okka Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Tack för tipset farbror hiphopokka! Var så god! Bästa hiphopalbumen på 2000-talet enligt okka, fixa hela högen!: Ninja High School - Young Adults Against Suicide Time Machine - Slow Your Roll Ghettosocks - Zoo School Mission - One Crown city Rockers - Earth Tones Pigeon John - Is Clueless Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Twista - Sunshine (feat. Anthony Hamilton) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Twista - Sunshine (feat. Anthony Hamilton) Klassiker Masta Ace - Take A Walk Masta Ace - The I.N.C. Ride Geto Boys - Mind Playing Tricks On Me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Acafool - Hatablockaz on (Remix) Feat. Tampa Tony & Tom G Acafool - Damn I look good (Remix) Feat. Adam Tensta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Idag släppte Fronda sitt 5:e soloalbum som har titeln Fridlysta Frekvenser. Nu dissar säkert alla här Fronda, men jag har alltid lyssnat på honom och tänker fortsätta. Nya albumet är dock inte bra och det finns bara tre låtar som kan konkurera med andra tyngre låtar. Det är naturligtvis Visionens Man och Glider Fram och Stå för din sak. Alla tre är bra på sitt sätt. Glider fram är otroligt skön, den borde alla lyssna på. Absolut favoriten. Andra låtar suger rakt igenom, förutom Dom Vill, som har en chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Idag släppte Fronda sitt 5:e soloalbum som har titeln Fridlysta Frekvenser. Nu dissar säkert alla här Fronda, men jag har alltid lyssnat på honom och tänker fortsätta. Nya albumet är dock inte bra och det finns bara tre låtar som kan konkurera med andra tyngre låtar. Det är naturligtvis Visionens Man och Glider Fram och Stå för din sak. Alla tre är bra på sitt sätt. Glider fram är otroligt skön, den borde alla lyssna på. Absolut favoriten. Andra låtar suger rakt igenom, förutom Dom Vill, som har en chans. Har alltid klassat Fronda som en "fjortis rappare" men en låt är skön med han och det är Klick Klick Boom (tror att den heter så). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Känner ni till några artister som låter som House of Pain? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Känner ni till några artister som låter som House of Pain? Jag tänker inte säga det eftersom att de är för dåliga, men jag vet svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Jag tänker inte säga det eftersom att de är för dåliga, men jag vet svaret. Cypress Hill? Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Cypress Hill? Haha. HYSCH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 HYSCH! Varför är dom dåliga?... hellre Cypress Hill än gangsta niggah hip hop 50 cent g-g-g-g-g-unit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Varför är dom dåliga?... hellre Cypress Hill än gangsta niggah hip hop 50 cent g-g-g-g-g-unit? Och vad har 50 cent med hur dåliga Cypress Hill är? Get real. Sluta bitcha nu asså. Lär dig tala för din sak. Cypress Hill har inget som helst med fiddy att göra: oavsett hur dålig fiddy är. Och Cypress är skitkassa, ja, fiddy är kanske sämra, ja, men vad har det med saken att göra? Lär dig tala för din sak. Sluta bitcha nu asså. Get real. Och vad har 50 cent med hur dåliga Cypress Hill är? Cypress Hill har inget som helst med fiddy att göra: oavsett hur dålig fiddy är. Get real. Sluta bitcha nu asså. Lär dig tala för din sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Och vad har 50 cent med hur dåliga Cypress Hill är? Get real. Sluta bitcha nu asså. Lär dig tala för din sak. Cypress Hill har inget som helst med fiddy att göra: oavsett hur dålig fiddy är. Och Cypress är skitkassa, ja, fiddy är kanske sämra, ja, men vad har det med saken att göra? Lär dig tala för din sak. Sluta bitcha nu asså. Get real. Och vad har 50 cent med hur dåliga Cypress Hill är? Cypress Hill har inget som helst med fiddy att göra: oavsett hur dålig fiddy är. Get real. Sluta bitcha nu asså. Lär dig tala för din sak. Håller med där. Dock är Cypress Hill rätt sköna...men det är enstaka låtar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Nu har jag lyssnat på både 50s och Kanyes nya album. Gillade inget av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Och vad har 50 cent med hur dåliga Cypress Hill är? Get real. Sluta bitcha nu asså. Lär dig tala för din sak. Cypress Hill har inget som helst med fiddy att göra: oavsett hur dålig fiddy är. Och Cypress är skitkassa, ja, fiddy är kanske sämra, ja, men vad har det med saken att göra? Lär dig tala för din sak. Sluta bitcha nu asså. Get real. Och vad har 50 cent med hur dåliga Cypress Hill är? Cypress Hill har inget som helst med fiddy att göra: oavsett hur dålig fiddy är. Get real. Sluta bitcha nu asså. Lär dig tala för din sak. Vad vill du få ut av inlägget? Fattade ingenting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Jag har varit lite till och från när det gäller hip hop Men nu har jag bestämt mig JAPANSK HIPHOP 4 LAJF Total nött Rip Slyme nu under dom senaste veckorna Liksom lyssna och njut Rip Slyme - Super Shooter Så otrolig skön musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Vad vill du få ut av inlägget? Fattade ingenting... Jag ska kanske upprepa? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Bubba Sparxxx - Deliverance FYFAN VAD BRA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Bubba Sparxxx - Deliverance FYFAN VAD BRA!!! Åh! Det var längesen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Bubba Sparxxx - Deliverance FYFAN VAD BRA!!! Tycker han har riktigt hemskt flow men "O Brother Where Art Thou"-summering var ju grym. GZA - 4th Chamber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts