emo Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Yukmouth är för snäll. Jag behöver grymmare beats. Det ska vara riktiga Underground Deep Shit typ. Svårt att förklara men, typ som Whoop That trick. En riktigt elak grym beat. Tror jag fattar vad du menar men inget jag kan komma på rakt av i huvudet. Men jag tipsar om den här iaf! [youtube-old]5jddLBnV95I[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Tror jag fattar vad du menar men inget jag kan komma på rakt av i huvudet. Men jag tipsar om den här iaf! [youtube-old]5jddLBnV95I[/youtube-old] Diggar inte sån här vanligtvis men denna va skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Nån nigga-muddafukka här som kan ge tips på några bra sidor att tanka hiphop beats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Nån nigga-muddafukka här som kan ge tips på några bra sidor att tanka hiphop beats? Limewire! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Tipsar om ett par sköna låtar De La Soul - All Good F. [youtube-old]iYhFHn5wB3s[/youtube-old] De La Soul - Set the Mood [youtube-old]UGn3UMQUGDg[/youtube-old] Naughty By Nature - O.P.P. [youtube-old]4FWI_fLkw3k[/youtube-old] Naughty By Nature - Dirt All By My Lonely [youtube-old]Qm03YvSOCwA[/youtube-old] Onyx - Last Dayz [youtube-old]W6oF04D7z6c[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 [youtube-old]9khJP_mR8Iw[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Tipsar om ett par sköna låtar X Ya down with OPP? Yea you know me! Naughty by Nature - Feel Me Flow [youtube-old]Kr_RYVp4M-E[/youtube-old] Naughty by Nature - Hip hop Hurray [youtube-old]No7jdP2A0N0[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Ya down with OPP? Yea you know me! Hehe Naughty By Nature är sköna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Nån nigga-muddafukka här som kan ge tips på några bra sidor att tanka hiphop beats? http://www.soundclick.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 http://www.soundclick.com/ Jag hittar aldrig några goa beats där. Några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Jag hittar aldrig några goa beats där. Några tips? Shadowville productions brukar ha riktigt grymma beats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Jag hittar aldrig några goa beats där. Några tips? Det beror ju på vilka artister man letar hos. Jag har visserligen bara kollat in en lokalgrupp på den sidan. http://www.soundclick.com/bands/default.cfm?bandID=260928 Men kolla om de har någon som duger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Eminem & Proof gör reklam för svenska ölen Åbro (ey'bro) [youtube-old]iKUDppX2Kuo[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Eminem & Proof gör reklam för svenska ölen Åbro (ey'bro) [youtube-old]iKUDppX2Kuo[/youtube-old] Är det från en spelning i Sverige eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Är det från en spelning i Sverige eller? Jepp tror det, för flera år sedan. 7 år sedan för att vara exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Eminem & Proof gör reklam för svenska ölen Åbro (ey'bro) [youtube-old]iKUDppX2Kuo[/youtube-old] Hahaha askön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Eminem & Proof gör reklam för svenska ölen Åbro (ey'bro) [youtube-old]iKUDppX2Kuo[/youtube-old] Haha! Sjukt skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Eminem & Proof gör reklam för svenska ölen Åbro (ey'bro) [youtube-old]iKUDppX2Kuo[/youtube-old] Hahaha Den va ju lite rolig faktiskt, hade jag inte sett och jag e huge eminem fan eller, har inte lyssnat mkt på han nu på sistone för han inte släppt nytt på ett tag men kommer ju nytt nu 2008 så längtar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 (redigerad) Hahaha Den va ju lite rolig faktiskt, hade jag inte sett och jag e huge eminem fan eller, har inte lyssnat mkt på han nu på sistone för han inte släppt nytt på ett tag men kommer ju nytt nu 2008 så längtar.. Det ska bli kul att höra vad han har kokat ihop för några låtar. Kan tänka mig att låtarna är ganska seriösa nu när Proof har blivit mördad. En sådan händelse borde ju avspegla sig. Hoppas det blir turne också. Redigerad 3 mars, 2008 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Snoop Doggs nya för fasen! Vissa kanske gråter över att det inte är om gangsta-hiphop och Dr Dre längre, men detta är enligt mig mycket intressantare och det känns ändå som den eran är över. Tummen upp! Väntar på en ocensurerad version nu. Kanske till och med köper skivan när den kommer, om jag inte inser att det bara är nyhetens behag som gör att jag gillar den. Detta är alltså vad som rullar: Snoop_Dogg-Ego_Trippin_(Clean_Album)-2008-CMS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts