Carlis Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 På väg genom Bahnhof Zoo hoppar en stor svart tysk man fram framför mig och trycker en CD i handen på mig. Han pratar snabb berlinsk tyska så jag knappt hänger med och det slutar med att jag köper hans skiva för 100:- Kändes jävligt dumt då för de 100:- kunde jag haft god nytta av dagen efter (lång historia) Jag lät skivan ligga i väskan i några veckor och nu började jag äntligen lyssna på den. Inte så jävla kasst faktiskt .. lite old school tysk gangsta-rap. Jag tänker mig tyska hiphopare i en skitig studio i 8 Mile-stil. Pösiga jackor och ringar på fingrarna, oh yeah. Schwarz Weiss - Rauskomm heter skivan. Haha ska nog ta och se om man kan hitta den där skivan nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Haha ska nog ta och se om man kan hitta den där skivan nånstans Finns att tanka lagligt här http://mirror2.ge-server.to/index.php?modu...ew&id=16272 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 (redigerad) Tipsar om Kens senaste och sista solo album Äntligen hemma. Förorten, va troru yao? Redigerad 24 oktober, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Tipsar om Kens senaste och sista solo album Äntligen hemma. Förorten, va troru yao? Tyckte inte om den skivan, känns som att man har hört den förut, förorten,weed,hässelby breee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Tyckte inte om den skivan, känns som att man har hört den förut, förorten,weed,hässelby breee Då har du bara lyssnat på Cutta dom. "Kelian", "Änglar", "STHLM City" samt "Låter för barnen" är riktigt tunga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Då har du bara lyssnat på Cutta dom. "Kelian", "Änglar", "STHLM City" samt "Låter för barnen" är riktigt tunga. Jovisst håller med om att Kelian,Änglar och låter för barnen är bra men inte Sthlm City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Den ska kollas in, tackar Mr. M. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Detta är bara för jävligt roligt, kolla på 50: http://www.hiphopdx.com/index/videos/id.45...e-at-powerhouse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Detta är bara för jävligt roligt, kolla på 50: http://www.hiphopdx.com/index/videos/id.45...e-at-powerhouse Hahaha, fan va fult inte lite dålig förlorare 50 är, vore kul om Kanye kunde göra nåt liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Detta är bara för jävligt roligt, kolla på 50: http://www.hiphopdx.com/index/videos/id.45...e-at-powerhouse Haha, jag tycker det var ganska roligt faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Hahahaha! 50 är skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Jag har dammat av massor av gamla svenska hiphopalbum, så jag tänkte tipsa om några tünga låtar. Ayo - Betong Djungelboken Blues - Andra Sidan (Bortom Dimhöljet) Blues - Mot alla odds Ken - Dödens gränsland Ken - Privatfest Ken - Allt går runt Highwon - Dom vill va Highwon Ison & Fille - När vi glider Lilleman - Tonårstankar Lilleman - Trasiga Skor Lilleman - Vart tog pappa vägen Medina - Chillnani Medina - Skaka din gött The Latin Kings - Cashen dom tas The Latin Kings - Mitt kvarter Timbuktu - Gott Folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Jag har dammat av massor av gamla svenska hiphopalbum, så jag tänkte tipsa om några tünga låtar. Ayo - Betong Djungelboken Ah, me remember! Den är ju skitbra. Hade den på en absolute hits-skiva, spelade den jättemycket i mina yngre dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 (redigerad) Ah, me remember! Den är ju skitbra. Hade den på en absolute hits-skiva, spelade den jättemycket i mina yngre dagar. Haha absolute hits. Ahhh, millenium skiftet. När svensk hiphop var som störst. Redigerad 27 oktober, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Jag har dammat av massor av gamla svenska hiphopalbum, så jag tänkte tipsa om några tünga låtar. Medina - Chillnani Medina - Skaka din gött Medina - Zid Emchi och Medina - Magdansös är riktigt grymma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Haha absolute hits. Ahhh, millenium skiftet. När svensk hiphop var som störst. Har singeln. Kan leta upp den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Har singeln. Kan leta upp den Jag med! Innehåller Betongdjungelboken och Baitare om jag inte minns fel. "Baitare, baitare, baitare. (nåntingnånting) för min grej är tajtare" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Ahhh, millenium skiftet. När svensk hiphop var som störst. http://img453.imageshack.us/img453/3588/markooliocj6.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Dags för lite oldschool gangsta; Straight outta Compton och The Chronic! Så jävla sköna låtar det finns där. Nothing but a g thang baby! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 http://img453.imageshack.us/img453/3588/markooliocj6.jpg Now that's gangsta my niggah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts