Carlis Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Den heter också Young Folks. Aha vet du nån hemsida där man kan lyssna på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 http://iguessimfloating.blogspot.com/2007/...n-and-john.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Kanye West har exprimenterat och utforskat andra genrer och stilar på senaste tiden. Tipsar om hans låt med John Mayer Bittersweet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 (redigerad) Tipsar om Tupac - Old School (Jag vet att den är gammal och den är inte ny för mig heller (:!!!) men den är otroligt bra. Redigerad 13 juni, 2007 av Carlis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 (redigerad) Jag letar efter nån hip hop låt som liknar denna. Länk! Redigerad 16 juni, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 (redigerad) Jag letar efter nån hip hop låt som liknar denna. Länk! Rascalz - As It Is M.O.P - Stand Clear Xzbit - Best Of Things Knoc Turnal - The Way I Am Jinx Da Juvy - Off The Hook Flipmode Squad - Why Did You Come Around For? Redigerad 16 juni, 2007 av Carlis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Jag letar efter nån hip hop låt som liknar denna. Länk! Black Rob - Whoa har samma sorts beat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 (redigerad) Nån som vet från vilken låt det här beatet kommer ifrån? När första bilderna från spelet kommer... första låten så att säga. Kan vara från någon Xzibit låt men det är en ren gissning... har för mig att det ska finnas låtar i spelet ifrån Xzibit's senaste album så... http://www.gametrailers.com/player.php?id=...wmv&pl=game Jag vet att det kanske borde skrivas i "Jag söker whatever"-tråden, men jag har gjort det för länge sedan, ingen kunde svara eller så valde de helt enkelt att inte svara. Så vi får se om jag har mer tur i den här tråden. Kom igen nu, visa mig vad ni kan. Letat efter den här låten skitlänge, var snäll och hjälp mig om du vet. Redigerad 16 juni, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 (redigerad) Nån som vet från vilken låt det här beatet kommer ifrån? När första bilderna från spelet kommer... första låten så att säga. Kan vara från någon Xzibit låt men det är en ren gissning... har för mig att det ska finnas låtar i spelet ifrån Xzibit's senaste album så... http://www.gametrailers.com/player.php?id=...wmv&pl=game Jag vet att det kanske borde skrivas i "Jag söker whatever"-tråden, men jag har gjort det för länge sedan, ingen kunde svara eller så valde de helt enkelt att inte svara. Så vi får se om jag har mer tur i den här tråden. Kom igen nu, visa mig vad ni kan. Letat efter den här låten skitlänge, var snäll och hjälp mig om du vet. Ingen aning men jag är nästan 100% säker på att det inte är nån av Xzibits låtar det kommer ifrån iallafall. Redigerad 17 juni, 2007 av Carlis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Nån som vet från vilken låt det här beatet kommer ifrån? När första bilderna från spelet kommer... första låten så att säga. Kan vara från någon Xzibit låt men det är en ren gissning... har för mig att det ska finnas låtar i spelet ifrån Xzibit's senaste album så... http://www.gametrailers.com/player.php?id=...wmv&pl=game Jag vet att det kanske borde skrivas i "Jag söker whatever"-tråden, men jag har gjort det för länge sedan, ingen kunde svara eller så valde de helt enkelt att inte svara. Så vi får se om jag har mer tur i den här tråden. Kom igen nu, visa mig vad ni kan. Letat efter den här låten skitlänge, var snäll och hjälp mig om du vet. Jag kan säga direkt att det inte är en känd artist. Jag är 5% säker på att det kanske är Dirtyswift eftersom han har gjort flera låtar till Gametrailers (hiphop låtar). Prova maila honom och fråga ifall han möjligtvis har gjort nån låt till Pimp My Ride trailern. Här är hans email: dirtyswift@gmail.com Hans myspace: http://www.myspace.com/dirtyswift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 T.I. feat. Wyclef Jean - You Know What It Is video, T.I.'s 2:a låt från T.I. Vs. T.I.P http://www.dailymotion.com/video/x29szy_ti...ou-know-what-it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Hatar Wyclef när han ska spela rasta. Jävla wannabe, fuck haiti. Helt okej låt förövrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Ush, finns inget värre än snaps det förstör hela låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aggee Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Tipsar om låten State Of Clarity (feat Common) från Guru's nya album Jazzmatazz 4. Skitbra låt och album. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Tipsar om låten State Of Clarity (feat Common) från Guru's nya album Jazzmatazz 4. Skitbra låt och album. !!! Jazzmatazz 4!!! Hade ingen aning, måste fixas på en gång. Edit: Wow tack för tipset. Tung låt och tung skiva! Redigerad 19 juni, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Chamillionaire har släppt en ny singel, "Hip Hop Police", med Slick Rick. http://youtube.com/watch?v=MIR3dV6WliQ Tung enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Tipsar om låten State Of Clarity (feat Common) från Guru's nya album Jazzmatazz 4. Skitbra låt och album. Ohh har glömt bort att den skivan skulle komma, ska skaffa den direkt @Mr.Magic Faktiskt den första låten jag tycker om med Chamillionaire och riktigt kul och höra Slick Rick igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 @Mr.Magic Faktiskt den första låten jag tycker om med Chamillionaire och riktigt kul och höra Slick Rick igen Yes, Slick Rick har sån skön röst och flow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Yes, Slick Rick har sån skön röst och flow. Javisst Childrens Story är en riktig klassiker med honom. @Aggee Har lyssnat igenom skivan nu och den var riktigt bra! fast det är väl alla gurus skivor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Tipsar om en ny grupp, 2XL, lite Scott Storch varning, men sköna beats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts