Jump to content

Hiphoptråden!

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Härliga låtar. Hela Lifestylez ov da poor & dangerous är ett riktigt bra album.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här kommer säkert låta lite konstigt men, är det någon som kan länka några "Webcam Girl" videon med grymma Hip Hop videon?. Konstigt nog så älskar jag musiken som finns i videorna >_<

Eller skitsamma, jag hittade några webcam videon på Dailymotion med härliga låtar. Här är listan ifall någon är sugen på att lyssna ;)

Akon - Smack that

Enrique Iglesias - Im Not In Love

XZIBIT - CHOKE ME, SPANK ME

Black eyed peas - FEEL IT

Lil Rob - Bring Out The Freak In You

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du/dina polare hade börjat rappa, vilken amerikansk rapartist/grupp skulle ni troligtvis blivit jämförda med tror ni? Har inte kommit fram till det själv än...återkommer med det om jag kan komma fram till nåt :confused:

Vakill - The Creed

Hilltop Hoods - The Nosebleed Section

Om jag hade börjat rappa.. hmm. Inte någon bra rappare iafl, den saken är säker. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slim Thuuggaaah

Haha nej :o Men ni som inte vet, vem skulle ni försökt efterlikna? Jag tror jag själv att jag skulle försökt lära mig rappa lika invecklat som typ Kool G Rap eller Big L men det hade nog inte blivit så bra :rolleyes: Har en polare dock som tycker jag är värsta guden på att rappa och vill att vi ska börja seriöst och göra musik. Känns inte riktigt som min grej men skulle vi gjort det hade vi nog blivit kallade typ "Sveriges Comptons Most Wanted" eller nåt. Ni vet...rätt kassa rim men endå sköna, ashärliga beat och perfekta samples :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor