Mr_Nitty Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 ...men jag kan ändå tipsa om Pigeon John (vilket jag tror att jag har gjort tidigare i denna tråd)! Ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 För dom som inte redan har hört den så rekommenderar jag starkt: DMX - Party Up GRYM! Ord.. NÄSTAN alla dmx'slåtar e bra.. men det finns ju några riktigt ruttna också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Cinemaddicts - Notes From The Underground. The Avenues är en riktigt fin låt! --------------- Jag tipsar om rappen på både Prince - Sexy M.F. och Prince - My Name Is Prince! Editation. DMX har ju inte alls några många bra låtar, hans röst är för äcklig. Fast visst, några låtar som funkar bra i clubbar osv, kan jag inte neka, men särskilt bra musik är det inte. Goodie Mob - Cell Therapy. Gammal klassiker! Redigerad 23 januari, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Neej dmx e bra.. hört right/wrong?? ganska bra men inte jätte bra låt tycker jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 ganska bra men inte jätte bra låt tycker jag.. Tack för att du rekomenderar en "ganska bra" låt. Jag älskar "ganska bra" låtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Mitt mellan all elektronik jag numera lyssnar på sätter jag nålen på Organized Konfusion - Who Stole My Last Piece Of Chicken!! Oooh, vad bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Två till jäkligt bra låtar. Riotstarters - Rond1 Idiotförklarad - Sdd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Jag skulle vilja ha tips på lite lugna låtar... Ungefär som Bone thugs N harmony - change the world, nån som har nåt att komma med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Fo shizzle ya'll!! Mitt tips är allt med Promoe och Looptroop samt om man gillar DJ:s så är Embee ett bra val. När vi endå håller på så kan vi ju ta, om man gillar underground, MBMA (Mobbade Barn Med Automatvapen) samt Organism 12. Som ni kanske har märkt är det bara svensk hip hop vilket beror på att jag inte lyssnar på hip hop från USA då jag tycker det är för överdrivet då allt handlar om pengar, biatches osv osv. Finns ingen riktig känsla i det dom gör imo. Looptroop 4 life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 (redigerad) Promoe suger hårt engilt mig.. Men dom andra grupperna du nämnde va riktigt sköna.. Jag lyssnar också bara på svensk.. lyssnade på amrikansk förut men har tröttnat på all "Gangsta rap" Ääädiit : fast några utländska e bra.. DMX och sånt.. Redigerad 25 januari, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Usch, jag ska inte gå in på alla fördommar folk har om amerikansk hiphop och att det är fel... ...jag har fått nog av att skydda. Jag har bara en sak att säga - sluta generalisera. Ehm, Fannypack - Camel Toe. Även fast det inte riktigt är hiphop men som sagt, jag har fått nog av hiphop så varför ska jag tipsa? Varför skriver jag ens i denna tråd? Tacksam för inga svar...det var egentligen ingen fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 En till låt. Idiotförklarad - Hata mig för den jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Varför skriver jag ens i denna tråd? Det vet ingen. Motha Fucka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 En till låt. Idiotförklarad - Hata mig för den jag är. Är idioten signad eller? har hans msn! yeey han är ju "whoa-kändis" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Det vet ingen. Motha Fucka Motherfucker, håll käften. Oooh, jag blir helt salig när jag lyssnar på The Coral - Dreaming of You. Inte hiphop, provokativt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Är idioten signad eller? har hans msn! yeey han är ju "whoa-kändis" Jepp, det har jag med för jag känner honom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Jepp, det har jag med för jag känner honom.. Men dåså.. tycker förövrigt att han är helt wack i huvudet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 tycker förövrigt att han är helt wack i huvudet! Haha, varför då? Han är rätt schysst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Haha, varför då? Han är rätt schysst. Har du nånsin...eller ... lyssnat på vad han säger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Har du nånsin...eller ... lyssnat på vad han säger? Vilka låtar har du då? Hans gamla låtar suger, men dom nya är riktigt bra, och han har bra budskap dessutom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts