Aggee Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Vill tipsa om albumet KRS-One & Marley Man - Hip Hop Lives albumet. Tycker albumet är helt ok, Hiphop Lives och This Is What It Is var sköna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 Curtis S.S.K cover? Ja eller nej, neligt mig nej, alla hans album är han utan en rikigt t-shirt, man ser hansöverkropp och så finns det alltid nått på kläderna som står G-Unit. http://www.hiphopdx.com/index/news/id.5271...urtis-cover-art Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 Curtis S.S.K cover? Ja eller nej, neligt mig nej, alla hans album är han utan en rikigt t-shirt, man ser hansöverkropp och så finns det alltid nått på kläderna som står G-Unit. http://www.hiphopdx.com/index/news/id.5271...urtis-cover-art hoez find it sexy, hoez buy the album. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 (redigerad) hoez find it sexy, hoez buy the album. Hahahaha så är rätt fast jag har get rich or die tryin fast den fick jag av en människa som jag inte tycker om. Tommy_killer: tycker att det är bra att han har fått förstånd och sätter på sig en tröja. Är det nån som vet varför den horan har börjat dissa Master P nu för? Redigerad 24 maj, 2007 av Solid_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 (redigerad) Hahahaha så är rätt fast jag har get rich or die tryin fast den fick jag av en människa som jag inte tycker om. Tommy_killer: tycker att det är bra att han har fått förstånd och sätter på sig en tröja. Är det nån som vet varför den horan har börjat dissa Master P nu för? 50 sade någonting i intervjun, som tommy postade för ett tag sedan, om att man måste ha texter som hans om man vill sälja numera. Någon av reportrarna i intervjun nämnde då Master P som ett exempel på rappare som inte gör låtar om hur det är att vara gangsta. Då sa han något i stil med "But Master P doesn't sell records." Om han har dissat honom senare så tog väl Master P åt sig och la en diss som svar på tal. Redigerad 24 maj, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Hmm okej tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Varför är han hora nu, bara för han säkjer sig själv? Han är en smart buissnes man. Sedan det med tröjan är han image, det säljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Varför är han hora nu, bara för han säkjer sig själv? Om man säljer sig själv är man väl prostituerad, eller? Han är en smart buissnes man. Yes sir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Om man säljer sig själv är man väl prostituerad, eller? Yes sir. Säljer sin image, sig själv, man säger i affärsrörelsen så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Varför är han hora nu, bara för han säkjer sig själv? Han är en smart buissnes man. Sedan det med tröjan är han image, det säljer. Jag kollar folk hora som jag verkligen inte tycker om och så blir jag så arg när man läser allt nytt om han hur han dissar folk hit o dit. Sen det där med det säljer, förut va rap musik, man levde för musiken idag är det bara ett sätt och känna pengar på, ja lovar att om han skulle få chansen att käna mer pengar i ett dansband så skulle han lägga av med att vara gangsta och vara bonde istället. Fan han skulle passa bra som det med tanke på hans namn Curtis Jackson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Vad har hans namn med allt o göra? Ärligt här skrek hela sajten på mig, men du verkar också han e fördom. Namn är bara något dina föräldrar gett, inget specciellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 50 cent feat- Robin Thicke http://www.youtube.com/watch?v=2YFdKt30sPY Man hör ej så mycket, mend en får goda +, ser ut att bli en bra låt efter att Amusement Park, Fully Loaded Clip floppade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Vad har hans namn med allt o göra? Ärligt här skrek hela sajten på mig, men du verkar också han e fördom. Namn är bara något dina föräldrar gett, inget specciellt. Jo det ska jag berätta för dig, Curtis är ett namn som var vanligt på runt western tiden och samt jackson fast det är även vanligt idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Jo det ska jag berätta för dig, Curtis är ett namn som var vanligt på runt western tiden och samt jackson fast det är även vanligt idag. Du e verkligen patetisk, så vad heter du då, Nils Nilsson? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Du e verkligen patetisk, så vad heter du då, Nils Nilsson? Bazyli Slavosnitch? Ni är lika fåniga båda två. DJ Jazzy Jeff Feat. Big Daddy Kane - The Garden Talib Kweli - Listen Pete Rock & Cl Smooth - Soul Brother #1 Nas - The World Is Yours Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 (redigerad) Men man kan inte döma ut någon för hans namn ju. Daddy Yankees nya album läckte igår. Redigerad 25 maj, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Men man kan inte döma ut någon för hans namn ju. Daddy Yankees nya album läckte igår. Är det hip-hop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Regeatton, en mer latin hip hop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Regeatton, en mer latin hip hop. Jaha då vet man det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Curtis S.S.K är framflyttad till 4 september. Tror pga av att hans senaste singlar har floppat, 50 needs Scott and Dre. Så under sommaren hoppas iallafall jag att 50 kommer med något mer Just A Lil Bit stil, för just nu e 50 den enda som kan se till att rap hamnar på kartan igen. Annars om inte, då vet vi att skivförsäljningen kommer att bara rasa o rasa och hip hop leva på en tunn tråd. http://www.hiphopdx.com/index/news/id.5280...bum-pushed-back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts