat avancera. Tips? Inte för gangsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Lyssnar på cLOUDDEAD och Ghettosocks, har inte vågat avancera. Tips? Inte för gangsta. Om du gillar cLOUDDEAD, är Dälek det enda jag kan komma på på rak arm som du borde kolla upp. Samma underliga lyrik, samma coola undergroundimage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Testa The Pharcyde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Testa The Pharcyde. Ah och kolla in De La Soul också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Lite Aesop Rock skulle nog passa dig också. Ett par av mina favoriter: Aesop Rock - Daylight Aesop Rock - Labor Aesop Rock - No Jumper Cables Aesop Rock - Coward of the year (Feat. Peerce P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Big Noyd - Recognize & Realize Pt.1 (ft. Prodigy) [youtube-old]PHGvjHff9Ug[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 (redigerad) De La Soul What bitch said. Sen finns ju Gnarls Barkley, Beastie Boys, Immortal Technique, Bonethugs-N-Harmony .. Redigerad 17 juli, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Bonethugs-N-Harmony .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Negro please! They rock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Negro please! They rock! Gillar inte deras snabba texter blandat med R&B hiphop, inte för mig. men gillar du dem så good for you antar jag.. trodde bara bättre om dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 Letar efter låtar som är lika sköna som Gritz - My Life Be Like. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 (redigerad) Letar efter låtar som är lika sköna som Gritz - My Life Be Like. Vissa har ett lite segare tempo men de har ungefär samma stil. Masta Ace - Good Ol Love DMX - Slippin Xzibit - Thank You (Tryck här för live versionen. Den är bättre tycker jag, fast rätt kass kvalité på ljudet) Grand Puba - I Like It CunninLynguists - Mic Like a Memory (Ignorera videon) Brand Nubian - Don't let it go to your head Beanie Siegel, Scarface & Jay-Z - This Can't Be Life ---- Allmänt så tipsar jag om Sheek Louch - Good Love (Både låten & videon eftersom de går väldigt bra ihop.) [youtube-old]6MQuVbpasB0[/youtube-old] IAM - Nés Sous La Même Etoile [youtube-old]f0T0fwzrQ9g[/youtube-old] Redigerad 18 juli, 2008 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 Tipsar återigen om den tyska hiphopgruppen Seeed. Checka skivan Next, det finns fan inte en enda berlinare som inte kan hela skivan utantill. På den skivan finns allt från klubbhiphop till lugn reagge. Seeed - Ding [youtube-old]35vFf7hNVRM[/youtube-old] Seeed ft. Cee-Lo Green - Aufstehn [youtube-old]OCXgO2UTrLs[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 (redigerad) DMX - Slippin Ah, Slippin, ack så många gånger jag har somnat till den låten. Underbar! Tipsar återigen om den tyska hiphopgruppen Seeed. Checka skivan Next, det finns fan inte en enda berlinare som inte kan hela skivan utantill. På den skivan finns allt från klubbhiphop till lugn reagge. Waterpumpee. Men den är ju mer reggae-aktig. Redigerad 18 juli, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts