Tux Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Förihelvete, Will Smith - Miami Amen, FÖRUTOM den då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 (redigerad) Amen, FÖRUTOM den då Jag diggar den här: Flo-Rida - Birthday (Remix) Feat. Rick Ross & Brisco Fixa Rick Ross två album, Rise to Power och Port of Miami. Tips: Mange Schmidt - Gömma mig (Feat. Ken), jaja, jag skiter i, den är skön. IAM - Ca Vient De La Rue, också riktigt bra. Redigerad 25 januari, 2008 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Ice Cube - Gangstarap made me do it Han kan fortfarande leverera bra skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Näääk snurrar i WinAmp, rätt soft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 IAM - Ca Vient De La Rue, också riktigt bra. Jag tackar . Har du flera sånna här tunga beats med fransk rap ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Jag tackar . Har du flera sånna här tunga beats med fransk rap ? Faf LaRage - Pas Le Temps MC Solaar - La Belle Et Le Bad Boy La Fouine - Ma tabatière (Chronique d'un dealer) Soprano - Ferme Les Yeux Et Imagine Toi (Feat. Blacko) La Fouine - La Danse Du Ghetto Rohff, Mohamed Lamine & Chebba Maria - Mon Bled La Fouine - Reste en Chien (Feat. Booba) (Börjar efter c.a 30 sekunder) La Fouine - Quit Peut Me Stopper Typ hela "Aller Retour" från La Fouine har "gangsta beats". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Det har egentligen inte så mycket med Hip Hop att göra men, ni känner väl till 2pac - California Love, Right? ändå hyffsad najs låt? Hur som helst, igår upptäckte jag att ett svenskt rock band vid namnet Tribal Ink hade gjort en cover på den som jag personligen tycker är okej. Länk http://www.youtube.com/watch?v=hnYkR4DENS0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Smooooooth [youtube-old]GBPLKI-muyY[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 (redigerad) Det har egentligen inte så mycket med Hip Hop att göra men, ni känner väl till 2pac - California Love, Right? ändå hyffsad najs låt? Hur som helst, igår upptäckte jag att ett svenskt rock band vid namnet Tribal Ink hade gjort en cover på den som jag personligen tycker är okej. Skulle funka om han som sjöng/rappade inte var så jävla pinsam av sig Redigerad 1 februari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 (redigerad) Känner ni till några grymma låtar som har typ samma konstiga/feta sounds som exempelvis T-pain - Low ? Redigerad 6 februari, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 (redigerad) Känner ni till några grymma låtar som har typ samma konstiga/feta sounds som exempelvis T-pain - Low ? Aldrig hört den låten så jag youtube'a den och lyssnade, låter lite som en låt som typ Bone thugz N harmony skulle kunnat ha gjort, dem har en slags R&B hiphop stil. Låttips: [youtube-old]iBrzEVJwYFg[/youtube-old] (inte bony thugs) Redigerad 6 februari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Aldrig hört den låten så jag youtube'a den och lyssnade, låter lite som en låt som typ Bone thugz N harmony skulle kunnat ha gjort, dem har en slags R&B hiphop stil. Låttips: [youtube-old]iBrzEVJwYFg[/youtube-old] (inte bony thugs) Ah glas och våfflor låten Den som fick mig att verkligen gilla Big L Gang Starr - The Illest Brother ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 (redigerad) Förlåt för att jag hela tiden frågor om tips men jag behöver som sagt lite nya låtar, börjar tröttna på dom jag har nu . Anyway, den här gången söker jag några låtar som har samma typ av beat som 50 Cent - In Da Club. Det ska liksom inte finnas massa skit i låten, utan en ren beat och det ska helst inte vara nån oldschool. Så, känner ni till några sådana låtar ? Redigerad 7 februari, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 (redigerad) Förlåt för att jag hela tiden frågor om tips men jag behöver som sagt lite nya låtar, börjar tröttna på dom jag har nu . Anyway, den här gången söker jag några låtar som har samma typ av beat som 50 Cent - In Da Club. Det ska liksom inte finnas massa skit i låten, utan en ren beat och det ska helst inte vara nån oldschool. Så, känner ni till några sådana låtar ? Tyvärr, är inte så mycket för "club hiphop" jag bryr mig mer om rhymes än beat Redigerad 7 februari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Gangstarr- Full Clip. [youtube-old]p5vuTToYN8M[/youtube-old] Atmosphere - Sunshine. [youtube-old]RvY38j7JdCk[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 En Hip Hop låt som jag tror alla kommer att gilla! [youtube-old]ADvraf71s6o[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 (redigerad) Method Man ft. Streetlife - Suspect Chin Music [youtube-old]yF7k4t1vZ2I[/youtube-old] Shotgun slammin in your chestpiece. BLAOW Redigerad 10 februari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Har ni inga feta Hip hop låtar som ni kan dela med er?, nåt som möjligtvis liknar; http://www.youtube.com/watch?v=VWfVlAxJsUU och http://www.youtube.com/watch?v=e6qspBrXnu4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 (redigerad) Har ni inga feta Hip hop låtar som ni kan dela med er?, nåt som möjligtvis liknar; <a href="http://www.youtube.com/watch?v=VWfVlAxJsUU" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=VWfVlAxJsUU</a> och <a href="http://www.youtube.com/watch?v=e6qspBrXnu4" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=e6qspBrXnu4</a> Whoop that trick är ganska skön men den där T-pain låten är total cancer för mina trumhinner! Jag vene exakt hur din hiphop smak är men om du gillar typ hårda låtar med raspig röst så lyssna på Yukmouth 2 Yukmouth tips: [youtube-old]sybDz-dxMe4[/youtube-old] [youtube-old]oENAsjy8fFg[/youtube-old] Redigerad 12 februari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Whoop that trick är ganska skön men den där T-pain låten är total cancer för mina trumhinner! Jag vene exakt hur din hiphop smak är men om du gillar typ hårda låtar med raspig röst så lyssna på Yukmouth Yukmouth är för snäll. Jag behöver grymmare beats. Det ska vara riktiga Underground Deep Shit typ. Svårt att förklara men, typ som Whoop That trick. En riktigt elak grym beat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts