okka Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Gäller det Audioslave med? Jag vet inte. Säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Näe. Jag måste bara tipsa alla förutom okka om den mexikanska gruppen Control Machete. Fann dom på soundtracket till Crank och har nu skaffat några låtar utav dom, och ja. Myspys! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Control Machete är riktigt keffa. Lyssna på Delinquent Habits istället om du ska envisas med vatos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Happ. Bara att inse. Tjejer som är skitfula tycker jag är snygga och musik som är skitkass och bajs tycker jag är svängig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Hej jag söker en låt som jag hörde idag kom ej ihåg namnet på artisten. Men jag tror jag kommer ihåg en bit av låten. Låten börjar med en smurf röst. och hon säger nånting på eng med "trust your heart och nånting belive me" sen kommer en svensk röst kommer ej ihåg så mkt han sa. Men han sa nåt med "Jag Skiter it" och sen kommer den där smurf rösten igen som låter som en tjej som säger sen "I love you. Trust me" eller nåt sånt. Så jag undrar om ni vet vilcken låt jag syftar på. Det är en svensk hiphop låt om ni undrar. Jag testar att ta min fråga här ochså. eftersom musik stilen till denna låt är Hiphop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 ^Jadde - Living to Love You Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Lite info, cover,tracklist etc. om T.I. vs. T.I.P http://rap.about.com/od/reviews/fr/TIvsTIP.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Sommartider! Dags att börja lyssna på musik igen! Och vad är bättre än 90-tal? Real Brothas, The Chronic, Straight outta Compton, Doggystyle till att börja med! Sol, vind och vatten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Sommartider! Dags att börja lyssna på musik igen! Och vad är bättre än 90-tal? Real Brothas, The Chronic, Straight outta Compton, Doggystyle till att börja med! Sol, vind och vatten! Ahh det ska va G-Funk till sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 ^Jadde - Living to Love You Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Sommartider! Dags att börja lyssna på musik igen! Och vad är bättre än 90-tal? Real Brothas, The Chronic, Straight outta Compton, Doggystyle till att börja med! Sol, vind och vatten! I sommar glider man runt till DJ Jazzy Jeffs nya - Return Of The Magnificent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Lite info, cover,tracklist etc. om T.I. vs. T.I.P http://rap.about.com/od/reviews/fr/TIvsTIP.htm Ojoj, hoppas verkligen det finns en eller två sköna låtar på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 I sommar glider man - som vanligt - runt till Handsomeboy Techniques bländande Adelie Land! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Inget Will Smith i sommar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 I sommar glider man runt till DJ Jazzy Jeffs nya - Return Of The Magnificent Ohaah. The Garden, All I Know, The Definition, Hip Hop, Practice, nya klassiker allihopa. Själv kör jag på våra lokala hjältar, Söderort Barnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Mos Def (Feat. Ludacris) - Jump Off Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Mos Def (Feat. Ludacris) - Jump Off Rätt skön...fast allt med Mos Def är skönt iofs . Lyssnar mycket på honom nu. Gillade du Jump Off så kolla in Oh No - Mos Def, Nate Dogg & Craig David. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Rätt skön...fast allt med Mos Def är skönt iofs . Lyssnar mycket på honom nu. Gillade du Jump Off så kolla in Oh No - Mos Def, Nate Dogg & Craig David. Mm, jag har hört Oh No innan. Riktigt bra är den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Ojoj, hoppas verkligen det finns en eller två sköna låtar på den. Big Things Poppin' och det ska komma en låt som är producerad av Just Blaze, vars beat är grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Tipsar om låten Showbiz And Ag - Next Level Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts