Kebab Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Wtf har han fixat sina tänder? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Ja. Kan inte klandra honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Twista - Give It Up Feat. Pharrell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Vill bara passa på att påpeka att jag snart ska spela in min andra låt, vilken är en remix på "So much pain (Remix)" med Ja Rule och Tupac. Ska då slänga upp dom på znapmusic-sidan och även länka till dom här. För övrigt tippsar jag om låten "So Sexy Chapter 2 (Like This)" med Twista och R Kelly. Underbar låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Har ni några tips på filmer/spel som har Hip Hop musik? Skriv så många tips ni kan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Har ni några tips på filmer/spel som har Hip Hop musik? Skriv så många tips ni kan! Def Jam serien. Tony Hawk spelen har ganska bra underground hiphop. Filmen "Menace II Society" har ett schysst soundtrack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 (redigerad) Def Jam serien. Tony Hawk spelen har ganska bra underground hiphop. Filmen "Menace II Society" har ett schysst soundtrack. Hmm, jag som trodde att Tony Hawk spelen hade typ skate musik. Aja, jag ska checka in "Menace II Society" och Tony Hawk . Tack. EDIT: Menace II Society va inte min typ av Hip Hop. Jag gillar mer den hip Hopen som finns med i Jet Li's filmer . EDIT2: Fyfan va kass hip hop musik det är i Tony Hawks Underground . Förlåt men, jag har inte hört något värre innan . Aja tack ändå. Redigerad 24 juni, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Men gå och lyssna till pop charts och kolla Underclassman eller nån annan b-film där man utnyttjar svart kultur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Hmm, jag som trodde att Tony Hawk spelen hade typ skate musik. Aja, jag ska checka in "Menace II Society" och Tony Hawk . Tack. EDIT: Menace II Society va inte min typ av Hip Hop. Jag gillar mer den hip Hopen som finns med i Jet Li's filmer . EDIT2: Fyfan va kass hip hop musik det är i Tony Hawks Underground . Förlåt men, jag har inte hört något värre innan . Aja tack ändå. Ehm? vad gillar du för rap? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Ehm? vad gillar du för rap? Exempel: Romeo Must Die Bad Boys II Cradle 2 the Grave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 (redigerad) 8 Mile OST Boyz In The Hood Är 2 filmer med bra musik. Då har hela albumet läckt, T.I. Vs. T.I.P Redigerad 25 juni, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 (redigerad) Boyz N The Hood Training Day How High Colors Waist Deep Gangtapes Soul Plane Babyboy The Wash Hood Of Horror Above The Rim Sen kommer jag inte på nån mer, men soundtracken till dom där filmerna kan du nog gilla. Redigerad 25 juni, 2007 av Carlis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Haha damn! Mista Tung Twista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 You Got Served OST är också ganska skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Tux: Crime Life: Gang Wars Rätt trist spel i början och kameravinklarna är hemska, men musiken och slutet/mitten på spelet är inte helt fel. Är många små, okända rappare och D12 som gör musken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Då har hela albumet läckt, T.I. Vs. T.I.P Håhå, jag gillar det! Iallafall så långt som jag har hört. We Do This var riktigt fet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Gillar albumet, bästa så länge detta år, men King var bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 (redigerad) Video för Kany West låt Stronger--> http://www.youtube.com/watch?v=m2h-LzkhDSw Eminem's nya cd? Cashi$ har i en intervju med SkeeTV sagt att det är officiellt, King Mathers --> http://www.kingmathers.com/ Redigerad 27 juni, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Video för Kany West låt Stronger--> http://www.youtube.com/watch?v=m2h-LzkhDSw Eminem's nya cd? Cashi$ har i en intervju med SkeeTV sagt att det är officiellt, King Mathers --> http://www.kingmathers.com/ Låter intressant, alla hans skivor har haft en eller fler låtar som man har fastnat för förutom den senaste som jag inte ens kommer ihåg vad den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Jay-Z - Change The Game Riktigt bra låt!, det är sånt här jag gillar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts