Jump to content

Hiphoptråden!

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

hoez find it sexy, hoez buy the album.

Hahahaha :ermm: så är rätt fast jag har get rich or die tryin fast den fick jag av en människa som jag inte tycker om. :unsure:

Tommy_killer: tycker att det är bra att han har fått förstånd och sätter på sig en tröja. :ermm:

Är det nån som vet varför den horan har börjat dissa Master P nu för?

Redigerad av Solid_X
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahaha :ermm: så är rätt fast jag har get rich or die tryin fast den fick jag av en människa som jag inte tycker om. :unsure:

Tommy_killer: tycker att det är bra att han har fått förstånd och sätter på sig en tröja. :ermm:

Är det nån som vet varför den horan har börjat dissa Master P nu för?

50 sade någonting i intervjun, som tommy postade för ett tag sedan, om att man måste ha texter som hans om man vill sälja numera. Någon av reportrarna i intervjun nämnde då Master P som ett exempel på rappare som inte gör låtar om hur det är att vara gangsta. Då sa han något i stil med "But Master P doesn't sell records."

Om han har dissat honom senare så tog väl Master P åt sig och la en diss som svar på tal.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför är han hora nu, bara för han säkjer sig själv?

Han är en smart buissnes man.

Sedan det med tröjan är han image, det säljer.

Jag kollar folk hora som jag verkligen inte tycker om och så blir jag så arg när man läser allt nytt om han hur han dissar folk hit o dit.

Sen det där med det säljer, förut va rap musik, man levde för musiken idag är det bara ett sätt och känna pengar på, ja lovar att om han skulle få chansen att käna mer pengar i ett dansband så skulle han lägga av med att vara gangsta och vara bonde istället.

Fan han skulle passa bra som det :unsure: med tanke på hans namn Curtis Jackson

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad har hans namn med allt o göra?

Ärligt här skrek hela sajten på mig, men du verkar också han e fördom.

Namn är bara något dina föräldrar gett, inget specciellt.

Jo det ska jag berätta för dig, Curtis är ett namn som var vanligt på runt western tiden och samt jackson fast det är även vanligt idag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Curtis S.S.K är framflyttad till 4 september.

Tror pga av att hans senaste singlar har floppat, 50 needs Scott and Dre.

Så under sommaren hoppas iallafall jag att 50 kommer med något mer Just A Lil Bit stil, för just nu e 50 den enda som kan se till att rap hamnar på kartan igen.

Annars om inte, då vet vi att skivförsäljningen kommer att bara rasa o rasa och hip hop leva på en tunn tråd.

http://www.hiphopdx.com/index/news/id.5280...bum-pushed-back

Länk till kommentar
Dela på andra sidor