Shady_4_life Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 någon som vet om man kan på något sätt ta låtar från youtube och göra till mp3?? för ja hittade bl.a en ny eminem låt, och eminem på gammy galan där han körde lose yourself fast det va med riktiga instrument i bakgrunden så den va överfet.. men jag hittar inte dem att få tag i? heeelp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 någon som vet om man kan på något sätt ta låtar från youtube och göra till mp3?? för ja hittade bl.a en ny eminem låt, och eminem på gammy galan där han körde lose yourself fast det va med riktiga instrument i bakgrunden så den va överfet.. men jag hittar inte dem att få tag i? heeelp! Skriv in YouTube länken här: http://keepvid.com/ Konverta .FLV filen till MP3. Btw, skulle du kunna posta den där Gammy Galan videon med Eminem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Skriv in YouTube länken här: http://keepvid.com/ Konverta .FLV filen till MP3. Btw, skulle du kunna posta den där Gammy Galan videon med Eminem? Tack för länken. Min Video Downloader har inte fungerat på säkert ett halvår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 (redigerad) här e videon, Eminem ft.The Roots-Lose Yourself (riktig bakgrundsmusik!! riktigt coolt ) Eminem-Lose Yourself (Grammy awards 2003)< Ang. Sidan du skickade, hur konverterar jag låten till mp3 då? något program att rekomendera?? hittar aldrig några bra sånna, är oftast att man bara kan konvertera en viss del av låten.. Redigerad 14 januari, 2008 av Shady_4_life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 här e videon, Eminem ft.The Roots-Lose Yourself (riktig bakgrundsmusik!! riktigt coolt ) Eminem-Lose Yourself (Grammy awards 2003)< Ang. Sidan du skickade, hur konverterar jag låten till mp3 då? något program att rekomendera?? hittar aldrig några bra sånna, är oftast att man bara kan konvertera en viss del av låten.. Använd "Replay Converter". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 här e videon, Eminem ft.The Roots-Lose Yourself (riktig bakgrundsmusik!! riktigt coolt ) Eminem-Lose Yourself (Grammy awards 2003)< Hehe, luften tog visst slut i slutet på andra versen. Eller så skulle han sluta där och så lät det bara som att luften tog slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Använd "Replay Converter". men det man fick där på sidan hette så, men det är ju inte full versionen? måste jag "hitta" full versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 men det man fick där på sidan hette så, men det är ju inte full versionen? måste jag "hitta" full versionen? Gå in på ljudinställningar, ändra till "What I Hear", skaffa ett pogram där du kan spela in ljud osv med. Sätt på rec och sätt på klippet på youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Gå in på ljudinställningar, ändra till "What I Hear", skaffa ett pogram där du kan spela in ljud osv med. Sätt på rec och sätt på klippet på youtube. var hittar jag det ?? så om ja gör de så ska de gå att spela in genom samma program ja spelar in musik på typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 (redigerad) men det man fick där på sidan hette så, men det är ju inte full versionen? måste jag "hitta" full versionen? Megaupload länk för den kompletta versionen: Klickity-klick. Edit: Föresten, jag tänker på dina gamla låtar, Shady, när jag hör Adam Tensta. Haha, han har samma "andningsproblem" och hans engelska låter lika ovan. Redigerad 16 januari, 2008 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Ifall du vill så kan jag skicka låten till dig ffs, helt onödigt för dig att gå igenom så mycket för att spela in en skitversion från YouTube. Jag har låten i bästa kvalite (Jag har rippat den från en högkvalite video från Grammy Galan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 (redigerad) Ifall du vill så kan jag skicka låten till dig ffs, helt onödigt för dig att gå igenom så mycket för att spela in en skitversion från YouTube. Jag har låten i bästa kvalite (Jag har rippat den från en högkvalite video från Grammy Galan). gärna adda min msn när du kan ; jeppsson_89@hotmail.com men ska ladda ner detta program ändå för att de kan va bra att ha lixom Förresten Mr.Magic.. mina gamla låtar? haha, försöker glömma dem.. lyssna gärna på min nyare om du inte hört den "sometimes[remix]" heter den på sidan nedanför! hoppas ni hör någon typ av förbättring iaf.. it really don't matter anyway.. men men.. Redigerad 16 januari, 2008 av Shady_4_life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 gärna adda min msn när du kan ; jeppsson_89@hotmail.com men ska ladda ner detta program ändå för att de kan va bra att ha lixom Förresten Mr.Magic.. mina gamla låtar? haha, försöker glömma dem.. lyssna gärna på min nyare om du inte hört den "sometimes[remix]" heter den på sidan nedanför! hoppas ni hör någon typ av förbättring iaf.. it really don't matter anyway.. men men.. Du mumlar så mycket i Sometimes [Remix] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Hörde att The Game ska lägga av efter sitt nästa album. Varför det egentligen? Han har ju precis börjat typ, han har mycket att komma med fortfarande tror jag. Någon som hört något skäl till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Hörde att The Game ska lägga av efter sitt nästa album. Varför det egentligen? Han har ju precis börjat typ, han har mycket att komma med fortfarande tror jag. Någon som hört något skäl till det? "I feel like I've gotten my message across, with the third album comin out". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 "I feel like I've gotten my message across, with the third album comin out". Okej Då lär det vara ett bra album då, förhoppningsvis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Okej Då lär det vara ett bra album då, förhoppningsvis Alltså han menade att de tre albumen var tillräckligt för att få fram sitt budskap och att flera album skulle bara vara girighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Alltså han menade att de tre albumen var tillräckligt för att få fram sitt budskap och att flera album skulle bara vara girighet. Okej Men jag tycker han har mer att ge som rappare. Han är ju inte precis någon legend, han har mycket att uttveckla till det bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Jag letar efter några härliga "Miami" låtar, som exempelvis; Pitbull - Oye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Jag letar efter några härliga "Miami" låtar, som exempelvis; Pitbull - Oye Förihelvete, Will Smith - Miami Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts