Jump to content

Hiphoptråden!

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Sitter och "provlyssnar" igenom Frondas nya album som kommer 19 September.

Jag vet att alla här tycker han suger, men på något konstigt sätt gillar jag honom :lol:

Provlyssna

Bästa låten verkar absolut bli Glider Fram.

Annars verkar Jag vill ba va rätt bra.

Andra låtar som är bra: En stor stark, Visionens man, Stå för din sak.

Alla andra suger enligt mig. Ett bra album verkar det dock bli.

PS. Rulla fram är också med :cry: (Klassiker)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ultimate Victory läckte i onsdags.

Industry Gruopie, bästa låten på albumet.

Annars är detta ett rikitgt bra album, ingen låt kanske har en nr.1 låt, men albumet är jämnt, det är inte som 50's eller Kanye's där en låt är bra, nästa suer. Cham leverar ett jämnt album, ingen värsta låt, men helt klart ett bra album, om man vill ha ett jämnt album är detta ett bra val, för de som vill ha mer club, 50s de som vill ha lite lugnare tar Kanyes.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Industry Gruopie, bästa låten på albumet.

Annars är detta ett rikitgt bra album, ingen låt kanske har en nr.1 låt, men albumet är jämnt, det är inte som 50's eller Kanye's där en låt är bra, nästa suer. Cham leverar ett jämnt album, ingen värsta låt, men helt klart ett bra album, om man vill ha ett jämnt album är detta ett bra val, för de som vill ha mer club, 50s de som vill ha lite lugnare tar Kanyes.

Mjo jag håller med. Det höll inte riktigt samma klass som förra men helt okej album. Fan då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är helt såld på Wu-Tang Clan förtillfället...nåt album från medlemarna/hangaroundsen man inte får missa. "Liquid Swords" var väldigt ^_^ gillade även Method Man's "Tical" men funderar på att kolla in Inspectah Deck och U-God, några andra tips?

Z-Ro - And 2 My G's

Z-Ro - Continue 2 Roll

Ghostface - Daytona 500

Method Man - Tical

GZA - Living In The World Today

GZA - Liquid Swords

GZA - B.I.B.L.E. (Basic Instructions Before Leaving Earth)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon av er som lyssnar på De La Soul? Jag föreslår er att antagligen köpa eller skaffa deras skiva, The Best Of.

Grym old school hiphop :>

Jo, för att The Best Of är ju deras enda skiva. Dessutom ett vanligt studioalbum.

Nej se nu lyder du farbror hiphopokkas råd och köper följande:

3 Feet High and Rising

De La Soul is Dead

AOI: Mosaic Thumb (eller vad den nu heter)

AOI: Bionix

Du ska även förstå att Held Down från AOI: Bionix förmodligen är den bästa hiphoplåten gjord på 2000-talet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor