Carlis Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 (redigerad) för de första, VEM FAN här bryr sig om när man har punkt eller stora bokstäver fjortis comeback svar eller vad? men du kan ju inte ge råd på saker som du själv inte ens kan? Haha, du är på gtasajten, här bryr sig 99% av alla medlemmar om det. Så du menar att juryn på Idol tex. inte ska sitta där och ge råd åt deltagarna för dom kan ju själva inte sjunga bra? Redigerad 9 november, 2007 av Carlis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 för de första, VEM FAN här bryr sig om när man har punkt eller stora bokstäver fjortis comeback svar eller vad? OCH TACK, verkligen tack för du förklara mer vad felet var, nu fattar ja mer, och ja kan inte på svenska för ja focuserar mig på att de hörs för jävligt.. tränar hellre upp min engelska igen.. pratar rätt mkt engelska redan för de är kul så OCH lägg ner det me att du rappar för dina vänner? men du kan ju inte ge råd på saker som du själv inte ens kan?! får då vet du egentligen inte huur man fixar till det? jag ger ju inte skejtare råd om hur man gör en kickflip om ja inte kan det själv? jag berättar inte för någon hur svårt det är att döda någon,för ja har inte gjort det själv, så jag vet ju egentligen inte ju? se om någon fatta va jag menar? Men kan ja få kritik på TEXTEN av låten då? har mina texter utvecklats? denna fråga är till dom som hört mig innan, och har du inte så klicka bara på länken nedan för att höra tidigare saker.. Hur vet du att jag inte kan rappa då? Har du bevis, jag har bevis, men jag tänker verkligen inte skämma ut mig (ska inte precois bli nån underground rappare i Malmö). Sedan med andninfgen har jag samma problem faktiskt, det är inte utalet som är fel, utan bara att du talar inte eng vardagligt, de är väldigt svårt att förklara, men om du hellre vill prata engelska är upp till dig, jag bara tipsar till dig, sedan om du inte vill ta åt dig kritik, fine, men kom inte och säg att alla vet inget etc, för utan kritik kommer du ingen vart. Tror du alla rappare började rappa direkt så som de rappar idag? Alla sög på den tiden då dem var unga, men tänk dig de hade börjat rappa på ett språk som de bara kan som 2:a språk, även fast de hade MVG, de hade haft samma problem med andningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 (redigerad) Paul Wall och Chamillionaire värkar ha begravt stridsyxan och kanske ska arbeta på en nytt album. vene om folk visste det men dem var ju barndomsvänner som sedan "beefade", fasst jag har aldrig direkt hört någon diss låt från dem.. Paul Wall & Chamillionaire på scen tillsammans igen for the record så lyssnar jag inte på någon av dem, dem är lite för väl bitches, hoes & bling bling aktiga! Redigerad 10 november, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Paul Wall och Chamillionaire värkar ha begravt stridsyxan och kanske ska arbeta på en nytt album. vene om folk visste det men dem var ju barndomsvänner som sedan "beefade", fasst jag har aldrig direkt hört någon diss låt från dem.. Paul Wall & Chamillionaire på scen tillsammans igen for the record så lyssnar jag inte på någon av dem, dem är lite för väl bitches, hoes & bling bling aktiga! Säg någon rappare som inte är det idag. Tycker alla verkar ha fastnat där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Säg någon rappare som inte är det idag. Tycker alla verkar ha fastnat där. Alla nämner ju pengarna och brudarna i sina lyrics nångång och det är okej, det är en del av hiphopen, fasst sen finns det ju dem som man verkligen känner av att det är det enda dem värkar rappa om... Redman brukar inte göra såna texter, han texter är mer "roliga" så där nämnde jag en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Paul Wall och Chamillionaire värkar ha begravt stridsyxan och kanske ska arbeta på en nytt album. vene om folk visste det men dem var ju barndomsvänner som sedan "beefade", fasst jag har aldrig direkt hört någon diss låt från dem.. Paul Wall & Chamillionaire på scen tillsammans igen for the record så lyssnar jag inte på någon av dem, dem är lite för väl bitches, hoes & bling bling aktiga! De "begravde stridsyxan" för ett bra tag sedan. Men de hade inte gjort någonting tillsammans förens nu. Du vet inte vad du talar om. Chamillionaire är den djupaste från södern och definitivt en av dem få djupa i rap just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Du vet inte vad du talar om. Och du vet inte hur man läser! jag skrev: "for the record så lyssnar jag inte på någon av dem" så det betyder alltså att jag inte vet nånting om just honom. men han känns som en bitch n hoes bling bling rappare... ska lyssna igenom hans album och återkomma vad jag tycker om ödlan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Och du vet inte hur man läser! jag skrev: "for the record så lyssnar jag inte på någon av dem" så det betyder alltså att jag inte vet nånting om just honom. men han känns som en bitch n hoes bling bling rappare... ska lyssna igenom hans album och återkomma vad jag tycker om ödlan På vilket sätt menar du att han "känns som en bitch n hoes bling bling rappare"? Morning News samt Evening News rekommenderas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Fort Minor - Petrified En av dom bästa Hip-hop låtarna jag har hört på länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 (redigerad) Någon som har tips på lite skön trip-hop? edit: något i denna stilen http://www.youtube.com/watch?v=woRtoRiVMcA Redigerad 11 november, 2007 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Någon som har tips på lite skön trip-hop? edit: något i denna stilen http://www.youtube.com/watch?v=woRtoRiVMcA MASSIVE ATTACK - BLUE LINES Skaffa skivan, nu. Tricky är med på den väldans mycket också, s'att. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 På vilket sätt menar du att han "känns som en bitch n hoes bling bling rappare"? Morning News samt Evening News rekommenderas. Det är väl för att han står med sina fula fake diamant tänder och alla sina halsband och flashar, trodde också först att han var nån bög som D4L eller nåt sånt men han var ganska okej men inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Någon som har tips på lite skön trip-hop? edit: något i denna stilen http://www.youtube.com/watch?v=woRtoRiVMcA bara jag som blev rädd för han i videon?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Adam Tensta - My Cool Bästa hiphop/trance(?)-låt jag hört på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Adam Tensta - My Cool Bästa hiphop/trance(?)-låt jag hört på länge. Riktigt bra låt, jag o min kompis diggar den hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Adam Tensta - My Cool Bästa hiphop/trance(?)-låt jag hört på länge. Jag gillar "They wanna know" bättre, men den här är helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Känner ni till några Hip Hop låtar som har typ samma beat som den här: http://www.youtube.com/watch?v=lWBBRw2LEjE Jag tror att aaliyah och ashanti har sånna men är inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Adam Tensta - My Cool Bästa hiphop/trance(?)-låt jag hört på länge. Instämmer, riktigt bra låt. Hans album ska bli intressant, det släpps i slutet på november om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Känner ni till några Hip Hop låtar som har typ samma beat som den här: http://www.youtube.com/watch?v=lWBBRw2LEjE Jag tror att aaliyah och ashanti har sånna men är inte säker. Aaliyah - Try Again. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Aaliyah - Try Again. Flera tips ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts