Jump to content

Hiphoptråden!

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Hmm, beatet var ganska bra men du låter ju för fan som en vit wannabe gangsta på 14 år. Och man hör ju knappt vad du säger. Och man hör verkligen att du är svensk.

Säg det inte till någon, men han ÄR en vit wannabe gangsta på 14 år. Det finns inget att göra åt liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säg det inte till någon, men han ÄR en vit wannabe gangsta på 14 år. Det finns inget att göra åt liksom.

okej för det första, är van vid små patetiska kommentarer som man får då och då..

och sen så ser jag inte hur ni får denna låt till en "wannabe gangsta" låt?

ja sjunger förhelvete inte ens om sånt skit?! inte något i närheten av det ens..

sen är jag 18år oxå, inte 14..

och fortf, med en mic för 89:- blir inte kvaliten så värst bra, därmed hörs inte rösten Exakt som den ska.. därför inte lika mörk som den ska va..

och det me min engelska är lite konstigt för ja har haft mvg sen 9an? alltså i 3-4 år nu.. och det är ju liite konstigt då.. men men..

Mr.Magic : "Så du tvingar dig själv att göra låtar även fast du inte gillar det?

Jag lyssnade på "Somtimes", sluta innan du börjat."

jo dels, och för att det är ett sätt för mig att må bättre när jag får ut allt inom mig..

och ni som tycker jag är en wannabe gangsta borde ta reda på vad den termen är för något egenligen? seriöst.. :whistling: lyssna på texten istället puckon.. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I'M NOT DENYING!!!

Tihihi.

"The sky is falling, the world is burning, Bush is president and my mind keeps burning, war all over, the world is going under, Irak, Pakistan, España and Uganda"... :whistling:

och det me min engelska är lite konstigt för ja har haft mvg sen 9an? alltså i 3-4 år nu.. och det är ju liite konstigt då.. men men..

Ens uttal behöver inte vara speciellt bra för att man ska få högsta betyg i Engelska. Så länge man kan göra sig förstådd, så räcker det.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man hör att du har svårt att andas när du rappar, typiskt för wannabe rappers. visst så läty de flesta när de var yngre, men tar vi Eminem t.ex så gjorde han detta varje dag, han flippade inte, han ville vara en rappare, så om du vill ha den rösten jag vill höra, bara att träna upp dina låtar högre och snabbre, träna lungorna.

Annar var beatet sådär, lätt värre än nått G-Unit/Shady, lät mer nån internet snabb beat, inget fel, bara att det är fel till din röst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån här kanske vet vem ken ring är? han hade spelning på stadshuset i sundsvall, kom in VIP vägen för jag skjutsade hans polare från hudiksvall till sundsvall :) snackade och söp med ken. jävligt trevlig kille det :lol: men hade inte en aning om vem fan det var före och efter vid tre på natten när allt packades i hop var jag som Tom Ibollen. hip hop och rap i fyra timmar är inte bra för mitt huvud.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån här kanske vet vem ken ring är? han hade spelning på stadshuset i sundsvall, kom in VIP vägen för jag skjutsade hans polare från hudiksvall till sundsvall :) snackade och söp med ken. jävligt trevlig kille det :lol: men hade inte en aning om vem fan det var före och efter vid tre på natten när allt packades i hop var jag som Tom Ibollen. hip hop och rap i fyra timmar är inte bra för mitt huvud.

Haha, allvarligt? Kul!

Hans nya album är rätt fett faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån här kanske vet vem ken ring är? han hade spelning på stadshuset i sundsvall, kom in VIP vägen för jag skjutsade hans polare från hudiksvall till sundsvall :naughty: snackade och söp med ken. jävligt trevlig kille det :naughty: men hade inte en aning om vem fan det var före och efter vid tre på natten när allt packades i hop var jag som Tom Ibollen. hip hop och rap i fyra timmar är inte bra för mitt huvud.

Fan vad soft! Jag gillar också hans nya album. Han rappar väldigt berättande, så det är lätt att hänga med i texterna. Låtarna är väldigt bra musikaliskt också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shady_p14_life, du sluddrar och lessxbar lite tycker jag. Och skyll inte på micken. -.-

p14? rolig du va där va? :naughty: eller inte :confused:

som sagt, jag har BÖRJAT me detta, inte som ja sitter och tränar dag och ut, har faktiskt mkt annat att göra, just nu spelar ja in när ja kan..

ja, ja sluddrar imellan åt och "lessxbar" lite, men fortfarande beginner.. att ingen fattar..

Genom att dom flesta är negativa så jag kan säga att du har bra flow iallafall för att vare inne på ditt första år :)

Tack :naughty: se hur många som protesterar mot dig nu? :wub:

SEN så detta är till Dig "tommy killer" du är den som ger mest kritik lite mer grundligt, men de verkar som du tror du e värsta proffset eller nåt?! :wub:

för de första så kommer ja ihåg din "grymma ghetto-poetry" text :lol:

snälla, ja ber dig spela in nåt litet själv så ja får höra HUR man ska göra.. för fattar inte riktigt vad eller hur ja ska förbättra det med andningen.. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

p14? rolig du va där va? :naughty: eller inte :confused:

som sagt, jag har BÖRJAT me detta, inte som ja sitter och tränar dag och ut, har faktiskt mkt annat att göra, just nu spelar ja in när ja kan..

ja, ja sluddrar imellan åt och "lessxbar" lite, men fortfarande beginner.. att ingen fattar..

Tack :) se hur många som protesterar mot dig nu? :wub:

SEN så detta är till Dig "tommy killer" du är den som ger mest kritik lite mer grundligt, men de verkar som du tror du e värsta proffset eller nåt?! :wub:

för de första så kommer ja ihåg din "grymma ghetto-poetry" text :lol:

snälla, ja ber dig spela in nåt litet själv så ja får höra HUR man ska göra.. för fattar inte riktigt vad eller hur ja ska förbättra det med andningen.. ^_^

Vf, jag brukar rappa inför mina vänenr, räcker, jag har inet sagt att jag rappar 100% som 50, elr KRS, det är också svårt för mig, så sug min, jag kommer kriitik som du ska ta åt dig och öva på.

Och innan du går på att rappa på engelska, ta svenska stavningkurser!

Du verkqar inte veta när man ska ha storbokstav och punkt, det är sånt man lär sig i grundskolan!

Och det jag menar med adningen prova att rappa på svenska, ska du får se att det är lättare, det har med att du inte varje dag i ditt liv snackat engelska, du är van vid att snacka svenska, därför så ska du börja rappa tills du kvävs hlty enkelt, dina utal måste bli längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vf, jag brukar rappa inför mina vänenr, räcker, jag har inet sagt att jag rappar 100% som 50, elr KRS, det är också svårt för mig, så sug min, jag kommer kriitik som du ska ta åt dig och öva på.

Och innan du går på att rappa på engelska, ta svenska stavningkurser!

Du verkqar inte veta när man ska ha storbokstav och punkt, det är sånt man lär sig i grundskolan!

Och det jag menar med adningen prova att rappa på svenska, ska du får se att det är lättare, det har med att du inte varje dag i ditt liv snackat engelska, du är van vid att snacka svenska, därför så ska du börja rappa tills du kvävs hlty enkelt, dina utal måste bli längre.

för de första, VEM FAN här bryr sig om när man har punkt eller stora bokstäver >_< fjortis comeback svar eller vad? :mellow:

OCH TACK, verkligen tack för du förklara mer vad felet var, nu fattar ja mer, och ja kan inte på svenska för ja focuserar mig på att de hörs för jävligt.. tränar hellre upp min engelska igen.. pratar rätt mkt engelska redan för de är kul så :huh:

OCH lägg ner det me att du rappar för dina vänner? men du kan ju inte ge råd på saker som du själv inte ens kan?! får då vet du egentligen inte huur man fixar till det? ;) jag ger ju inte skejtare råd om hur man gör en kickflip om ja inte kan det själv? jag berättar inte för någon hur svårt det är att döda någon,för ja har inte gjort det själv, så jag vet ju egentligen inte ju? se om någon fatta va jag menar? (w00t)

Men kan ja få kritik på TEXTEN av låten då? har mina texter utvecklats? denna fråga är till dom som hört mig innan, och har du inte så klicka bara på länken nedan för att höra tidigare saker..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor