xstreem Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Varför kallar alla detta negerdunk? Bara för det finns fler mörkhyade inom denna sport? Kan vi kalla hårdrock då för vitdunk? Elr mördarmusik? Sport? Ja, det kallas negerdunk för att det finns fler mörkhyade inom... Ehm... Sporten. Jag tycker vi ska kalla hårdrock för "Skrikande gubbar med för mycket fritid" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Varför kallar alla detta negerdunk? Bara för det finns fler mörkhyade inom denna sport? Kan vi kalla hårdrock då för vitdunk? Elr mördarmusik? Är det en sport nu också? Hårdrock är inte precis "dunkande" musik så att säga, men kalla det för vad du vill om blir glad av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Skrev fel, tänkte på fotboll och snackade fotboll med en kompis på msn därför skrev jag sport, menade inom hip-hop/rap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 (redigerad) Äh Bring the noise remixen, keffaste skiten PE nånsin gjort. Kom inte hit med ert 50-tals slang och halvtaskiga försök att förolämpa hiphop, jävla fjantar gå och lägg er. Xstreem du liknar en uteliggare och Frenzy en överviktig bull dog. Public Enemy - Fight the Power Zion I - Bird's Eye View http://youtube.com/watch?v=rfCGn993p4g Redigerad 18 juli, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Kom inte hit med ert 50-tals slang och halvtaskiga försök att förolämpa hiphop, jävla fjantar gå och lägg er. Vem har försökt förolämpa hiphop? Antingen kan du inte läsa eller har du något annat problem, för något är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 (redigerad) Vem har försökt förolämpa hiphop? Antingen kan du inte läsa eller har du något annat problem, för något är det. Säg vad du vill, alla vet att ni (iofs xstreem) använde negerdunk i nedvärderande syfte. Redigerad 18 juli, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 (redigerad) Säg vad du vill, alla vet att ni (iofs xstreem) använde negerdunk i nedvärderande syfte. Jag har inte sagt något om negerdunk? Vafan är det för fel på folk här? Jag frågade vad tommy_något menade när han skrev Sport, i princip... och att jag inte bryr mig om vad han kallar hårdrock för? Jag kan inte se hur ni inte kan fatta det.... EDIT: Verkar ju dock vara så att så fort någon som ni ser som "hårdrockare" skriver i någon Hiphop-tråd så är det något negativt direkt, vilket är helt jävla rubbat. Redigerad 18 juli, 2007 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 (redigerad) Jag har inte sagt något om negerdunk? Vafan är det för fel på folk här? Jag frågade vad tommy_något menade när han skrev Sport, i princip... och att jag inte bryr mig om vad han kallar hårdrock för? Jag kan inte se hur ni inte kan fatta det.... EDIT: Verkar ju dock vara så att så fort någon som ni ser som "hårdrockare" skriver i någon Hiphop-tråd så är det något negativt direkt, vilket är helt jävla rubbat. Jag vet, du har inte gjort något. Jag pratade bara om xstreem, och han var nedvärderande. Själv är jag inte "hiphopare" anyhow. Redigerad 18 juli, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 (redigerad) Jag vet, du har inte gjort något. Jag pratade bara om xstreem, och han var nedvärderande. Själv är jag inte "hiphopare" anyhow. Jag vet att du inte är "hiphopare"... Och om jag kan tala för Xstreem vilket jag tror att jag kan, så använde han inte det i nedvärderande syfte, utan som något ironiskt. Redigerad 18 juli, 2007 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Jag vet, du har inte gjort något. Jag pratade bara om xstreem, och han var nedvärderande. Själv är jag inte "hiphopare" anyhow. Ironi. Hur som helst tycker jag Bring da Noise är en relativt bra låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Vad sjutton.. Har precis skaffat mig "Snoop Dogg - [Anthology 1993 - 2007]" Och på låt nummer 5 "Some Bomb Azz Puzzy (Feat. Tha Dogg Pound,Big Style & Joe Cool) (Live Version)" så hör jag helt plötsligt en svensk tjej! 1:51 in i låten kommer det en tjej och säger "Men släck den där jävla lampan". Fan vad snopen jag blev! Seriöst? Är du säker på att det inte kom från nånannastans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Seriöst? Är du säker på att det inte kom från nånannastans? Nej, jag hörde det jag med. Hon säger det på engelska ett par sekunder efter också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Nej, jag hörde det jag med. Hon säger det på engelska ett par sekunder efter också. Haha skoj...vet man vem det är då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 (redigerad) T.I feat. Wyclef - You know what it is Wyclef pajar för fan hela jävla låten. T.I låter bra men det är han ensam om. Wyclef låter bara något psykfall som spottar eller något och ibland så pratar han bara, vad fan... jag överdriver inte, jag menar det. Beatet är skönt som fan också. T.I borde gett Wyclef en våldsam spark upp i röven så han flög ur studion. Han är inte musik, han är någon apa. Redigerad 18 juli, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Ladda ner Chams nya mixtape, Mixtape Messiah 3 gratis------> http://www.chamillionaire.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Räknas "Gym Class Heroes" som vanlig hip hop/rap? Eller är det en subgenre? Låter inte som vanlig hip hop iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Skulle inte klassa de som hip-hop/rap, mer som pop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Kanye West - Stronger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 (redigerad) Läste detta på DN, verkar intressant? http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2374&a=672414 Redigerad 19 juli, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Läste detta på DN, verkar intressant? http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2374&a=672414 Skivnamnet fick mig att rågarva i vilket fall! "Rare Earth B-Boy Funk Vol. 2" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts