Jump to content

Hiphoptråden!

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Vill bara passa på att påpeka att jag snart ska spela in min andra låt, vilken är en remix på "So much pain (Remix)" med Ja Rule och Tupac. Ska då slänga upp dom på znapmusic-sidan och även länka till dom här.

För övrigt tippsar jag om låten "So Sexy Chapter 2 (Like This)" med Twista och R Kelly. Underbar låt ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Def Jam serien. Tony Hawk spelen har ganska bra underground hiphop. Filmen "Menace II Society" har ett schysst soundtrack.

Hmm, jag som trodde att Tony Hawk spelen hade typ skate musik. Aja, jag ska checka in "Menace II Society" och Tony Hawk ^_^. Tack.

EDIT: Menace II Society va inte min typ av Hip Hop. Jag gillar mer den hip Hopen som finns med i Jet Li's filmer :(.

EDIT2: Fyfan va kass hip hop musik det är i Tony Hawks Underground :P. Förlåt men, jag har inte hört något värre innan :).

Aja tack ändå.

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, jag som trodde att Tony Hawk spelen hade typ skate musik. Aja, jag ska checka in "Menace II Society" och Tony Hawk :wub:. Tack.

EDIT: Menace II Society va inte min typ av Hip Hop. Jag gillar mer den hip Hopen som finns med i Jet Li's filmer :).

EDIT2: Fyfan va kass hip hop musik det är i Tony Hawks Underground :D. Förlåt men, jag har inte hört något värre innan :P.

Aja tack ändå.

Ehm? vad gillar du för rap? (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Video för Kany West låt Stronger--> http://www.youtube.com/watch?v=m2h-LzkhDSw

Eminem's nya cd?

Cashi$ har i en intervju med SkeeTV sagt att det är officiellt, King Mathers --> http://www.kingmathers.com/

Låter intressant, alla hans skivor har haft en eller fler låtar som man har fastnat för förutom den senaste som jag inte ens kommer ihåg vad den heter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor