Jump to content

Hiphoptråden!

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Han frågade efter den bästa låten. Inte bra låtar, eller hur? (w00t) Om inte så säger jag bara "The Don Killuminati: The 7 Day Theory" och alla föregående album, särskilt All Eyez On Me.

Pac's Life är ett skämt. Pac vänder sig i graven. Och The Voice hade mage att säga att han har gjort bättre musik som död än levande. Nollor.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han frågade efter den bästa låten. Inte bra låtar, eller hur? (w00t) Om inte så säger jag bara "The Don Killuminati: The 7 Day Theory" och alla föregående album, särskilt All Eyez On Me.

Pac's Life är ett skämt. Pac vänder sig i graven. Och The Voice hade mage att säga att han har gjort bättre musik som död än levande. Nollor.

Wörd, All Eyez On Me o Don Killuminati albumen är klassiker, 2pac som bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har fått noja på Latin Kings (w00t) tipsar därför om...

The Latin Kings - Blend Dom

The Latin Kings- Mitt Kvarter

The Latin Kings - Shonnar Vet

The Latin Kings - Dax För Bax

The Latin Kings - De e dig ja vill ha

The Latin Kings - Halva Inne

The Latin Kings - Kompisar från förr

The Latin Kings - De e Knas

The Latin Kings - Cashen dom tas

The Latin Kings - Idiot Idiiter

Finns det nåt liknande? Sveriges enda riktiga gangsterrap imo :wub: och det behövs mer!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför är Lil' Kim känd? Jag menar, hon suger ju. Kan inte komma på en enda låt som är bra som hon är med i...

Hon skulle inte vara någonting om hon inte fått en gratis-tur på Bad Boy-bussen. Hon hakade fast i byxbenen på Biggie och Diddy och de ville bli av med henne, men hon ville inte släppa taget, så till slut så tog de med henne för att hon skulle hålla käften. Men det lyckades ju inte så bra, hon öppnade käften ännu mer - och det var ingen skönsång som kom ut.

Förresten, fan vad catchig Eve - Tambourine är... har för mig att jag hatade den först, men beatet är fan skönt. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför är Lil' Kim känd? Jag menar, hon suger ju. Kan inte komma på en enda låt som är bra som hon är med i...

Hon skulle inte vara någonting om hon inte fått en gratis-tur på Bad Boy-bussen. Hon hakade fast i byxbenen på Biggie och Diddy och de ville bli av med henne, men hon ville inte släppa taget, så till slut så tog de med henne för att hon skulle hålla käften. Men det lyckades ju inte så bra, hon öppnade käften ännu mer - och det var ingen skönsång som kom ut.

Förresten, fan vad catchig Eve - Tambourine är... har för mig att jag hatade den först, men beatet är fan skönt. >_<

För att hon är horig.

-----------

Mission!!! Bäst!!! Ni måste höra dem om ni inte gjort det!!! Med Gift of Gab, som är typ den bästa MCn någonsin!!!

Mission - Last Night

Mission - Disturbing Behaviour

Mission - It's The

Favvolåtarna.

Om ni inte visste så är Mission och Crown City Rockers samma band. De bytte namn där någon gång. Crown City Rockers rekomenderas också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och en polare satt och snackade om dom bästa rap låtarna genom tiderna (enligt oss själva) och kom då på att vi kan göra en 10 top lista om dom låtar man tycker är bäst >_<

återkommer senare med min, måste fundera lite mer på det :P

1. Pete Rock & C.L. Smooth - They Reminisce Over You

2. Common - I Used To Love H.E.R.

3. The Roots - What They Do

4. Kool G Rap & DJ Polo - Ill Street Blues

5. Grandmaster Flash & Furious Five - The Message

6. Nas - One Love

7. Mos Def - Mathematics

8. 2Pac - Me Against The World

9. Cypress Hill - How I Could Just Kill Man

10. Warren G - Regulate

Har kommit över en skön låt som går under namnet "This Is Where I Wanna Be" och den ska vara gjord av Nate Dogg säger den...men det känns inte som det är han som är "ansvarig" för den...Dogg Pound verkar vara med och ja tror ja hör nån skrika Mack 10 också :) nån som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Pete Rock & C.L. Smooth - They Reminisce Over You

2. Common - I Used To Love H.E.R.

3. The Roots - What They Do

4. Kool G Rap & DJ Polo - Ill Street Blues

5. Grandmaster Flash & Furious Five - The Message

6. Nas - One Love

7. Mos Def - Mathematics

8. 2Pac - Me Against The World

9. Cypress Hill - How I Could Just Kill Man

10. Warren G - Regulate

Har kommit över en skön låt som går under namnet "This Is Where I Wanna Be" och den ska vara gjord av Nate Dogg säger den...men det känns inte som det är han som är "ansvarig" för den...Dogg Pound verkar vara med och ja tror ja hör nån skrika Mack 10 också :P nån som vet?

Det är Shade Sheist Feat Nate Dogg & Kurupt - This Is Where I Want To Be >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor