samool Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Skinnyman - No big ting (inte thing ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Jag skulle vilja ha lite tips på lugna låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Nu skippar jag allt vad underground betyder och skriver Eminem - Business. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Wild Hawk har bett mig tipsa om den här låten. ill Bill - The Anatomy of A School Shooting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Yukmouth ft. C-Boo - That nigga (G-unit diss) Game - Yukmouth Diss Nick Cannon - Attitude Nick Cannon - I Owe You Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Nas - Destroy & Rebuild 2Pac - Only God Can Judge Me Atmosphere - Trying To Find A Balance M.O.P. - Fire M.O.P. ft. Krumbsnatcha - W.O.L.V.E.S. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Fronda, Kamphundar, Fjärde Världen "Du skriker åt din morsa: du är en hagga ditt svin bara för att hon glömt banda in björnes magasin" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Atmosphere - Trying To Find A Balance Den är skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Wild Hawk har bett mig tipsa om den här låten. ill Bill - The Anatomy of A School Shooting Satan vad skön den är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag tipsar om Rahzel. Så jävla skön beatbox. Rahzel - Make the music 2000 Sen tipsar jag om Insane Clown Posse - Suícide Hotline. Suicide Hotline, May I help you? Yea... Uh... Well I'm about to fuckin' kill my self. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LittleGuna Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Fronda, Kamphundar, Fjärde Världen "Du skriker åt din morsa: du är en hagga ditt svin bara för att hon glömt banda in björnes magasin" Ja. Jag gillar Fronda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Bra låtar. 32 - Det är vi 7 års olycka - Kärleksfilosofi Avdelning 10 - en förklaring Degenerad - My beautiful Dom viktiga skorna - Det kanske blir jag Inte helt oskyldiga - Vadå? Konkret konspiration - Drama LoopTroop - Get ready oh8 ft. söder - Dagarna går Organism 12 - Maskrosbarn Organism 12 - Kaffe och ont blod Pato Pooh - Elvis (Original inte remixen) Quicksilvah ft. Low-b - Addiction Svenska akademien - Tändstickor för mörkrädda Tandem - Kids Jag förstår att dom flesta namnen är okända för er, men jag lovar om ni laddar ner någon av låtarna så kommer ni inte bli besvikna. Det är bara underground hiphop, för jag lyssnar bara på det. Tycker petter och fronda är överskattade som fan. @Kung_Food: Testa låtar med degenerad/degenerate. Redigerad 10 januari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 om ni laddar ner någon av låtarna så kommer ni inte bli besvikna. Det är bara underground hiphop, Det är ganska svårt att hitta underground. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Www.frizon.info Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Www.frizon.info Jag känner Jeff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Jag känner Jeff. Ja Jeff är keff. Fan va bra jag rimmar. Jag känner Idiotförklarad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Jag känner Jeff. Ok Innan när jag lyssnade på Hiphop tyckte jag han var grym Underground är lätt den bästa hiphopen,men som sagt lyssnar inte alls mycket på Hiphop längre ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Jeff är keff. Haha det brukar vi alltid säga till honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 (redigerad) Haha det brukar vi alltid säga till honom. Ja, han är det med. Sötsliskig skitunge. EDIT: Har nyss laddat ner ny låt med IHO (Inte helt oskyldiga) vid namn tankar och funderingar. Den är ganska skön faktiskt, och riktig bra text. Redigerad 11 januari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 (redigerad) Jag förstår att dom flesta namnen är okända för er, men jag lovar om ni laddar ner någon av låtarna så kommer ni inte bli besvikna. Det är bara underground hiphop, för jag lyssnar bara på det. Tycker petter och fronda är överskattade som fan. Petter e överskattad som fan, men fan inte Fronda, han gör dom grymmaste låtarna jag har hört. så du känner Idiotförklarad, du låsas inte va han på msn eller Redigerad 11 januari, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts