Tweak Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Hade inte blivit förvånad om Bow Wow va bög. Hahaha! Vadå då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Hahaha! Vadå då? Kolla på han, vilka låtar han gör, hans röst, hans stil. Han va fet när han va liten, idag är han bara en rappare som vi ska glömma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 (redigerad) Han va fet när han va liten, idag är han bara en rappare som vi ska glömma. Mjo det håller jag med om. Bow wow wow yippie yo yippie yay, where my dogs at? och skivan den låg på var riktigt tung när de droppa. Nu har han börjat driva mera åt r&b hållet. Redigerad 2 augusti, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Mjo det håller jag med om. Bow wow wow yippie yo yippie yay, where my dogs at? och skivan den låg på var riktigt tung när de droppa. Nu har han börjat driva mera åt r&b hållet. Mmm, han o Depri tillsammans var bra, idag är han wack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 (redigerad) Tror jag inte. Däremot var han ihop med Ciara för ett tag sedan. Åhå, då var det henne han menade då. Vadå transor? Redigerad 2 augusti, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Vadå transor? Ingen aning, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Vadå transor? The Game har kallat Ciara för transa, och vissa suger upp hans ord som en svamp, dyrkar marken han går på och accepterat honom som deras Gud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Åhå, då var det henne han menade då. Vadå transor? Rihanna ser ut som en transa...och Ciara är "like a boy". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Rihanna ser ut som en transa...och Ciara är "like a boy". Ser hon verkligen ut som en transa? Här har du en transa... http://images.jupiterimages.com/common/detail/16/87/23198716.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Ser hon verkligen ut som en transa? Här har du en transa... http://images.jupiterimages.com/common/detail/16/87/23198716.jpg He's watching me... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Rihanna ser ut som en transa...och Ciara är "like a boy". Den låten handlar snarare om att om kvinnor vore män och män vore kvinnor för en dag skulle "vi" förstå hur det känns att bli lämnad, förnedrad e.t.c. Fånigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 http://images.jupiterimages.com/common/detail/16/87/23198716.jpgNär jag såg den bilden utan att läsa texten så tänkte jag "Ja, det gör hon". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 50 Cent feat. Justin timberlake - Ayo Technology video ---> http://gettingoutourdreams.blogspot.com/20...50-cent-ft.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Såg Ciaras nya video med 50 Cent i morse. Mwaha, fiddy gettin busy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Såg Ciaras nya video med 50 Cent i morse. Mwaha, fiddy gettin busy. DEt sägs att de dejtar, de satt brevid vandra på BET Awards iår, det var för ca 1-2 månader sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 50 Cent feat. Justin timberlake - Ayo Technology video ---> http://gettingoutourdreams.blogspot.com/20...50-cent-ft.html Hmm jag verkligen hatar 50 Cent och Justin Timberlake nästan mer men den där låten var skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 (redigerad) DEt sägs att de dejtar, de satt brevid vandra på BET Awards iår, det var för ca 1-2 månader sedan. Haha ok! Kan sätta pengar på att hon gett honom blow eller något. @Carlis: Jo jag håller med, låten var helt okej även fast jag i vanliga fall hatar Justin Timberlake och hans (och Nelly Furtados x_X) "nya" Timbaland sound. Föresten, hade 50 planerat att göra en video för varje låt eller? Redigerad 3 augusti, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Haha ok! Kan sätta pengar på att hon gett honom blow eller något. @Carlis: Jo jag håller med, låten var helt okej även fast jag i vanliga fall hatar Justin Timberlake och hans (och Nelly Furtados x_X) "nya" Timbaland sound. Föresten, hade 50 planerat att göra en video för varje låt eller? Nope, de som kommer ut är för albumet, Get Money är promo singel, då de andra inte gått bra, medans han senaste 2 har gått mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Nope, de som kommer ut är för albumet, Get Money är promo singel, då de andra inte gått bra, medans han senaste 2 har gått mycket bättre. Aight. Lil Flip - Game Over Nas - Nas is like T.I. - Doin My Job Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Aight. Lil Flip - Game Over Nas - Nas is like T.I. - Doin My Job Oh! Nas is like var det länge sen man lyssnade på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts