emo Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Big Noyd - Recognize and realize (tung låt) han har gjort antal låtar med mobb deep. sjukt att mobb deep's nya skiva suger när typ alla deras tidigare va bra, men det är fucking g unit som förpestat dem, allt med g-unit blir kefft, and that's a fact Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Fifty's "Hustler's Ambition" är ju rätt skön, när han verkligen använder sin potential. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 (redigerad) Fifty's "Hustler's Ambition" är ju rätt skön, när han verkligen använder sin potential. Indeed. Damian Marley - Catch a Fire. Everytime I hear the crack of a whip, my blood runs cooold. I remember on the slaveships, how they brutalized our very soul. Today they say that we are free, only to be chained in poverty. Redigerad 11 oktober, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Gangstar - All for the cash, riktigt skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Q Strange - Buy My Friggin' Album, Bitch är inte helt fel^^ Inte många som känner till honom kanske, grym i alla fall^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Kanye West's musik, i vilken kategori placerar ni det i? Gangsta yo yo biaatch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Q Strange - Buy My Friggin' Album, Bitch är inte helt fel^^ Inte många som känner till honom kanske, grym i alla fall^^ Lyssnade mycket på "Death" förut. Tung beat, paradoxal text då han klassas som horror-core. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Kanye West's musik, i vilken kategori placerar ni det i? Gangsta yo yo biaatch? Vitmaktmusik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Kanye West's musik, i vilken kategori placerar ni det i? Gangsta yo yo biaatch? Jag klassar det som hiphop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Fifty's "Hustler's Ambition" är ju rätt skön, när han verkligen använder sin potential. 50 cent har gjort en bra låt och den heter How to rob! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Jag tänkte mer inom vilken hiphops kategori, då det finns massor olika. Personligen tycker jag att Kanye West gör lite mer pop liknande hiphop, medans t.ex. tupac gjorde gangsta yo money bitches. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 BOKNINGSBEKRÄFTELSE FRÅN TICNET Tack Ante ******** för din bokning av biljetter hos oss. Bokningsnummer : ******** Evenemang : 50 Cent Arena : Himmelstalundshallen Datum och tid : Torsdag 6 december 2007, kl 18.00 Antal biljetter : 2 Totalt pris: 890 SEK, varav service- och distributionavgifter 50 SEK. Du måste hämta dina biljetter senast 17 okt 2007. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Jag tänkte mer inom vilken hiphops kategori, då det finns massor olika. Personligen tycker jag att Kanye West gör lite mer pop liknande hiphop, medans t.ex. tupac gjorde gangsta yo money bitches. Okej men då klassar jag Kanye West precis som dig lite mer pop aktig. Och angånde Tupac så kan du verkligen inte ha lyssnat på hans musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Okej men då klassar jag Kanye West precis som dig lite mer pop aktig. Och angånde Tupac så kan du verkligen inte ha lyssnat på hans musik Dåligt exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 :D Usch. HAr sett att sex - sju stycken av mina polare ska gå, om du ser någon av dem så får du hälsa till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Skulle gärna viljat se han, men får nöja med att jag såg Xzibit i Malmö för nu nästan 4 månader sedan med en kompis, The Game va här också, men det var 18 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Jag har också bokat! Stå- eller sittplats? Jag ska stå. Det är tur att det är två månader kvar, så hinner jag lära mig låtarna lite iafl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aggee Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Tipsar om albumet "ATliens" (1996) av Outkast och låten "Jazzy Belle", sjukt skön låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Jag har också bokat! Stå- eller sittplats? Jag ska stå. Det är tur att det är två månader kvar, så hinner jag lära mig låtarna lite iafl... Sittplats. Känner faktiskt inte att ståplats lockar ett dugg. Fan, jag är redan svintaggad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Will Smith - Will2k. Jag älskar The Clash samplingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts