eminem33 Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Bästa 2 pac låten?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 (redigerad) Bästa 2 pac låten?? Brenda's Got A Baby Edit: Kom på några till Tradin War Stories They Dont Give A Fuck About Us Letter To My Unborn Child Staring Through My Rearview Dear Mama Only God Can Judge Me Thug Mansion Redigerad 4 augusti, 2007 av Carlis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Bästa 2 pac låten?? All Eyez On Me Hail Mary Against All Ods California Love Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Bästa 2 pac låten?? Dear Mama! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Bästa 2 pac låten?? Dear Mama eller Me Against The World. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Hit 'em up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 (redigerad) Han frågade efter den bästa låten. Inte bra låtar, eller hur? Om inte så säger jag bara "The Don Killuminati: The 7 Day Theory" och alla föregående album, särskilt All Eyez On Me. Pac's Life är ett skämt. Pac vänder sig i graven. Och The Voice hade mage att säga att han har gjort bättre musik som död än levande. Nollor. Redigerad 4 augusti, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Han frågade efter den bästa låten. Inte bra låtar, eller hur? Om inte så säger jag bara "The Don Killuminati: The 7 Day Theory" och alla föregående album, särskilt All Eyez On Me. Pac's Life är ett skämt. Pac vänder sig i graven. Och The Voice hade mage att säga att han har gjort bättre musik som död än levande. Nollor. Wörd, All Eyez On Me o Don Killuminati albumen är klassiker, 2pac som bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 (redigerad) Wörd, All Eyez On Me o Don Killuminati albumen är klassiker, 2pac som bäst. Yeah! Petter - Hip Hop Musik DJ Nu-Mark Feat. J-Live - Brand Nu Live Masta Ace - Good Ol Love Redigerad 4 augusti, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Me Against The World och All Eyez On Me är lätt dom bästa skivorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Har fått noja på Latin Kings tipsar därför om... The Latin Kings - Blend Dom The Latin Kings- Mitt Kvarter The Latin Kings - Shonnar Vet The Latin Kings - Dax För Bax The Latin Kings - De e dig ja vill ha The Latin Kings - Halva Inne The Latin Kings - Kompisar från förr The Latin Kings - De e Knas The Latin Kings - Cashen dom tas The Latin Kings - Idiot Idiiter Finns det nåt liknande? Sveriges enda riktiga gangsterrap imo och det behövs mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 (redigerad) 50 Cent feat. Justin timberlake - Ayo Technology video ---> http://gettingoutourdreams.blogspot.com/20...50-cent-ft.html Fyfan 50 cents röst passade inte in . Jag hade hellre hört Clipse. Redigerad 4 augusti, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Har fått noja på Latin Kings tipsar därför om... X Tycker dogge låter så falsk. Men jag diggar Mitt Kvarter och Cashen dom tas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Fyfan 50 cents röst passade inte in . Jag hade hellre hört Clipse. Dene grym, härlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Jag och en polare satt och snackade om dom bästa rap låtarna genom tiderna (enligt oss själva) och kom då på att vi kan göra en 10 top lista om dom låtar man tycker är bäst återkommer senare med min, måste fundera lite mer på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Varför är Lil' Kim känd? Jag menar, hon suger ju. Kan inte komma på en enda låt som är bra som hon är med i... Hon skulle inte vara någonting om hon inte fått en gratis-tur på Bad Boy-bussen. Hon hakade fast i byxbenen på Biggie och Diddy och de ville bli av med henne, men hon ville inte släppa taget, så till slut så tog de med henne för att hon skulle hålla käften. Men det lyckades ju inte så bra, hon öppnade käften ännu mer - och det var ingen skönsång som kom ut. Förresten, fan vad catchig Eve - Tambourine är... har för mig att jag hatade den först, men beatet är fan skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Varför är Lil' Kim känd? Jag menar, hon suger ju. Kan inte komma på en enda låt som är bra som hon är med i... Hon skulle inte vara någonting om hon inte fått en gratis-tur på Bad Boy-bussen. Hon hakade fast i byxbenen på Biggie och Diddy och de ville bli av med henne, men hon ville inte släppa taget, så till slut så tog de med henne för att hon skulle hålla käften. Men det lyckades ju inte så bra, hon öppnade käften ännu mer - och det var ingen skönsång som kom ut. Förresten, fan vad catchig Eve - Tambourine är... har för mig att jag hatade den först, men beatet är fan skönt. För att hon är horig. ----------- Mission!!! Bäst!!! Ni måste höra dem om ni inte gjort det!!! Med Gift of Gab, som är typ den bästa MCn någonsin!!! Mission - Last Night Mission - Disturbing Behaviour Mission - It's The Favvolåtarna. Om ni inte visste så är Mission och Crown City Rockers samma band. De bytte namn där någon gång. Crown City Rockers rekomenderas också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 (redigerad) Några tips på tung svensk hiphop? Som t.ex Vigge - Ni hatar mig Lite så där underground.. Tack på förhand! ---- EDIT: Ännu ett exempel på vad jag söker! http://fetzaah.tripod.com/flashback.mp3 Redigerad 8 augusti, 2007 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Jag och en polare satt och snackade om dom bästa rap låtarna genom tiderna (enligt oss själva) och kom då på att vi kan göra en 10 top lista om dom låtar man tycker är bäst återkommer senare med min, måste fundera lite mer på det 1. Pete Rock & C.L. Smooth - They Reminisce Over You 2. Common - I Used To Love H.E.R. 3. The Roots - What They Do 4. Kool G Rap & DJ Polo - Ill Street Blues 5. Grandmaster Flash & Furious Five - The Message 6. Nas - One Love 7. Mos Def - Mathematics 8. 2Pac - Me Against The World 9. Cypress Hill - How I Could Just Kill Man 10. Warren G - Regulate Har kommit över en skön låt som går under namnet "This Is Where I Wanna Be" och den ska vara gjord av Nate Dogg säger den...men det känns inte som det är han som är "ansvarig" för den...Dogg Pound verkar vara med och ja tror ja hör nån skrika Mack 10 också nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 1. Pete Rock & C.L. Smooth - They Reminisce Over You 2. Common - I Used To Love H.E.R. 3. The Roots - What They Do 4. Kool G Rap & DJ Polo - Ill Street Blues 5. Grandmaster Flash & Furious Five - The Message 6. Nas - One Love 7. Mos Def - Mathematics 8. 2Pac - Me Against The World 9. Cypress Hill - How I Could Just Kill Man 10. Warren G - Regulate Har kommit över en skön låt som går under namnet "This Is Where I Wanna Be" och den ska vara gjord av Nate Dogg säger den...men det känns inte som det är han som är "ansvarig" för den...Dogg Pound verkar vara med och ja tror ja hör nån skrika Mack 10 också nån som vet? Det är Shade Sheist Feat Nate Dogg & Kurupt - This Is Where I Want To Be Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts