Jump to content

Hiphoptråden!

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Är det någon här som vill se en viss Hip Hop video på Youtube som kanske inte finns på YouTube?. Jag håller nämligen på att ladda upp en hel del HQ videon på Youtube och ifall ni söker nån video så kan jag kanske hitta videon och ladda upp den.

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MC Eiht är väl från Compton? :rolleyes:

"Yeah you left out the G 'cus the G ain't in you!"

Vem vann egentligen? DJ Quik eller Mc Eiht?

Måste säga Dj Quik. Shiiieet vad bra han var där i början. Så extremt underskattad på att rappa. Visst, beats kunde han också göra, men hans röst (!!).

Inget ont om Mc Eiht, dock, en av mina favoritgangsterrappare, helt klart. We Come Strapped med CMW är ju helt klart ett av de bästa albumen i sin genre. Sen så är det ju så jäkla kul att han säger sitt klassiska "yeeeah" i början av 75% av alla låtarna på den.

Props:

Streiht up menece, hans bästa låt till en väldigt kul film, tihi.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Yeah you left out the G 'cus the G ain't in you!"

Vem vann egentligen? DJ Quik eller Mc Eiht?

Måste säga Dj Quik. Shiiieet vad bra han var där i början. Så extremt underskattad på att rappa. Visst, beats kunde han också göra, men hans röst (!!).

Inget ont om Mc Eiht, dock, en av mina favoritgangsterrappare, helt klart. We Come Strapped med CMW är ju helt klart ett av de bästa albumen i sin genre. Sen så är det ju så jäkla kul att han säger sitt klassiska "yeeeah" i början av 75% av alla låtarna på den.

Props:

Streiht up menece, hans bästa låt till en väldigt kul film, tihi.

Ännu bättre låt från MC Eiht - http://www.youtube.com/watch?v=Dnto6M1y6og...ted&search=

Länk till kommentar
Dela på andra sidor