Mr.Magic Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 (redigerad) Rap hamna på kartan? Hiphop är väl det som de flesta radio- och tv-stationer spelar idag? WAIT A MINUTE! Är det gangsta rap du talar om? Tipsar om Consequence senaste skiva "Don't Quit Your Day Job!". Redigerad 25 maj, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Rap hamna på kartan? Hiphop är väl det som de flesta radio- och tv-stationer spelar idag? WAIT A MINUTE! Är det gangsta rap du talar om? Tipsar om Consequence senaste skiva "Don't Quit Your Day Job!". I Sverige, ingen hip hop artist har sålt bra sedan Jay-Z och T.I. senaste album. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Fan vad jag gillar Fjärde Världen! (Har jag precis upptäckt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 (redigerad) Fan vad jag gillar Fjärde Världen! (Har jag precis upptäckt) Max peezay bor här. Han spelar "jag ger tillbaka till min hemtrackt"-stilen i media men det låter bara som ett PR-trick i mina öron, ingen visste ens vem han var när han kom. Han är en jeffla fjolla. Men "Här i vårt kvarter" är tung. "JB släng upp en hand för ditt kvarter, Henkan släng upp en hand för ditt kvarter, Fiskis släng upp en hand för ditt kvarter". Redigerad 26 maj, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Fan vad jag gillar Fjärde Världen! (Har jag precis upptäckt) Lyssnade skitmycket på "4e Världen - Minnen Tankar" när jag var liten. Ska sätta på den nu bara för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 (redigerad) Du e verkligen patetisk, så vad heter du då, Nils Nilsson? Jag dömer verkligen inte han efter hans namn, fattar inte vart du har fått det ifrån. Jag sa bara att han skulle kunna bli sångare i ett countreyband om han känade mer pengar där och att så kom jag på att hans namn skulle passa. Redigerad 26 maj, 2007 av Solid_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Jo det ska jag berätta för dig, Curtis är ett namn som var vanligt på runt western tiden och samt jackson fast det är även vanligt idag. Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 (redigerad) Ok. Precis. Är det nån som vet varför Lil-easy-e börja dissa The game? Redigerad 26 maj, 2007 av Solid_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Precis. Är det nån som vet varför Lil-easy-e börja dissa The game? Han tyckte att The Game snackade massa skit om hur bra han kände hans farsa och sånt tror jag. Minns inte. Men The Game säger i 120 Bars, "And I got enough beef, now Lil' Eazy dissin He don't write his own raps, so I gotta forgive him ". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 (redigerad) The Game på rapcity inatt-- http://youtube.com/watch?v=19YZKpXwLsE Dålig freestyle. @Solid: Japp The Game dissade först Lil Eazy, sedan vet alla hur det e. Redigerad 27 maj, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Mike Jones - My 64 (Feat. Snoop & Bun) Cruisin down the street in my 6'4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Method Man - Release Yo Delf En riktig klassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 KRS-One freestyle med Marly Marl på rapcity-- http://www.kingsizemagazine.se/read.php?id=910 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 (redigerad) Den var bra men trodde att han skulle göra bättre ifrån sig. Tipsar även om Commons nya låt The Game, hans nya skiva kommer den sista juli och kommer heta Finding Forever. Den kan nog få tillbaka den riktiga rappen på kartan. Redigerad 1 juni, 2007 av Solid_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 KRS-One o 50 snackar på rapcity. http://www.hiphopdx.com/index/videos/id.18...-city-interview Fortsättning på intervjun. http://www.hiphopdx.com/index/videos/id.18...-city-interview Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Funkar inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Mike Jones - My 64 (Feat. Snoop & Bun) Cruisin down the street in my 6'4. Ooh, den var skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Jag letar efter hip hop låtar med riktigt häftiga beats. Inga sånna där mesiga "Im a window choppa" crap.. (syftade på 50 cent). Några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Jag letar efter hip hop låtar med riktigt häftiga beats. Inga sånna där mesiga "Im a window choppa" crap.. (syftade på 50 cent). Några tips? T.I - What you know Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 T.I - What you know Nej usch . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts