emo Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Man blir ju bara glad av att se detta =) http://www.youtube.com/watch?v=k-2kk6s1axk RIP Proof Pac Ol' Dirty Bastard Biggie Big Pun Eazy E Big L Jam Master Jay Khadafi That's it... nästan RIP Bugz (tidigare medlem i D12, aldrig hört men endå) Tips på några härliga Old school låtar? (Men inte FÖÖÖR old school... låten får gärna ha en grym kick Favorit ol'school band a tribe called quest - can i kick it a tribe called quest - mind power a tribe called quest - the hop a tribe called quest - keeping it movin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 (redigerad) Tips på några härliga Old school låtar? (Men inte FÖÖÖR old school... låten får gärna ha en grym kick) A Tribe Called Quest - Electric Relaxation De La Soul - Oodles of O's Redigerad 6 januari, 2008 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 RIP Proof Pac Ol' Dirty Bastard Biggie Big Pun Eazy E Big L Jam Master Jay Khadafi That's it... nästan RIP Bugz (tidigare medlem i D12, aldrig hört men endå) Favorit ol'school band a tribe called quest - can i kick it a tribe called quest - mind power a tribe called quest - the hop a tribe called quest - keeping it movin Du glömde Pimp C!!! R.I.P Pimp C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 (redigerad) Och Left-Eye. Redigerad 6 januari, 2008 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 RIP Proof Pac Ol' Dirty Bastard Biggie Big Pun Eazy E Big L Jam Master Jay Khadafi That's it... nästan RIP Bugz (tidigare medlem i D12, aldrig hört men endå) Favorit ol'school band a tribe called quest - can i kick it a tribe called quest - mind power a tribe called quest - the hop a tribe called quest - keeping it movin Can I kick it är riktigt sooft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 (redigerad) Du glömde Pimp C!!! Och Left-Eye. Okej RIP till dem också Can I kick it är riktigt sooft. Jepps men inte den bästa. kanske den mest populära! Redigerad 6 januari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 CunninLynguists - Love Ain't Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 J-Kwon ft. Petey Pablo - Get XXX'd (width 5.1 Surround System = ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 (redigerad) CunninLynguists - Love Ain't Bra musik, jag har tankat flera av deras album. Will Rap For Food är klockren, finns inte ett dåligt spår på den. J-Kwon ft. Petey Pablo - Get XXX'd (width 5.1 Surround System = ) Lyssna på YoungBloodz - Dis Dat Block om du vill ha någonting med tung bass i. Den är också från xXx 2, vilket föresten är en skitfilm. Redigerad 7 januari, 2008 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 (redigerad) Bra musik, jag har tankat flera av deras album. Will Rap For Food är klockren, finns inte ett dåligt spår på den. Tankat!? du menar väll att du har köppt skivorna medans du tankar bilen, att ladda ner saker är olagligt! Mina exemplar av musiken "fell off a truck" Redigerad 7 januari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Tankat!? du menar väll att du har köppt skivorna medans du tankar bilen, att ladda ner saker är olagligt! Mina exemplar av musiken "fell off a truck" Du verkar ligga lite efter i tekniken. iTunes affär för musiknedladdning går på högvarv. Helt onödigt att prata om "buskar" etc. Hoho, fast det var ju tider det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Can I kick it är riktigt sooft. var kan man hitta den tror inte jag hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 var kan man hitta den tror inte jag hört Om du tänker köpa så vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 var kan man hitta den tror inte jag hört You Tupe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Bra musik, jag har tankat flera av deras album. Will Rap For Food är klockren, finns inte ett dåligt spår på den. Yup, deras bästa enligt mig.. Riktigt tungt. Atmosphere - Little Man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Yup, deras bästa enligt mig.. Riktigt tungt. Atmosphere - Little Man. Säger det samma, måste tacka dig för att du fick mig att skaffa det med tips om "Mic Like A Memory" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Fyfan va bra CunninLynguists - K.K.K.Y är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aggee Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Yup, deras bästa enligt mig.. Riktigt tungt. Atmosphere - Little Man. Fyfan vad fet låt. Sjukt skön sampling och bra text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 DO NOT FUCK WITH THE FUCKING WITCH MAN Eminem sitter och berättar en liten historia, i slutet fuckar han ur, tjockt roligt att se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Yup, deras bästa enligt mig.. Riktigt tungt. Atmosphere - Little Man. Jag har hört en svensk rappare som också har kört på den samplingen, Anders - Vem är jag, om jag inte minns fel, men den där låten va sjukt skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts