L_Voll Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Den du sa var bäst Okka, var ju så jälva dryg, beatet är så jävla jobbigt. Akon simulerar sex med en 14 åring under en av sina konserter. http://www.hiphopdx.com/index/news/id.5150...ith-14-year-old OBS!!! Video finns, så vissa kan ta detta som stötande. Hahahah! Fan vad han stånkar på! Dagens lol. Jag som gillar Akon. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Hahaha Akon var det värsta jag sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Haha vilken snubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Haha, Akon vet hur dom ska tas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Det händer säkert bara för att jag nu börjat lyssna på honom lite extra mycket och längtar stort till hans nästa album :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 (redigerad) Vad tycker ni om Frondas nya singel? Musikvideo Redigerad 26 april, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Vad tycker ni om Frondas nya singel? <a href="http://"http://youtube.com/watch?v=M-U7Tj6Pimc"" target="_blank">Musikvideo </a> Jag vet inte eftersom att länken inte funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Den du sa var bäst Okka, var ju så jälva dryg, beatet är så jävla jobbigt. Jävlar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 (redigerad) Den du sa var bäst Okka, var ju så jälva dryg, beatet är så jävla jobbigt. Akon simulerar sex med en 14 åring under en av sina konserter. http://www.hiphopdx.com/index/news/id.5150...ith-14-year-old OBS!!! Video finns, så vissa kan ta detta som stötande. Shis. Han tappade just all respekt. horunge. Aja, hon kan i alla fall skryta med att hon varit me Akon, antar jag. Redigerad 27 april, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Fixat länken. Klick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Det var inget i min smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Det var inget i min smak. Svensk hiphop suger ganska mycket jämfört med amerikansk så..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Svensk hiphop suger ganska mycket jämfört med amerikansk så..... Nja, mainstream svensk. Annars finns det mycket bra, men det är svårt att blåsa upp i Sverige. Det kom ganska bra musik runt milleniumskiftet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Nja, mainstream svensk. Annars finns det mycket bra, men det är svårt att blåsa upp i Sverige. Det kom ganska bra musik runt milleniumskiftet också. Jo då det finns bra svensk rap också men den är ganska så död nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Jo då det finns bra svensk rap också men den är ganska så död nu. T I M B U K T U ? Nya skivan är svinbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 T I M B U K T U ? Nya skivan är svinbra. Jo då den är hyffsad men jag har svårt för rappare som rappar på skånska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 (redigerad) Jo då den är hyffsad men jag har svårt för rappare som rappar på skånska Hehe, må så vara, men med Timbuks nya ute kan man knappast säga att hiphopscenen är död! Redigerad 28 april, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Hehe, må så vara, men med Timbuks nya ute kan man knappast säga att hiphopscenen är död! Jo då det kan man säga, genom att jag skulle ge den skivan 5/10 i betyg och sen finns det inte nå andra speciellt bra rappare i sverige, men vänta tills Rastegars nya skiva kommer då jävlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Jo då det kan man säga, genom att jag skulle ge den skivan 5/10 i betyg och sen finns det inte nå andra speciellt bra rappare i sverige, men vänta tills Rastegars nya skiva kommer då jävlar Så kan du ju inte alls säga! Jag fick en fransk hiphoplåt skickad till mig häromdagen och jag störde mig på att jag inte fattade språket så jag kunde inte uppskatta den så mycket. 5/10 skulle jag ändå ger det men har jag i och med det rätt att påstå att den franska hiphopscenen är död? Låten var Saian Supa Crew - Raz De Maree btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Nej men det produceras och säljs mycket mer fransk hiphop än svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts