Reve Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Jag letar efter hip hop låtar med riktigt häftiga beats. Inga sånna där mesiga "Im a window choppa" crap.. (syftade på 50 cent). Några tips? Dr.Dre & Snoop Dogg - Still D.R.E. Mos Def & Talib Kweli - Definition N.W.A. - Dopeman N.W.A. - Gangsta Gangsta N.W.A. - 8 Ball(Remix) Wu-Tang Clan - C.R.E.A.M. Kool G Rap - Streets of New York Dr.Dre - Explosive D12 - Detroit Grammar Compton's Most Wanted - Growin Up in the Hood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Grymma beats, beror på vilken stil du gillar, säg några artister du gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 (redigerad) Grymma beats, beror på vilken stil du gillar, säg några artister du gillar. typ... RJD2 Dilated People Redman Method Man NERD 2pac Mos Def Ludacris Fatman Scoop Jag syftade på sånna här beats: http://www.amazon.com/Redemption-Benzino/dp/B00006IQGL Tryck på Låt nummer 3 "Rock the Party" Redigerad 2 juni, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 typ... RJD2 Dilated People Redman Method Man NERD 2pac Mos Def Ludacris Fatman Scoop Danja, hans beats tror jag du kommer gilla, kolla på wikipedia, där står hans låtar han gjort, tror du kommer gilla de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Danja, hans beats tror jag du kommer gilla, kolla på wikipedia, där står hans låtar han gjort, tror du kommer gilla de. Okej. Jag qoutar från min EDIT: Jag syftade på sånna här beats: http://www.amazon.com/Redemption-Benzino/dp/B00006IQGL Tryck på Låt nummer 3 "Rock the Party" Jag brukar gilla Hip Hop musiken från EA Sport spel. Som exempelvis, NBA Street osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Okej. Jag qoutar från min EDIT: Jag brukar gilla Hip Hop musiken från EA Sport spel. Som exempelvis, NBA Street osv. Bishop Lamont, Lloyd Banks, Young Bucks nya har ganska feta beats. De brukar vara med i EA spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Okej. Jag qoutar från min EDIT: Jag brukar gilla Hip Hop musiken från EA Sport spel. Som exempelvis, NBA Street osv. Jag tipsar om M.O.P - Stand Clear än av dom skönaste beats jag någonsin har hört. Annars tipsar jag om Gangstarr - The Militia Pt. 1 Cypress Hill - Latin Thugs Dj Funk - Shake That Ass Bitch Flipmode Squad - Why Did You Come Around For Knoc Turn Al - The Way I Am Memphis Bleek Feat Young Gunz - Da Roc Thugs Method Man - Release Yo' Delf Guerilla Black - Trixx Nitty - Hey Bitty (samplat från Carola ) Rakim - Guess Whos Back Redman - Put It Down Run DMC - King Of Rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 typ... RJD2 Dilated People Redman Method Man NERD 2pac Mos Def Ludacris Fatman Scoop Jag syftade på sånna här beats: http://www.amazon.com/Redemption-Benzino/dp/B00006IQGL Tryck på Låt nummer 3 "Rock the Party" Du borde lyssna på Ghettosocks. Det borde alla göra. Allvarligt, de är sååå feta. GHETTOSOCKS!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 (redigerad) Du borde lyssna på Ghettosocks. Det borde alla göra. Allvarligt, de är sååå feta. GHETTOSOCKS!!!! Håller med dig. Har dock bara hört runt 5-6 låtar med dom. Redigerad 2 juni, 2007 av Carlis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Håller med dig. Oj, menar du allvar? Då är du den första jag har stött på som har hört dem. Förutom The Dude då, men han är ju bäst. YO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Oj, menar du allvar? Då är du den första jag har stött på som har hört dem. Förutom The Dude då, men han är ju bäst. YO! Javisst gör jag det. En polare spelade upp en låt med dom Naturally Nice hette den nog om jag inte minns fel och så fick han fixa några fler åt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Javisst gör jag det. En polare spelade upp en låt med dom Naturally Nice hette den nog om jag inte minns fel och så fick han fixa några fler åt mig Deras album Zoo School är en dold liten pärla. Rekomenderas varmt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 (redigerad) Varför är det näst intill ingen som lyssnar på House of Pain? Redigerad 3 juni, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Varför är det näst intill ingen som lyssnar på House of Pain? För att det känns ganska nittiotal med tatuerade latinos som rappar. Jag vet inte riktigt, det känns inte rätt. Typ som att sätta sig ner och se Blood In Blood Out. Inte högaktuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 För att det känns ganska nittiotal med tatuerade latinos som rappar. Jag vet inte riktigt, det känns inte rätt. Typ som att sätta sig ner och se Blood In Blood Out. Inte högaktuellt. Är inte de irländska? Har för mig att åtminstone Everlast är det. Instämmer i alla fall med vad du säger, fast det händer ibland att jag lyssnar på Jump Around och I'ma Swing it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Varför är det näst intill ingen som lyssnar på House of Pain? House Of Pain kan faktiskt vara rätt okej i vissa tillfällen, men det är inga favoriter direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 (redigerad) Är inte de irländska? Har för mig att åtminstone Everlast är det. Instämmer i alla fall med vad du säger, fast det händer ibland att jag lyssnar på Jump Around och I'ma Swing it. Har du rätt i, men, ehm... Äh, samma pack. Tatuerade och vita. Edit. De umgicks väl med Cypress Hill? Kanske minns fel, men. Redigerad 3 juni, 2007 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 (redigerad) Har du rätt i, men, ehm... Äh, samma pack. Tatuerade och vita. Edit. De umgicks väl med Cypress Hill? Kanske minns fel, men.Jo, dom gjorde det. B-Real medverkar på House of Pains debutalbum på låten Put your head out. Men jag fick tag i någon version utav någon låt någon gång där B-Real sa ifall man lyssnade lite fel trologtvist något i stil med "House of Pain ain't down with us". Sedan i Cypress Hill - Kronologik blir ju både House of Pain och Rage Against The Machine nämda. Redigerad 3 juni, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 (redigerad) Jo, dom gjorde det. B-Real medverkar på House of Pains debutalbum på låten Put your head out. Men jag fick tag i någon version utav någon låt någon gång där B-Real sa ifall man lyssnade lite fel trologtvist något i stil med "House of Pain ain't down with us". Sedan i Cypress Hill - Kronologik blir ju både House of Pain och Rage Against The Machine nämda. Äääh, alla är tatuerade och vita ju : ) PACK PACK PACK! Edit. Och det gäller RATM också! Ha! Redigerad 3 juni, 2007 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Äääh, alla är tatuerade och vita ju : ) PACK PACK PACK! Edit. Och det gäller RATM också! Ha!Gäller det Audioslave med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts