okka Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Petter e överskattad som fan, men fan inte Fronda, han gör dom grymmaste låtarna jag har hört. så du känner Idiotförklarad, du låsas inte va han på msn eller Pytt, Fronda är ju hur dålig som helst. Fattar inte hur man kan gilla hans röst. Svensk underjord i största allmänhet är faktiskt dålig. Underground på den nivån som artisterna WHOWHO's inlägg visade finner jag helt enkelt inte tilltalande, rapp på svenska överhuvudtaget faktiskt. Svenska Akademin är dock väldigt bra, det lutar dock mer åt reggaehållet nuförtiden. Org är också bra! 416 är dom bästa undergroundartisterna i sverige...megadrive. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 @Okka pokka: Var kan man ladda ner något med 414? Jag har inte mycket utdelat så jag kommer inte in på några überhubar på Dc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 (redigerad) Pytt, Fronda är ju hur dålig som helst. Fattar inte hur man kan gilla hans röst. Det är inte rösten som är viktigast det e texten Redigerad 11 januari, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 @Okka pokka: Var kan man ladda ner något med 414? Jag har inte mycket utdelat så jag kommer inte in på några überhubar på Dc. §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! @Ace: Jo, men rösten har också betydelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Det är inte rösten som är viktigast det e texten Bort med översittarsmilisen. Japp, texten är viktig, men han är ingen jämra poet, läs dikter om du är intresserad av enbart texter. Huvudsaken med musik är ju att det ska låta bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Kan inte säga att jag är en hip-hop älskare men jag diggar Kanye West han är grym! Hoppas det räknas som Hip-hop . Om det räknas så är dom här låtarna hans bästa: Million Freestyle Wow Hela "College Dropout"-skivan speciellt: Jesus Walks Get them High We Dont Care Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Bort med översittarsmilisen. Japp, texten är viktig, men han är ingen jämra poet, läs dikter om du är intresserad av enbart texter. Huvudsaken med musik är ju att det ska låta bra. Lyssna på smör musik om du vill ha bra röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Lyssna på smör musik om du vill ha bra röst ...gör jag också. Funk, soul, smörmusik (Gino Paoli, italienskt), jazz osv. Vars vill du komma? Jag lyssnar knappt på hiphop nå mer, ångestladdat. Jag är ändå kung på området. Det jag menar är att Frondas röst är hemsk, och musik ska väll vara njutning för öronen eller hur? Bra texter? läs en bra bok eller lite poesi. Btw. Vissa rappare har bra röster, annars skulle jag aldrig lyssna på det. Man lyssnar på det som låter bra enligt mig, texter är ett plus. Tyvärr saknar Fronda både och. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 ...gör jag också. Funk, soul, smörmusik (Gino Paoli, italienskt), jazz osv. Vars vill du komma? Jag lyssnar knappt på hiphop nå mer, ångestladdat. Jag är ändå kung på området. Det jag menar är att Frondas röst är hemsk, och musik ska väll vara njutning för öronen eller hur? Bra texter? läs en bra bok eller lite poesi. Btw. Vissa rappare har bra röster, annars skulle jag aldrig lyssna på det. Man lyssnar på det som låter bra enligt mig, texter är ett plus. Tyvärr saknar Fronda både och. Ord, Fronda är en wannabe. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Att man kan missuppfatta hiphop så mycket, det e fan patetiskt jag tror inte du har lyssnat på fronda, eftersom han gör jäkligt grymma texter, även om han inte har den bästa rösten. ps. ifall du knappt lyssnar på rapp så ska du inte säga att du är kung på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 (redigerad) Kan inte säga att jag är en hip-hop älskare men jag diggar Kanye West han är grym! Hoppas det räknas som Hip-hop blink.gif. Om det räknas så är dom här låtarna hans bästa: Håller med. College Dropout var förra årets bästa skiva enligt mig. Låtarna är så grymt välgjorda och producerade. Skönt med någon som kan tillföra nåt nytt inom hiphop... Redigerad 12 januari, 2005 av Spankdogg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Man vill ju inte höra en strypen katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Man vill ju inte höra en strypen katt Nope. Inget spamm om man tipsar om en låt. Lil Jon & The Eastside Boys Feat. Ice Cube - Roll Call Outkast - Ghetto Musick (med ck ja.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 (redigerad) Att man kan missuppfatta hiphop så mycket, det e fan patetiskt jag tror inte du har lyssnat på fronda, eftersom han gör jäkligt grymma texter, även om han inte har den bästa rösten. ps. ifall du knappt lyssnar på rapp så ska du inte säga att du är kung på det 1. Missupfatta? Är det fel att jag inte klarar av att lyssna på en artist vars musik låter dåligt (i mina öron, jag talar tydligen inte för dig)? 2. Hans texter är inte alls nå speciella. Dom sticker inte alls ut från övriga artister på det området, vilket inte gör att det är speciellt värt att lyssna på, oavsett röst. 3. Pytt, jag kan nog mer hiphop än dom flesta här, det är bara det att jag har börjat lessna på det på sistone, och utvecklar mitt musikintresse. Jag har lyssnat på hiphop sen jag var hur litne som helst, praktiskt taget växt upp med det och är allmänt innött på området, så tro mig - jag vet vad jag pratar om. Editation. Patetiskt? Nja. Redigerad 12 januari, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Ä fan orkar inte diskutera mer säger som Ali G watevea Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Njaså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 (redigerad) Jag känner Jeff. Jag kände han på msn förr... Lugna låtar (anser jag vara låtar som man kan lyssna på med huvudvärk): 7L & Esoteric ft. Inspectah Deck - Speaking Real Words Capone-N-Noreaga - Closer Damu Ridaz - Piru Love (Remix) Dead Prez - Propaganda Dj Quik - Summer Breeze DMX - Slippin' Dove shack - Summertime in the LBC Elliot Ness - Wurst Way Gangstarr - Next Time Ice Cube ft. Krazy Bone - Until We Rich Ilsket Bee - Chillin (WOW WIBOO GILLAR EN SVENSK LÅT ) Immortal Technique - You Never Know Jay-Z - Encore (1-Luv Remix) Bone Thugs-N-Harmony - No Way Out Bone Thugs-N-Harmony - Resurrection (Paper Paper) Brother Ali - Picket Fence Brother Lynch Hung - I Refuse To Lose Bubba Sparxxx - She Tried Busta Rhymes ft. Sharissa - Ain't no half stepping Jean Grae - My Crew Jean Grae ft. Can Ox - Swing Blades Kanye West - Family Business Kanye West - Heavy Hitters Kanye West - Last Call Kanye West - We Dont Care Kanye West ft. Jay-Z & J-Ivy - Never Let Me Down Last Emperor ft Alicia Keys - One Life Lil Romeo - My Cinderella Lil Zane - Callin Me Lil' Zane - Ways Of The World MC Eiht - Streiht Up Menace MC Solaar - Hasta La Vista MC Solaar - RMI Mics Of Fury - Summervibes In Motion Mobb Deep - Get Away Mobb Deep - Where Ya Heart At Mobb Deep - Quiet storm Mobb Deep ft. Nas - It's Mine Mos Def - Travelin Man Mos Def & Talib Kweli (Blackstar) - Respiration Murs - God's Work Murs - The Pain Nappy Roots - Aw Naw Nas - Affirmative Action Nas - Dance Nas - Disciple Nas - Into Deep Nas - K-I-S-S-I-N-G Nas - Memory Lane Nas - New World Nas - Tha Message Nas ft AZ- Lifes a bitch Nas ft. Scarface - Favor for Favor Nature - Remember Naughty By Nature - Feel Me Flow Naughty By Nature - Holiday Nick Cannon - I Owe You Non phixion - Say Goodbye To Yesterday Notorious B.I.G. - Miss U Notorious B.I.G. - One More Chance Notorious B.I.G. ft. 112 - The Sky Is The Limit Notorious B.I.G. ft. Method Man - The What Obie Trice - Don't Come Down Obie Trice - Never Forget Ya Obie Trice ft. Eminem - Hey Lady Onyx - Last Dayz OutKast - Babylon Outkast - So Fresh, So Clean OutKast - Wheelz of Steel Pete Rock & CL Smooth - When They Reminisce Over You Pete Rock ft. Ms Jones - Soul Survivor Puff Daddy - Best Friend Puff Daddy - I'll Be Missing You Puff Daddy ft. R.Kelly - Satisfy You Puff Daddy ft. Usher & Loon - I Need A Girl (Pt. 1) Puff Daddy ft. Ginuwine, Mario Winans & Loon - I Need A Girl (Pt. 2) Royce Da 5'9 - King Of Kings Royce Da 5'9 - King Of Kings Royce Da 5'9 - Life Royce Da 5'9 ft. Ingrid Smalls - T.O.D.A.Y. Shade Sheist - Where I Wanna Be Skeelo - I Wish Shade Sheist - Where I Wanna Be Slick Rick - Sitting in my car Slick Rick - Teenage Love Smilez And Southstar - Tell Me Snoop Dogg - Gin and Juice Souls of Mischief - 93' Til' Infinity South Central Cartel - Gang Stories South Park Mexicans - Latin Throne Splatterkatter ft. Gimpstaz - Something Styles P & Pharoahe Monch - My Life The Roots - Break U Off The Roots - What They Do The Roots - You Got Me Too Short - Cocktails Too Short - Gettin It Too Short - The Ghetto Tupac - All About You Tupac - Baby Don't Cry Tupac - Changes Tupac - Dear Mama Tupac - Do For Love Tupac - Gotta Get Mine Tupac - I Aint Mad At Cha Tupac - Keep Ya Head Up Tupac - Last One Left Tupac - Letter To My Unborn Child Tupac - Life Goes On Tupac - Live And Die In L.A. Tupac - Never Be Peace Tupac - One Day At A Time Tupac - Pain Tupac - Runnin' Tupac - Still I Rise Tupac - Teardrops And Closed Caskets Tupac - They Don't Give A Fuck About Us Tupac - This Ain't Livin' Tupac - Thug Passion Tupac - Thugging You, Thugging Me Tupac - Tradin' war stories Tupac - Until The End Of Time Tupac - When Thugs Cry Tupac - Wonda Wall U Bitch Twista - Hope Twista - Sunshine Wu Tang Clan - C.R.E.A.M. Xzibit - Carry The Weight Xzibit - Heart Of Man Xzibit - Paparazzi Xzibit - The Foundation Xzibit, Tha Mexakinz & Chino XL - The Wake Up Show Young Steff ft Bow Wow - Can I Holla Nah fan nu orkar jag inte rabbla upp mer Kom ihåg att detta är nåra av dom lugna...jag orkar inte dra upp alla gryma låtar utan tog bara upp dom jag kan lyssna på när jag har huvudvärk till exempel peace Redigerad 12 januari, 2005 av WiboO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Hade du tråkigt igen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Hade du tråkigt igen eller? You know me to well Men va glad för listan du fick...Se mig som gtasajtens anden i datorn, det du ber om får du (men det finns många gränser dock ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 (redigerad) You know me to well Men va glad för listan du fick...Se mig som gtasajtens anden i datorn, det du ber om får du (men det finns många gränser dock ) Nu håller ja gå att ladda ner ungefär allihopa Run DMC Feat. Aerosmith - Walk this way Redigerad 13 januari, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts