Mr.Magic Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 (redigerad) Den är med på "Can't Tell Me Nothing" mixtapet, sjukt skön. På tal om Can't Tell Me Nothing där är även Consequence - Dont Forget Em, den är riktigt skön och även Common's The People fast den har väl alla hört redan Jo Don't Forget Em är riktigt tung, mixtapen också. Consequence skiva är rätt kass däremot, för många jävla Kanye producerade låtar. Visst han är en bra producent men det blir så uttjatat när en producent får jobba för länge. Jag tipsar om The good, the bad, the ugly, med Consequence. Slum Village - Selfish Redigerad 25 juli, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 (redigerad) Hip hop police videon ute nu! Youtube Dessutom en andra video vid namn "Evening News". Youtube Redigerad 27 juli, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Hip hop police videon ute nu! Youtube Dessutom en andra video vid namn "Evening News". Youtube Riktigt bra video, låten är annars helt ok, ingen Ridin' precis, men helt OK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 (redigerad) Riktigt bra video, låten är annars helt ok, ingen Ridin' precis, men helt OK. Jag föredrar faktiskt den här framför ridin dirty. Både nu och innan den blev över spelad. Jag tycker att det är synd att många andra låtar som faktiskt är mycket bättre på skivan fått stå i skuggan av Ridin. Redigerad 27 juli, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Jag föredrar faktiskt den här framför ridin dirty. Både nu och innan den blev över spelad. Jag tycker att det är synd att många andra låtar som faktiskt är mycket bättre på skivan fått stå i skuggan av Ridin. Tycker också det, remixarna är bättre och så gillar jag Turn In The Trunk o Fly As The Sky. Hoppas att Scott Storch gjort en låt på Ultimate Victory som verkar bli riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Atmosphere - Sad Clown Bad Summer - Number 9 FUCK YEAH! http://www.rhymesayers.com/assets/images/products/93.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 Kan nån tipsa om några lugna Hip Hop låtar som är ungefär som Flipsyde - Happy Birthday? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 Kan nån tipsa om några lugna Hip Hop låtar som är ungefär som Flipsyde - Happy Birthday? Beanie Sigel - Feel it in the air Papoose - Mother Nature Mos Def - Sunshine Grand Puba - I Like it Dialated Peoples - Worst Comes To Worst (haha) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Beanie Sigel - Feel it in the air Papoose - Mother Nature Mos Def - Sunshine Grand Puba - I Like it Dialated Peoples - Worst Comes To Worst (haha) Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Det här kanske inte riktigt hör hemma här men det är väl ni som är bäst på det här med hiphop/rap. Till saken, en vän till mig erbjöd mig och en annan 200:- om vi kunde hitta namnet på den dansande tjejen som är mörkhyad och har svarta kläder i DEN HÄR Eminem-musikvideon (Ass Like That). Jag har letat ett ganska bra tag utan att få tag på det. Nu är det väl inte så att jag har någon aning om ni är bra på att leta upp namn. Men det kanske står på något hip-hop forum eller liknande vad tjejerna som har medverkat och dansat i videon heter. Skulle bli tacksam för hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Det här kanske inte riktigt hör hemma här men det är väl ni som är bäst på det här med hiphop/rap. Till saken, en vän till mig erbjöd mig och en annan 200:- om vi kunde hitta namnet på den dansande tjejen som är mörkhyad och har svarta kläder i DEN HÄR Eminem-musikvideon (Ass Like That). Jag har letat ett ganska bra tag utan att få tag på det. Nu är det väl inte så att jag har någon aning om ni är bra på att leta upp namn. Men det kanske står på något hip-hop forum eller liknande vad tjejerna som har medverkat och dansat i videon heter. Skulle bli tacksam för hjälp Ah, jag har alltid gillat henne och hon i rött. haha, jag ska försöka leta runt lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Ah, jag har alltid gillat henne och hon i rött. haha, jag ska försöka leta runt lite. Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Real talk! http://www.mtv.com/overdrive/?id=1558651&vid=147209 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Yung Berg - Sexy Lady Den instrumentala delen är riktigt skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Är Rihanna och Bow Wow ihop, eller är det bara min kompis som pratar i nattmössan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Är Rihanna och Bow Wow ihop, eller är det bara min kompis som pratar i nattmössan? Tror inte det...hon är ju transa och han är väl inte könsmogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 (redigerad) Är Rihanna och Bow Wow ihop, eller är det bara min kompis som pratar i nattmössan? Tror jag inte. Däremot var han ihop med Ciara för ett tag sedan. Redigerad 2 augusti, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Tror jag inte. Däremot var han ihop med Ciara för ett tag sedan. Hon är ju också transa! Compton's Most Wanted - Duck Sick II Compton's Most Wanted - U'z a bitch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Hon är ju också transa! Compton's Most Wanted - Duck Sick II Compton's Most Wanted - U'z a bitch Då är väl Bow Wow bög då. Mycket transor inom hiphopen verkar det som Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Då är väl Bow Wow bög då. Mycket transor inom hiphopen verkar det som Hade inte blivit förvånad om Bow Wow va bög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts