Spankdogg Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 ^^Bra lista^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) The Game - The Documentary (Tracklist) 01. Intro (Produced By Dr. Dre & Che Vicious)0:32 02. Westside Story (Feat. 50 Cent)(Produced By Dr. Dre & Scott Storch) 3:43 03. Dreams (Produced By Kanye West) 4:46 04. Hate It Or Love It (Feat. 50 Cent) (Produced By Cool & Dre) 3:26 05. Higher (Produced By Dr. Dre & Mark Batson) 4:05 06. How We Do (Feat. 50 Cent) (Produced By Dr. Dre & Mike Elizondo) 3:55 07. Don't Need Your Love (Feat.Faith Evans) (Produced By Havoc) 4:26 08. Church For Thugs (Produced By Just Blaze) 4:00 09. Put You On The Game (Produced By Timbaland) 4:14 10. Start From Scratch (Feat. Marsha Of Floetry) (Produced By Dr. Dre & Scott Storch) 4:07 11. The Documentary (Produced By Jeff Bhasker) 4:11 12. Runnin' (Feat. Tony Yayo) (Produced By Hi-Tek) 4:26 13. No More Fun And Games (Produced By Just Blaze) 2:37 14. We Ain't (Feat. Eminem) (Produced By Eminem) 4:46 15. Where I'm From (Feat. Nate Dogg) (Produced By Focus) 3:08 16. Special (Feat. Nate Dogg) (Produced By Needlz) 3:57 17. Don't Worry (Feat. Mary J. Blige) (Produced By Dr. Dre & Mike Elizondo) 4:11 18. Like Father, Like Son (Feat. Busta Rhymes) (Produced By Buckwild) 5:27 Grymt album, ett av de bästa på länge. Produktionen är äckligt skön, bra gästartister och varje låt är tight. Rätt dåliga texter dock och inte särskillt orginellt, som resten av G-Unit. Han namedroppar som en jävla dåre oxå... Bästa albumet på vääääldigt länge! Redigerad 14 januari, 2005 av Spankdogg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Allt på 2pac's platta Loyal To The Game. Rekommenderar speciellt även låten Loyal to the game, både orginalet med 2pac, och remixen av G-unit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) Rätt dåliga texter dock och inte särskillt orginellt, som resten av G-Unit. Tsss.... Snubben langar fan multies och även metaforer lite då och då. Han knullar alla i G-Unit lyriskt, lätt. Förutom Young Buck då kanske. Evil Nine ft. Aesop Rock - Crooked Redigerad 15 januari, 2005 av Mr_Nitty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Måste säga jag har böjat lyssna lite på Hiphop igen... Bara på en artist dock : Timbuktu... Mpste tipsa om låten Timbuktu - Flunitrazepam Älskar den låten , kanske bara för att jag känner igen mig som sonen i låten.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Timbuktu är en jävla skåning som inte kan rappa.. hör ju fan inte vad han säger.. desutom är typ allt taget från bibeln.. (asså inga svordomar eller sånt) nej va fan de ska va d6aa.. mkt bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Timbuktu är en jävla skåning som inte kan rappa.. hör ju fan inte vad han säger.. desutom är typ allt taget från bibeln.. (asså inga svordomar eller sånt) nej va fan de ska va d6aa.. mkt bättre HAHA! Ojoj. Timbuktu är en av dom bästa i sverige på att rappa (inget jag lyssnar på, men det är fakta), och att det inte är svordommar - varför ska det vara ett minus? Själv ser jag det som ett plus. ...och att "allt är från bibeln" bara därför, hahaha. D6aa är inte alls särskilt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Han namedroppar som en jävla dåre oxå... Namedroppar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Namedroppar? Nämner massa namn i låtar. I detta fall; Dr.Dre, Fiddy osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Han nämner faktiskt Dr. Dre 35 gånger på cdn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Måste bara nämna en sak, jag är ju inte hiphopare utyan nu-metal-are, men vad lyssnar era morsor på för musik? Folkmusik? Inte min! Hon är hiphopare! HUR MÅNGA MORSOR ÄR DET? Fsast hon lyssnar på annat också men ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 (redigerad) Morsan diggar hiphop jag har köpt massa hiphop skivor till henne som hon brukar digga ofta.. Redigerad 16 januari, 2005 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Måste bara tipsa om albumet Non Phixion - The future is now. Riktigt grymt, om du inte har det skaffa det och om du har det lyssna igenom det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Måste bara nämna en sak, jag är ju inte hiphopare utyan nu-metal-are, men vad lyssnar era morsor på för musik? Folkmusik? Inte min! Hon är hiphopare! HUR MÅNGA MORSOR ÄR DET? Fsast hon lyssnar på annat också men ändå! Min mamma dansar Ragga och lyssnar på hiphop, dancehall, ragga o.s.v :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Måste bara tipsa om albumet Non Phixion - The future is now. Riktigt grymt, om du inte har det skaffa det och om du har det lyssna igenom det igen. Jag har det albumet, min amerikanska polare köpte det i USA till mig när han var där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 The Game - The Documentary Bra album, rekommenderar folk att skaffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 För dom som inte redan har hört den så rekommenderar jag starkt: DMX - Party Up GRYM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Har fått tag på en riktigt bra underjords grupp vid namn medina. Solidaritet med menina är riktigt bra, och med ett bra budskap. Den handlar om tsunamin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Har fått tag på en riktigt bra underjords grupp vid namn medina. Solidaritet med menina är riktigt bra, och med ett bra budskap. Den handlar om tsunamin. ...whoa, that is. Eller? Själv har jag nästan lagt ner att lyssna på hiphop, men jag kan ändå tipsa om Pigeon John (vilket jag tror att jag har gjort tidigare i denna tråd)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 ...whoa, that is. Eller? Jepp, men jag fick den av idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts