tommy killer Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Alla har sina egna uppfattningar, vissa gillar Growin Up In Da hood mer, andra gillar Straight Up Menace, själv har jag aldrig gillar MC Eiht, förtom Growin Up In Da Hood, beatet är enligt mig rikitgt fet och ett bra freestyle beat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Nä. Get your facts right! Bästa MC Eiht-låten är All for the money, följt av Streiht up menece. Och så är det bara. Nää Duck Sick II och U'z A Bitch är ju bättre än All for the money. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Knäppgökar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Alla låtar (som jag har hört) suger med honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Kanye West feat. Lil Wayne - Barry Bonds - http://www.hiphopdx.com/index/audio/id.285...yne-barry-bonds Kanye dödar denna, beatet sådär, Lil Wayne som säger att han är den bästa rappareen, som lever då, suger som avnligt, hoppar in på alla jävla låtar som finns därute. 50 Cent feat. Tony Yayo & Lloyd Banks - Southside - http://www.hiphopdx.com/index/audio/id.286...banks-southside Sådär beat, men detta är den gamla 50,yayo o banks, tha unit is back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 (redigerad) Såg precis din kompis, Lazee, i kungsträdgården. Du som är uppdaterad när det gäller G-Unit, har de dumpat Young Buck efter att han slöt fred med The Game? Redigerad 16 augusti, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Såg precis din kompis, Lazee, i kungsträdgården. Du som är uppdaterad när det gäller G-Unit, har de dumpat Young Buck efter att han slöt fred med The Game? Lazee kommer vara på MF, set ahn några gånger, och nej han är inte dumpad, Buck är på turne, så därför e han inte med ny i de nya G-Unit låtarma. förresten vad tycktedu om Lazee? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 (redigerad) Lazee kommer vara på MF, set ahn några gånger, och nej han är inte dumpad, Buck är på turne, så därför e han inte med ny i de nya G-Unit låtarma. förresten vad tycktedu om Lazee? Aha ok, för jag läste någonstans att 50 var sur på Buck för det. Han körde mest mixtapelåtar och rappade över diverse kända dirty south beats. Men han avslutade med "Top Notch" som var rätt grym. Jag blev lite förvånad över hur bra han kunde gå från skånska till felfri engelska, hehe. Edit: Barry Bonds var rätt rutten om jag ska vara ärlig. :/ Redigerad 16 augusti, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 (redigerad) Aha ok, för jag läste någonstans att 50 var sur på Buck för det. Han körde mest mixtapelåtar och rappade över diverse kända dirty south beats. Men han avslutade med "Top Notch" som var rätt grym. Jag blev lite förvånad över hur bra han kunde gå från skånska till felfri engelska, hehe. Ja, finns några en intervju där han förklarar om Buck. Ju, Top Notch är hans bästa låt, utan tvekan, sedan har han bott i England i 6 år. Läs detta om Buck-- http://www.mtv.com/news/articles/1567100/2...4/50_cent.jhtml Redigerad 16 augusti, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Dead Prez - Hell Yeah Tycker början är riktigt rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 (redigerad) Dead Prez - Hell Yeah Tycker början är riktigt rolig Ännu en låt jag har glömt bort helt, tackar Om du gillar början på videon så borde du se filmen Gang tapes, det är taget därifrån När vi endå är inne på Dead Prez så tipsar jag om Dead Prez - Hiphop Redigerad 16 augusti, 2007 av Carlis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 (redigerad) Dead Prez - Hell Yeah Tycker början är riktigt rolig Jag finner det inte speciellt roligt, det förstärker bara vitas fördomar och därmed skapar en ond cirkel. Men tung låt i alla fall. Eminem - Infinite. Både låten och skivan. Redigerad 17 augusti, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 på Tearz med Wu-Tang Clan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Tipsar om Krs-one - Rising to the top Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Tipsar om KRS-One & Marley Marl - Rising to the top Så, där har deu den rätta namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Så, där har deu den rätta namnet. Jo men ja glömde bort vad den andra hette Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Dead Prez - Hell Yeah Tycker början är riktigt rolig Vafan är roligt med att han radar upp gatunamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Vafan är roligt med att han radar upp gatunamn. Han syftade på när den överviktiga vita förortsfamiljen får sin bil stulen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Ja, finns några en intervju där han förklarar om Buck. Ju, Top Notch är hans bästa låt, utan tvekan, sedan har han bott i England i 6 år. Läs detta om Buck-- http://www.mtv.com/news/articles/1567100/2...4/50_cent.jhtml tittade och läste allt på länken? står inget om någon "buck"?! anyways.. tittade på videon som e på länken.. fyfan vad 50cent har blivit kaxig.. snackar att han är bättre än alla och att det är en självklarhet att han är bättre än t.ex. Kanye West! på pappert så säljer faktiskt 50bättre, och det är väl det som räknas antar jag, men ja tycker änsålänge att Kanye är en mkt bättre MC än 50.. ajja, båda släpper sina album 11sep..se vem som säljer mest? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Han syftade på när den överviktiga vita förortsfamiljen får sin bil stulen. Aldrig hört någon sån version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts