Kebab Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Årets jul-rap-låt! http://www.youtube.com/watch?v=wz3DLxH1yBo Kvarna är min polare. Iskall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 (redigerad) Jag letar efter låtar som har samma grym beat som Baha Men - Summertime Girls eller låtar som liknar den Redigerad 18 december, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Jag letar efter låtar som har samma grym beat som Baha Men - Summertime Girls eller låtar som liknar den Okej ? Det är ju värsta randombeat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Okej ? Det är ju värsta randombeat Beaten är riktig grym. Älskar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Har ni några tips på några låtar som har en lika tung beat som LL Cool J - Headsprung? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Har ni några tips på några låtar som har en lika tung beat som LL Cool J - Headsprung? M.O.P - Stand Clear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Jag tipsar om Lupe Fiascos nya album The Cool. Jag har haft det ett tag nu men jag har bara hunnit lyssna igenom halva. Det är definitivt en bra kandidat för årets hiphopalbum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Lyssnade igenom precis 8 Diagrams (vet att den kom ut länge sedan, men ej hunnit lyssna igenom, har många album kvar), och jag förstår vf nu de flesta i Wu Tang skrek på RZA då beatsen e ganska tama. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Lyssnade igenom precis 8 Diagrams (vet att den kom ut länge sedan, men ej hunnit lyssna igenom, har många album kvar), och jag förstår vf nu de flesta i Wu Tang skrek på RZA då beatsen e ganska tama. Har hört några låtar från det. Inget att hurra för precis Inget nytt 36 Chambers precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Har hört några låtar från det. Inget att hurra för precis Inget nytt 36 Chambers precis Sant, men lyssnar just nu igenom Wyclefs nya, ganska bra, bra beats sådära texter, men helt klart ett bra album att lyssna igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Har hört några låtar från det. Inget att hurra för precis Inget nytt 36 Chambers precis Sant, ghostface och raekwon har sagt att dem är missnöjda med albumet och att dem tycker inte att dem gett vad fansen förtjänar, någon av dem sa även att det tycker det är för mycket gitarr på skivan, tydligen så är det lite krig mellan RZA och resten av Wu, har för mig att method också gått ut och sagt att han är missnöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Sant, ghostface och raekwon har sagt att dem är missnöjda med albumet och att dem tycker inte att dem gett vad fansen förtjänar, någon av dem sa även att det tycker det är för mycket gitarr på skivan, tydligen så är det lite krig mellan RZA och resten av Wu, har för mig att method också gått ut och sagt att han är missnöjd Japp, de tycker inte han gjorde beatsen ordentligt och de var tillräckligt bra, de ville även ta in några andra, men då hotade RZA med bojkott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Japp, de tycker inte han gjorde beatsen ordentligt och de var tillräckligt bra, de ville även ta in några andra, men då hotade RZA med bojkott. Kefft av han, tycker att han kunde ha gjort ett soloalbum om han nu är så hype på dem beatsen hantillvärkat, såg även i en intervju med raekwon där han sa att det Wu kanske gör ett till album utan RZA, hoppas det inte är slutet för RZA i Wu, han är endå en del av Wu man älskar... fasst raekwon sa även att dem inte skulle dissa RZA bara inte låta honom vara med i den skivan här kan du kolla om du vill: Raekwon talar ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Storhetsvansinne is teh shizzle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Lyssnade igenom precis 8 Diagrams (vet att den kom ut länge sedan, men ej hunnit lyssna igenom, har många album kvar), och jag förstår vf nu de flesta i Wu Tang skrek på RZA då beatsen e ganska tama. Wolves feat George Clinton är sååå FET. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 The Pharcyde - Passing Me By Skönaste låten jag hört på riktigt riktigt länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 The Pharcyde - Passing Me By Skönaste låten jag hört på riktigt riktigt länge! NOW THERE SHE GOES AGAIN THE DOPEST ETHIOPIAN handlar om mig. Alltså. Vad jag känner. Inför henne. Vad personlig jag blev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Daz, 2 pac, Kurupt, method man, redman - got my mind made up Bästa hiphop låten Favorit låten av alla låtar jag någonsin hört på oavsett genre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 (redigerad) NOW THERE SHE GOES AGAIN THE DOPEST ETHIOPIAN handlar om mig. Alltså. Vad jag känner. Inför henne. Vad personlig jag blev. Haha "and I was born not to understand By lettin her pass I had proved to be a better man" är precis hur jag känner nu emo: Varför det? Den är ju jävligt skön men endå...? Redigerad 1 januari, 2008 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Haha "and I was born not to understand By lettin her pass I had proved to be a better man" är precis hur jag känner nu Så är det för mig och en tidigare : / Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts