Jump to content

Hiphoptråden!

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

någon som vet om man kan på något sätt ta låtar från youtube och göra till mp3?? för ja hittade bl.a en ny eminem låt, och eminem på gammy galan där han körde lose yourself fast det va med riktiga instrument i bakgrunden så den va överfet.. men jag hittar inte dem att få tag i? heeelp!

Skriv in YouTube länken här: http://keepvid.com/

Konverta .FLV filen till MP3.

Btw, skulle du kunna posta den där Gammy Galan videon med Eminem? :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

här e videon, Eminem ft.The Roots-Lose Yourself (riktig bakgrundsmusik!! riktigt coolt ;) )

Eminem-Lose Yourself (Grammy awards 2003)<

Ang. Sidan du skickade, hur konverterar jag låten till mp3 då? något program att rekomendera?? hittar aldrig några bra sånna, är oftast att man bara kan konvertera en viss del av låten..

Redigerad av Shady_4_life
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

här e videon, Eminem ft.The Roots-Lose Yourself (riktig bakgrundsmusik!! riktigt coolt ;) )

Eminem-Lose Yourself (Grammy awards 2003)<

Ang. Sidan du skickade, hur konverterar jag låten till mp3 då? något program att rekomendera?? hittar aldrig några bra sånna, är oftast att man bara kan konvertera en viss del av låten..

Använd "Replay Converter".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men det man fick där på sidan hette så, men det är ju inte full versionen? :) måste jag "hitta" full versionen?

Megaupload länk för den kompletta versionen: Klickity-klick.

Edit: Föresten, jag tänker på dina gamla låtar, Shady, när jag hör Adam Tensta. Haha, han har samma "andningsproblem" och hans engelska låter lika ovan.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ifall du vill så kan jag skicka låten till dig ffs, helt onödigt för dig att gå igenom så mycket för att spela in en skitversion från YouTube. Jag har låten i bästa kvalite (Jag har rippat den från en högkvalite video från Grammy Galan).

gärna ^_^ adda min msn när du kan ; jeppsson_89@hotmail.com ^_^

men ska ladda ner detta program ändå för att de kan va bra att ha lixom :(

Förresten Mr.Magic.. mina gamla låtar? haha, försöker glömma dem.. lyssna gärna på min nyare om du inte hört den "sometimes[remix]" heter den på sidan nedanför!

hoppas ni hör någon typ av förbättring iaf.. it really don't matter anyway.. men men..

Redigerad av Shady_4_life
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

gärna ^_^ adda min msn när du kan ; jeppsson_89@hotmail.com ^_^

men ska ladda ner detta program ändå för att de kan va bra att ha lixom :(

Förresten Mr.Magic.. mina gamla låtar? haha, försöker glömma dem.. lyssna gärna på min nyare om du inte hört den "sometimes[remix]" heter den på sidan nedanför!

hoppas ni hör någon typ av förbättring iaf.. it really don't matter anyway.. men men..

Du mumlar så mycket i Sometimes [Remix]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor