Carlis Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Har precis hittat en gammal låt som man lyssnade på för riktigt lägesen och den är så sjukt bra. Down Low - Johnny B Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Det finns en Hip Hop låt som använder samma intro som den här exempeln: Någon som har en aning vilken Hip Hop låt det är? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/beffo.se-q...1ej-unknown.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Det finns en Hip Hop låt som använder samma intro som den här exempeln: Någon som har en aning vilken Hip Hop låt det är? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/beffo.se-q...1ej-unknown.mp3 Har suttit och tänkt nu ett bra tag men kommer inte på vad låten heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Har suttit och tänkt nu ett bra tag men kommer inte på vad låten heter. Fan , minns du inte nån fras från låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Fan , minns du inte nån fras från låten? har suttit och letat igenom hela datorn eller ja nästan hela datorn efter låten men kan inte hitta den, jag vet bara att jag har hört den nån gång på nån fest eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Vill tipsa om Snoop Dogg - Boss' Life. Inte orginalet som finns på skivan utan video versionen där Nate Dogg tar Akons plats. Nates röst är enligt mig den bästa manliga när det gäller att sjunga, särskilt inom hiphop. Det är ganska roligt att han lyckas överträffa Akon med Akons text också. Youtube länk till videon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Vill tipsa om Snoop Dogg - Boss' Life. Inte orginalet som finns på skivan utan video versionen där Nate Dogg tar Akons plats. Nates röst är enligt mig den bästa manliga när det gäller att sjunga, särskilt inom hiphop. Det är ganska roligt att han lyckas överträffa Akon med Akons text också. Youtube länk till videon Tycker inte låten e speciellt bra, förutom Nate, som i alla låtar alltid har de fetaste hooksen. Tycker också Snopp ska sluta rappa, då han e över, Doggystle e klassiker, ingen av hasn andra album e precis bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Tycker inte låten e speciellt bra, förutom Nate, som i alla låtar alltid har de fetaste hooksen. Tycker också Snopp ska sluta rappa, då han e över, Doggystle e klassiker, ingen av hasn andra album e precis bra. Sant, finns inte en ända dålig låt på Doggystyle men alla hans andra album har varit ganska mediokra när jag tänker efter. Men han håller sina diverse projekt för att hålla west coast vid liv så än är han viktig. Väntar på att The Dude ska storma in och säga att Nuthin but a G thang är den bästa hiphop låten någonsin och att Snoops röst äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Sant, finns inte en ända dålig låt på Doggystyle men alla hans andra album har varit ganska mediokra när jag tänker efter. Men han håller sina diverse projekt för att hålla west coast vid liv så än är han viktig. Väntar på att The Dude ska storma in och säga att Nuthin but a G thang är den bästa hiphop låten någonsin och att Snoops röst äger. Inte den bästa, kanske bland 100 är den, men den är en ren klassiker, och hsn röst, nja, gillar Nate's mer. Tror The Game gör faktiskt mer för West Coast än Snopp gör idag. Då han slutade hänga med Dr.Dre, så sjönk hela Snopp ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Tycker inte låten e speciellt bra, förutom Nate, som i alla låtar alltid har de fetaste hooksen. Tycker också Snopp ska sluta rappa, då han e över, Doggystle e klassiker, ingen av hasn andra album e precis bra. Vet inte riktigt om jag tycker att Snoop ska sluta rappa men sluta sjunga för mig "böglåtar" låter bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Böglåtar? Snoop Dogg har riktat in sig på musik för kvinnor också. Har du hört albumet, The Masterpiece? Det är inriktat för både män och kvinnor inte som hans andra album och låtar där det gäller att knulla så många horor som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 inte som hans andra album och låtar där det gäller att knulla så många horor som möjligt. Igggnoooooraaaaanceeee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 (redigerad) Sant, finns inte en ända dålig låt på Doggystyle men alla hans andra album har varit ganska mediokra när jag tänker efter. Men han håller sina diverse projekt för att hålla west coast vid liv så än är han viktig. Väntar på att The Dude ska storma in och säga att Nuthin but a G thang är den bästa hiphop låten någonsin och att Snoops röst äger. Det finns ett par sköna låtar på Doggfather och senaste skivan har en del hits med: Vato (feat B-Real), Crazy (feat Nate Dogg), Candy (feat E-40, MC Eiht, Goldie Loc, Daz och Kurupt) etc. Sen är ju hans medverkan på Dre - 2001 och The Chronic typ det bästa som har gjorts. Fast de mesta är, precis som ni säger, skit. Redigerad 12 juli, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Jo precis det jag menar. Det har funnits bra låtar på nästan varje skiva "fast de mesta är, precis som vi säger, skit." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 http://link.brightcove.com/services/link/b...bctid1111461843 50's ny video, för hans street single, beatet videon är helt ok, inget speciellt, men själva texten, flowet ärförvånanvärt bra för vara 50. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 (redigerad) http://link.brightcove.com/services/link/b...bctid1111461843 50's ny video, för hans street single, beatet videon är helt ok, inget speciellt, men själva texten, flowet ärförvånanvärt bra för vara 50. Audio Two samplen var tung. Z-Ro - Continue 2 Roll Redigerad 17 juli, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Tycker att Pete Rock borde producera ett album med CL Smooth, Gang Starr, Mos Def, Common, Lupe Fiasco, The Roots och Kool G Rap. Det hade blivit fettbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Vad sjutton.. Har precis skaffat mig "Snoop Dogg - [Anthology 1993 - 2007]" Och på låt nummer 5 "Some Bomb Azz Puzzy (Feat. Tha Dogg Pound,Big Style & Joe Cool) (Live Version)" så hör jag helt plötsligt en svensk tjej! 1:51 in i låten kommer det en tjej och säger "Men släck den där jävla lampan". Fan vad snopen jag blev! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Yay! Negerdunk; http://www.youtube.com/watch?v=NoLkaGcpJFA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Varför kallar alla detta negerdunk? Bara för det finns fler mörkhyade inom denna sport? Kan vi kalla hårdrock då för vitdunk? Elr mördarmusik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts