Jump to content

Hiphoptråden!

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Lyssnade igenom precis 8 Diagrams (vet att den kom ut länge sedan, men ej hunnit lyssna igenom, har många album kvar), och jag förstår vf nu de flesta i Wu Tang skrek på RZA då beatsen e ganska tama.

Har hört några låtar från det. Inget att hurra för precis :P Inget nytt 36 Chambers precis :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har hört några låtar från det. Inget att hurra för precis :) Inget nytt 36 Chambers precis :lol:

Sant, ghostface och raekwon har sagt att dem är missnöjda med albumet och att dem tycker inte att dem gett vad fansen förtjänar, någon av dem sa även att det tycker det är för mycket gitarr på skivan, tydligen så är det lite krig mellan RZA och resten av Wu, har för mig att method också gått ut och sagt att han är missnöjd

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sant, ghostface och raekwon har sagt att dem är missnöjda med albumet och att dem tycker inte att dem gett vad fansen förtjänar, någon av dem sa även att det tycker det är för mycket gitarr på skivan, tydligen så är det lite krig mellan RZA och resten av Wu, har för mig att method också gått ut och sagt att han är missnöjd

Japp, de tycker inte han gjorde beatsen ordentligt och de var tillräckligt bra, de ville även ta in några andra, men då hotade RZA med bojkott.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, de tycker inte han gjorde beatsen ordentligt och de var tillräckligt bra, de ville även ta in några andra, men då hotade RZA med bojkott.

Kefft av han, tycker att han kunde ha gjort ett soloalbum om han nu är så hype på dem beatsen hantillvärkat, såg även i en intervju med raekwon där han sa att det Wu kanske gör ett till album utan RZA, hoppas det inte är slutet för RZA i Wu, han är endå en del av Wu man älskar... fasst raekwon sa även att dem inte skulle dissa RZA bara inte låta honom vara med i den skivan :lol:

här kan du kolla om du vill: Raekwon talar ut

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NOW THERE SHE GOES AGAIN THE DOPEST ETHIOPIAN handlar om mig. Alltså. Vad jag känner. Inför henne.

Vad personlig jag blev.

Haha :w000t:

"and I was born not to understand

By lettin her pass I had proved to be a better man" är precis hur jag känner nu :mf_doof:(w00t)

emo: Varför det? Den är ju jävligt skön men endå...? :w000t:

Redigerad av Reve
Länk till kommentar
Dela på andra sidor