Mr.Magic Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 (redigerad) Ladda ner Chams nya mixtape, Mixtape Messiah 3 gratis------> http://www.chamillionaire.com/ Väntat på den ett tag nu, satt och tanka den och DVDn igår natt/idag tidig morgon. ^^ Redigerad 19 juli, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Ang. uttrycket 'negerdunk' anser jag det inte nedlåtande om nu inte själva personen säger något i stil med "Den där jävla negerdunken". 'Negerdunk' är skönt att lyssna på och att chilla till. Ska man kröka järnet är det tyvär "skrikmusik" som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Ang. uttrycket 'negerdunk' anser jag det inte nedlåtande om nu inte själva personen säger något i stil med "Den där jävla negerdunken". 'Negerdunk' är skönt att lyssna på och att chilla till. Ska man kröka järnet är det tyvär "skrikmusik" som gäller Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 (redigerad) Worst Comes To Worst - Dilated Peoples Genial...skönaste beat jag hört...bra rapp...sommrigt på nåt sätt Redigerad 20 juli, 2007 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Worst Comes To Worst - Dilated Peoples Genial...skönaste beat jag hört...bra rapp...sommrigt på nåt sätt Den använder samma beat som Jaheim - Put that woman first. Undrar vart orginalet kommer ifrån, aja tung är den i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Den använder samma beat som Jaheim - Put that woman first. Undrar vart orginalet kommer ifrån, aja tung är den i alla fall. Tack för det! Skön låt...mest för beatet ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Den använder samma beat som Jaheim - Put that woman first. Undrar vart orginalet kommer ifrån, aja tung är den i alla fall. Om du menar vad det är för sampling så är det I Forgot to Be Your Lover med William Bell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 (redigerad) Om du menar vad det är för sampling så är det I Forgot to Be Your Lover med William Bell Tack UGK - One Day Redigerad 23 juli, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Är väldigt inne på kärlekssnusk hiphop i stil med LL Cool J - Hey Lover, Fabolous - Into You etc. Nåt att rekommendera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Är väldigt inne på kärlekssnusk hiphop i stil med LL Cool J - Hey Lover, Fabolous - Into You etc. Nåt att rekommendera? Erykah Badu & Common - Love of My Life. Försök att få en "Live" version, orginalet är rätt B. --- DMX - Dog's out Paul Wall & Chamillionaire - Can't Give U D World (Feat. CCC) Z-Ro - Continue 2 Roll Z-Ro - Love Aint Live Z-Ro - Still Livin' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Commons nya album, finding forever, grymt!! Börjar gilla lite mer hip hop typen av Common,Black Star på sistone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 (redigerad) Commons nya album, finding forever, grymt!! Börjar gilla lite mer hip hop typen av Common,Black Star på sistone. Det skulle väl komma den 31a? Edit: Blä, fuck ladda ner, jag ska stödja honom. Redigerad 24 juli, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Det skulle väl komma den 31a? Edit: Blä, fuck ladda ner, jag ska stödja honom. Hade också tänkt det...har inte köpt skivor sen jag lyssnade på Eminem back in 98 eller nåt Men nu när Common släpper en skiva kanske man ska slå till . Sköna låtar du tipsade om ^^ Utom "Still Livin" med Z-Ro...tyckte hans röst var väldigt läskig där . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Hade också tänkt det...har inte köpt skivor sen jag lyssnade på Eminem back in 98 eller nåt Men nu när Common släpper en skiva kanske man ska slå till . Sköna låtar du tipsade om ^^ Utom "Still Livin" med Z-Ro...tyckte hans röst var väldigt läskig där . Mjo samma här, Marshall Matters LP var det sista jag köpte. Hehe, dom under "---" var inte "kärlekssnusket" dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Mjo samma här, Marshall Matters LP var det sista jag köpte. Hehe, dom under "---" var inte "kärlekssnusket" dock. Nää men dom var sköna endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Men ibland så låter vissa sidor låta en lyssna gratis, typ AOL,HipHopDX, jag är inte precis den som lyssnat på Common innan, men dett albumet är en en klar 4:a. Väntar ass mycket på Detox, det kommer bli albumens album. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 (redigerad) Nää men dom var sköna endå Haha iight. Men ibland så låter vissa sidor låta en lyssna gratis, typ AOL,HipHopDX, jag är inte precis den som lyssnat på Common innan, men dett albumet är en en klar 4:a. Mjahapp förlåt. Jag hoppas på att Dre tar tillbaka sin gamla G funk stil och slänger på Snoop på 2-3 låtar på Detox. Och som sagt en tredje NWA återförening på en låt. Hip Hop Polices musikvideo har premiär imorgon! Redigerad 24 juli, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Haha iight. Mjahapp förlåt. Jag hoppas på att Dre tar tillbaka sin gamla G funk stil och slänger på Snoop på 2-3 låtar på Detox. Och som sagt en tredje NWA återförening på en låt. Hip Hop Polices musikvideo har premiär imorgon! Verkligen...men blir det en skiva för G-Unit med Dre's adlibs i bakgrunden eller liknande blir jag ledsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Verkligen...men blir det en skiva för G-Unit med Dre's adlibs i bakgrunden eller liknande blir jag ledsen Mm :/ G-G-G-Unot eller nått... CRS - Us Placers (Kanye West, Lupe Fiasco och Pharrells nybildade grupps första låt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Mm :/ G-G-G-Unot eller nått... CRS - Us Placers (Kanye West, Lupe Fiasco och Pharrells nybildade grupps första låt). Den är med på "Can't Tell Me Nothing" mixtapet, sjukt skön. På tal om Can't Tell Me Nothing där är även Consequence - Dont Forget Em, den är riktigt skön och även Common's The People fast den har väl alla hört redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts