tommy killer Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 (redigerad) Krazyie Bone's nya album, rikitigt skönt, lite gamal WC känsla på beatsen. Ett tips, om man vill ha ett lite mer moget album. Krayie Bone - Thugline Boss KRS - One "dissar" Kanye West och hedrar 50, rätt eller fel? Redigerad 17 oktober, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Krazyie Bone's nya album, rikitigt skönt, lite gamal WC känsla på beatsen. Ett tips, om man vill ha ett lite mer moget album. Krayie Bone - Thugline Boss KRS - One "dissar" Kanye West och hedrar 50, rätt eller fel? Jaså? Varför gör han det? Jag tycker väl då han har fel. Kanye har gjort mycket mer bra än 50 Cent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 KRS - One "dissar" Kanye West och hedrar 50, rätt eller fel? Känns fel, om man nu måste välja någon av de två så är Kayne West bättre, även om jag inte skulle välja någon av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 (redigerad) tupac gjorde gangsta yo money bitches. Möjligtvis, men han gjorde också politiska texter, sorgliga texter. hans låtar skiljer sig så mycket, han va det närmsta man kan kalla en poet inom hiphopen Redigerad 17 oktober, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Jaså? Varför gör han det? Jag tycker väl då han har fel. Kanye har gjort mycket mer bra än 50 Cent. Förlåt, glömde lägga in länken. http://www.kingsizemagazine.se/read.php?id=1379 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 (redigerad) Förlåt, glömde lägga in länken. http://www.kingsizemagazine.se/read.php?id=1379 Han har rätt om Kanye West men jag tycker inte att 50 Cent är nå mer "hiphop" än Kanye. Redigerad 18 oktober, 2007 av Carlis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 (redigerad) Shorta ft T-Roc - Ond spegel. GAAAH! Det är en klassiker! En myt! En legend! Den hiphop-are som inte lyssnat på den borde ta och tanka den direkt! (Om den finns kvar på frizon vill säga, annars får ni prata med mig. ) Förövrigt har han släppt en ny skiva (För hur länge sedan vet jag inte) ska lyssna på den lite senare sen när jag orkar. Men enligt provlyssningarna som fanns på sidan så dög den nog. Lite kasst ljud bara verkade det som. http://www.shorta.nu Redigerad 18 oktober, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Grymt skön låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Han har rätt om Kanye West men jag tycker inte att 50 Cent är nå mer "hiphop" än Kanye. Håller med till 100%! på det. Han har rätt om Kanye, han är lite fjollig. Men att 50 Cent utvecklas? Han är snarare på sin väg neråt om jag får säg det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 (redigerad) Grymt skön låt Minst sagt! Har lyssnat på den i mer än en timma nu. Har den något namn? Redigerad 18 oktober, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Minst sagt! Har lyssnat på den i mer än en timma nu. Har den något namn? 1,2,3 pass (remix) OBS! grymt svår att få tag i själv har jag rippat den från Youtube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Råkade komma över en låt som jag älskade grymt mycket förut, hade glömt bort den helt men den är helt fantastisk Youtube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Jay-Z - My First Song Anses det här vara bra rap eller är det 50 Cent-dåligt? Jag tycker den är riktigt bra i alla fall, en av några som hänger kvar från mitt hiphoplyssnande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 1,2,3 pass (remix) OBS! grymt svår att få tag i själv har jag rippat den från Youtube Tackar, ska slänga ett getöga på marknaden. Råkade komma över en låt som jag älskade grymt mycket förut, hade glömt bort den helt men den är helt fantastisk Youtube Svinskön! ---- Petters nya släpps på onsdag! Goddamnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Petters nya släpps på onsdag! Goddamnit. kheeueuuuuuuffff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 kheeueuuuuuuffff Jag gillar det jag har hört hittills i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Max Peezay - Lemmeltåget. Henkan, modda fokka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 (redigerad) Max Peezay - Emergency (feat. Ears & Radioclit) Redigerad 22 oktober, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 På väg genom Bahnhof Zoo hoppar en stor svart tysk man fram framför mig och trycker en CD i handen på mig. Han pratar snabb berlinsk tyska så jag knappt hänger med och det slutar med att jag köper hans skiva för 100:- Kändes jävligt dumt då för de 100:- kunde jag haft god nytta av dagen efter (lång historia) Jag lät skivan ligga i väskan i några veckor och nu började jag äntligen lyssna på den. Inte så jävla kasst faktiskt .. lite old school tysk gangsta-rap. Jag tänker mig tyska hiphopare i en skitig studio i 8 Mile-stil. Pösiga jackor och ringar på fingrarna, oh yeah. Schwarz Weiss - Rauskomm heter skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 PUBLIC ENEMY - BY THE TIME I GET TO ARIZONA Alltså, ärligt, när det vanliga beatet slutar och barnen som skriker börjar loopas och det enda man hör är hans sjukt tunga röst, det sjukt tunga beatet och hör den sjukt tunga texten så är det nog det bästa i hiphopen någonsin. Peace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts