Mr.Magic Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Lyssna på Blac Haze, han låter exakt som Tupac. [youtube-old]R9tEQ0DS4w0[/youtube-old] Guerilla Black - Compton (Feat. Beenie Man) [youtube-old]http://ca.youtube.com/watch?v=xiGDyJFcks8[/youtube-old] När vi ändå är inne på "sound-alikes". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 (redigerad) rekomenderar http://youtube.com/watch?v=epPJ61pHCg0&feature=related ' från Lotus nya album, bra skit.. Redigerad 27 maj, 2008 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Nas - Hero Nytt från Nas, lite dåliga rims, men för det gör hooken en fast sedan beatet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Nas - Hero Nytt från Nas, lite dåliga rims, men för det gör hooken en fast sedan beatet. Måste kollas in. Hur blir det med hans nya förresten? Fick det heta "Nigger" eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Nas - Hero Nytt från Nas, lite dåliga rims, men för det gör hooken en fast sedan beatet. Diggar den grovt. Checka Black President också. Beaten tillsammans med Tupac samplingen är riktigt nice. http://ca.youtube.com/watch?v=T36xZTeMmd0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Måste kollas in. Hur blir det med hans nya förresten? Fick det heta "Nigger" eller? Nej det blev ändrat, men den ska verkligen lyssnas Hero, en hit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Jag letar efter låtar (tips) som liknar 2pac - When We Ride On Our Enemies och 2pac - Hit Em Up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Jag letar efter låtar (tips) som liknar 2pac - When We Ride On Our Enemies och 2pac - Hit Em Up Eminem - Quitter Allmänt tips: Highwon (Hoosam och Aleks) - Ta dig härifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Jaha, någon som ska se Snooop i höst? Han kommer till Berns i Stockholm den 2:a September! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Jaha, någon som ska se Snooop i höst? Han kommer till Berns i Stockholm den 2:a September! Fan vad bra! Jag bor ju förmodligen i Stockholm då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Fan vad bra! Jag bor ju förmodligen i Stockholm då. På blocket kan man köpa biljetter för tusen spänn, är inte det lite dyrt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 På blocket kan man köpa biljetter för tusen spänn, är inte det lite dyrt? W00t så det är redan slutsålt? Det suger ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 W00t så det är redan slutsålt? Det suger ju. Näe, biljetterna släpps imorgon. Det är biljett.nu som säljer förköp på blocket. http://www.blocket.se/vi/16901679.htm?ca=11_s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Jaha, någon som ska se Snooop i höst? Han kommer till Berns i Stockholm den 2:a September! Snoop gör inte vad jag kallar äkta hiphop längre. så nej, jag ska inte gå och se honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Snoop gör inte vad jag kallar äkta hiphop längre. så nej, jag ska inte gå och se honom. Förhoppningsvis drar han inte bara låtar från det nya albumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Jaha, någon som ska se Snooop i höst? Han kommer till Berns i Stockholm den 2:a September! Var han inte här nyssens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Var han inte här nyssens? Nej, inte vad jag vet iafl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Var han inte här nyssens? Nej, inte vad jag vet iafl. Mjo, han var här för inte så länge sedan och blev tagen av polisen. Men det var nog mer än ett år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 (redigerad) Lite riktig rap för engångsskull: [youtube-old]http://youtube.com/watch?v=SLZ3EHY-SJc[/youtube-old] Redigerad 25 juni, 2008 av ssfh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Lite riktig rap för engångsskull: [youtube-old]SLZ3EHY-SJc[/youtube-old] fixed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts