P-C Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Nejmen skämt åsido, Kanyes nya är verkligen utomordentligt bra. Jag diggar helmycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Men jag skojade inte, jag är jätteglad över att jag ska se 50 Cent live.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 2Pac - Death Around The Corner "Blood In Blood Out"-samplen är bara för jävla härlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Gammal låt, men jävligt härligt, gillar beatet som fan. http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseacti...eoid=2015015920 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Simpelt beat men på nåt så är det så jävla skönt Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Nu blir det 2pac - All ayez on me! Tuung skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 (redigerad) Men jag skojade inte, jag är jätteglad över att jag ska se 50 Cent live.. Jag med! Jag har till och med lärt mig att tycka om hans nya platta. Huumor! Ken Ring, Timbuktu, Petter, Danne från Snook, Mange Schmidt, Thomas Rusiak och Markoolio. Lyssna på den, ganska kul faktiskt. Redigerad 20 november, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Den nya Wu tang låten The heart gently weeps är grymt skön tycker också att det är roligt att dom har jobbat med Erykah Badu och John Frusciante från Red Hot Chilli Peppers och även George Harrisons son Dhai Harrison för att få ihop den här låten. Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 (redigerad) Ice Cube - You Can Do It (Put Your Back Into It) Myykett braaoo Redigerad 21 november, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Ice Cube - You Can Do It (Put Your Back Into It) Myykett braaoo Va du också på Amiralen? På petrivsborgar? Den låten spelades, nästa dag så skulle min kompis bumba den i en hel dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Va du också på Amiralen? På petrivsborgar? Den låten spelades, nästa dag så skulle min kompis bumba den i en hel dag Nä jag var faktisk inte där . Jag sökte bara på något i YouTube och Wiiips! så ploppade den här låten upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 (redigerad) Några tips på Ice Cube bästa låtar ? edit: Märkte precis att det finns en Greatest Hits album av Ice Cube. Redigerad 22 november, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Huumor! Ken Ring, Timbuktu, Petter, Danne från Snook, Mange Schmidt, Thomas Rusiak och Markoolio. Lyssna på den, ganska kul faktiskt. hahahahhahaahahhahahaha, hörde den på radio:P Markolioo äger dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Har hört att vanilla ice är riktigt manlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Har hört att vanilla ice är riktigt manlig Haha jo eller hur. Tux: You Know How We Do It, Ghetto Wet och Ghetto Bird är nog dom bästa låtarna med honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Haha jo eller hur. Tux: You Know How We Do It, Ghetto Wet och Ghetto Bird är nog dom bästa låtarna med honom. Du får ju dock inte glömma Check Yourself, Color Blind och hans absolut bästa It was a good day. Några låtar från hans samarbete med WC och Mack 10 i gruppen Westside Connection är också värda att kolla in. Däribland The Gangsta,The Killa and The Dopedealer, Gangstas Make The World Go Around och Bow Down. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Du får ju dock inte glömma Check Yourself, Color Blind och hans absolut bästa It was a good day. Några låtar från hans samarbete med WC och Mack 10 i gruppen Westside Connection är också värda att kolla in. Däribland The Gangsta,The Killa and The Dopedealer, Gangstas Make The World Go Around och Bow Down. SAmt "King of the hill" som är en diss till cypres hill och "Hoo bangin" Ice cube is the lick, westside is the click, can't get enough of this gangsta shit!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Fetaste låten just nu: http://youtube.com/watch?v=L714WE2nCFU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Dogge Doggelito - Rör På Göten Göten, Gött = Rumpa (Turkiska) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 (redigerad) Dogge Doggelito - Rör På Göten Göten, Gött = Rumpa (Turkiska) Du gillar väll inte den låten, seriöst?! Om du gör det så.......... man say it aint so Här har du en is-kub låt Edit: Ice Cube - No Vaseline (diss mot NWA) Redigerad 23 november, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts