Aggee Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Hör du Kanye West rappa om hoes, pengar hur G han är? Nej, för han e hip hop, han rappar om sitt liv, upplevelser, tankar, känslor etc. Menvafan, RAP ÄR HIPHOP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Hör du Kanye West rappa om hoes, pengar hur G han är? Gangsta rap, tommy killer. Tommy, gangsta rap. Shake hands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Fortfarande, jag har min uppfattning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Fortfarande, jag har min uppfattning. Fortfarande, din uppfattning är fucked. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Fortfarande, din uppfattning är fucked. Låt den, stör det dig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Fortfarande, jag har min uppfattning. Det är ingen uppfattning du har, du har bara bestämt dig för att hip-hop och rap är olika musikstilar vilket det INTE är. Som Mr Magic poängterat flera gånger. Sluta tjafsa i topicen om en massa skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Fortfarande uppfattning! Jag har inte sagt musikstilar, utan olika inriktningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Nej det är inte fel. @Boomer: Ja Ehm jo det är så rätt det kan bli. Tex. Det är ungefär som att säga "Jag lyssnar på raggare" fast man menar musiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 (redigerad) Ehm jo det är så rätt det kan bli. Tex. Det är ungefär som att säga "Jag lyssnar på raggare" fast man menar musiken Raggare är en person! Man säger inte jag är hip hop, jag ör hip hopare, men man säger jag är raggare, jag lyssnar till raggar musik. Redigerad 19 maj, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Raggare är en person! Man säger inte jag är hip hop, jag ör hip hopare, men man säger jag är raggare, jag lyssnar till raggar musik. Okej vi säger så här då "jag lyssnar på raggar" det är samma sak som att säga jag lyssnar på hiphop. Och så är det, och ingen kan ändra på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Jag lyssnar till raggar musik, annars blir det fel, grammatiskt. Du kan säga och man säger jag lyssnar på hip hop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Jag lyssnar till raggar musik, annars blir det fel, grammatiskt. Du kan säga och man säger jag lyssnar på hip hop. Ja tyvärr har det blivit så att man säger att man lyssnar på hiphop men det är fel, och även om hela världen börjar säga att dom lyssnar på hiphop så är det endå fel och det kommer det för alltid och att vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Jo jag vet att det är fel, men man säger så idag. Som sagt, tider förändras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Jo jag vet att det är fel, men man säger så idag. Som sagt, tider förändras. Jo det är ju så tyvärr, det var bättre förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Jo det är ju så tyvärr, det var bättre förr. Så sägs det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Så sägs det. Och så förblir det förmodligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Jo det är ju så tyvärr, det var bättre förr. Wu-Tang Clan - Can It Be All So Simple Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Vill tipsa om albumet KRS-One & Marley Man - Hip Hop Lives albumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Vill tipsa om albumet KRS-One & Marley Man - Hip Hop Lives albumet. Ska lyssna igenom den senare idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Beatsen känns som DJ Premier, men inte 100%, känns som de gjordes på en natt och sedan brydde man ej mer av det och så är låtarna ganska korta, synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts