P-C Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 För de som kan spela lite gitarr har jag ackorden här: Am C G F Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 På tal om Bubba Sparxxx, Bubba Sparxxx - They Aint Ready (ft. Jadakiss & Timbaland) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 På tal om Bubba Sparxxx, Bubba Sparxxx - They Aint Ready (ft. Jadakiss & Timbaland) Satt och lyssnade på "The Game" med Jurassic 5 när jag såg den posten, lyssna på den istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aggee Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Zion I - Birds Eye View Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 (redigerad) Tipsar om Ill Bills nya skiva Black Metal, grymt sköna beats Tipsar även om låten White Nigger som man kan ladda ner på hans myspace grymt skönt beat. Redigerad 25 september, 2007 av Carlis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Lyssnat igenom Chamillionaire's Ultimate Victory nu, riktigt bra skiva faktiskt... Gillar alla låtar med vissa undantag. Rocky the Road, Cha själv låter bra, men Devin låter inget vidare. Hemskt. Han drar ner hela låten i smutsen. Rock Star var mest irriterande, men inte helt irriterande i alla fall. We breaking up... inget vidare. Bill Collecta har ett riktigt skönt beat. Läst att det ska komma en video till den också. Krayzie Bone och Cha verkar funka bra ihop. Hip Hop Police är bra, men Slick Rick drar ner betyget med sin insats... sen måste jag nämna att jag inte gillar hans röst så mycket överhuvudtaget. Men Childrens Story på 90-talet var bra i alla fall. Videon till Hip Hop Police är rolig också... skönt beat där också... How's this one gonna be? Bigger! You just called me a nigger, boy? Nah, man, you trippin, I said bigger, man. You just called me a nigger, boy? Bigger! Bigger. I said bigger, man! You know what, you have the right to remain stupid, boy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Papoose rap city freestyle ----> http://www.hiphopdx.com/index/videos/id.38...-city-freestyle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Eftersom att den här tråden håller på att dö så får jag ta och tipsa om Talib Kweli's skiva Eardrum, en skiva fylld med sköna beats och texter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Eftersom att den här tråden håller på att dö så får jag ta och tipsa om Talib Kweli's skiva Eardrum, en skiva fylld med sköna beats och texter Inget speciellt enligt mig, Twistas nya, Adrenaline Rush 2007 är ett het tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Eftersom att den här tråden håller på att dö så får jag ta och tipsa om Talib Kweli's skiva Eardrum, en skiva fylld med sköna beats och texter Jag har haft den ett bra tag men jag har inte hunnit lyssna på hela. Men av det jag hört hitills är den tung. Too Short - Blow The Whistle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Obie Trice - Don't Come Around Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aggee Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 (redigerad) Obie Trice - Don't Come Around Du menar inte "Don't Come Down"? Den är iaf väldigt bra ja Young Buck ft. Lyfe - Buck The World Sjukt bra låt, en av G-Units bästa. Tipsar även om The Coup, speciellt skivan "Genocide & Juice" Redigerad 8 oktober, 2007 av Aggee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Har lyssnat några gånger på 50 Cent - Curtis nu. Fyfan vilken tråkig skiva. I'll Still Kill är dock rätt hyffsad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) Har börjat lyssna på The Marshall Mathers LP igen. Bästa skivan han gjort enligt mig. Redigerad 9 oktober, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Har börjat lyssna på The Marshall Mathers LP igen. Bästa skivan han gjort enligt mig. Helt klart! Mitt första hiphopalbum "Eyy yo Em!" "What?" "Dont kill nobody this time!" "Alright" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Helt klart! Mitt första hiphopalbum "Eyy yo Em!" "What?" "Dont kill nobody this time!" "Alright" Jag har för mig att det var det första album jag köpte för mina egna pengar. Good times. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Mitt första, och enda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Hehe, min är också köpt, självklart! Minns hur skivan gick varm i CD-spelaren flera månader efter köpet, tror aldrig någon annan skiva har hållt så länge för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Jag köpte aldrig den skivan, utan jag köpte en greatest hits i Bulgarien men varför jag aldrig köpte den är en fråga jag kan ställa mig än idag, fast jag har fått den av en kompis för typ 3 månader sen så nu har jag deb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 50 Cent kommer till Norrköping! Tyckter inte att hans nya album är någon hit precis, men detta tänker jag inte missa. 6 December. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts