T-Bone Mendez Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Är det någon som har hört Snoops nya skiva? Jag tycker inte alls den är så bra som hans äldre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Nånstans man kan få hans remixer i mp3 format? Riktigt sköna. Inte vad jag vet, själv så fixar jag dom olika instrumentalerna och acapellerna och gör dom själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Är det någon som har hört Snoops nya skiva? Jag tycker inte alls den är så bra som hans äldre. Snoop Dogg har bara gjort skit på senare dagar och nya skivan (om du tänker på Blue Carpet Treatment) är den ingen hit den heller. Crazy (Feat. Nate Dogg) har rätt skönt beat, men annars... nä. Redigerad 13 april, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Finns ett par sköna låtar på Paid da cost, R&G och Blue carpet. Men nej det går inte att mäta de med de äldre låtarna. Snoop Dogg - Don't Stop (Feat. Warzone & Kurupt) // MC Eiht <3 När vi ändå snackar DPG så är Dogg Chit ingenting att hänga i julgranen den heller. @Solid_X & Reve: http://www.megaupload.com/se/?d=5NFB3UZP Redigerad 13 april, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 (redigerad) Finns ett par sköna låtar på Paid da cost, R&G och Blue carpet. Men nej det går inte att mäta de med de äldre låtarna. Snoop Dogg - Don't Stop (Feat. Warzone & Kurupt) // MC Eiht <3 När vi ändå snackar DPG så är Dogg Chit ingenting att hänga i julgranen den heller. @Solid_X & Reve: <a href="http://www.megaupload.com/se/?d=5NFB3UZP" target="_blank">http://www.megaupload.com/se/?d=5NFB3UZP</a> Tackare, men måste vi vara dina hoes nu? Wouldnt Get Far - The Game & Kanye West Ganska funkig. Redigerad 14 april, 2007 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Snoop Dogg har bara gjort skit på senare dagar och nya skivan (om du tänker på Blue Carpet Treatment) är den ingen hit den heller. Crazy (Feat. Nate Dogg) har rätt skönt beat, men annars... nä. Vito eller Vita eller vad den nu heter, spår 4, är rätt skönt! Jag väntar på min födelsedagspresent från min bror fortfarande. Tydligen någonting från Polen. Jag hoppas och tror lite smått, vågar inte tro helt ut, att det är Ghettosocks - Zoo School. Själv gav jag honom X-Zibit - Famalame och Positive K - Carhoppers. Två rariteter i 12"-väg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Vito eller Vita eller vad den nu heter, spår 4, är rätt skönt! Jag väntar på min födelsedagspresent från min bror fortfarande. Tydligen någonting från Polen. Jag hoppas och tror lite smått, vågar inte tro helt ut, att det är Ghettosocks - Zoo School. Själv gav jag honom X-Zibit - Famalame och Positive K - Carhoppers. Två rariteter i 12"-väg! Vato*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Vato*. Tackar, tackar. Lyssnade på min relativt nyköpta Yo! 45 Raps, en samlingsskiva, ihopschratchad, mixad och fixad av Peanut Butter Wolf, kanske bekant för några av er. Den är skitbra! Massa oldschoolklassiker. Ger en uppfattning om vart vi alla kommer ifrån, kan man väl säga. Fascineras över grunderna till bl.a. Masta Ace's Born to Roll och Handsomeboy Technique's Season of Young Moss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Tackar, tackar. Lyssnade på min relativt nyköpta Yo! 45 Raps, en samlingsskiva, ihopschratchad, mixad och fixad av Peanut Butter Wolf, kanske bekant för några av er. Den är skitbra! Massa oldschoolklassiker. Ger en uppfattning om vart vi alla kommer ifrån, kan man väl säga. Fascineras över grunderna till bl.a. Masta Ace's Born to Roll och Handsomeboy Technique's Season of Young Moss. Den är inte helt galen, mycket bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Hittade Snoop Doggy Dogg - Legend Of Hip Hop förut. Är det "Best Of Snoop" eller är det nya låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Hittade Snoop Doggy Dogg - Legend Of Hip Hop förut. Är det "Best Of Snoop" eller är det nya låtar? Lite av allt. Ny låt med T.I. - Big Shit Poppin, grymt beat gjort av Mannie Fresh. Kan T.I. gör samma som förra året? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Lite av allt. Ny låt med T.I. - Big Shit Poppin, grymt beat gjort av Mannie Fresh. Kan T.I. gör samma som förra året? Mm, T.I är fan grym. Låten var helskön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Lite av allt. Ny låt med T.I. - Big Shit Poppin, grymt beat gjort av Mannie Fresh. Kan T.I. gör samma som förra året? Är inte så mycket för den "nya stilen" av hiphop men förra årets sommar så var "What you know about it" med T.I sommaren stora låt och det är verkligen inte omöjligt att den här blir den här sommarens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Lite av allt. Har lyssnat på den nu och den var rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Ok, själv är jag djupt besviken på Snopp, han snackar om att när han o Dre är tillbaka så blir det värsta hitten, var någon av Snopps låatr på Blue Carpet bra ens? Nej, Snoop har glömt Dre som gjorde hela Doggystyle med honom och med andra. Snoop har även sänkt sig till en sådan nivå som man bara kan sitta och skämmas för, göra låtar med PCD, och sedan rappa i den som en 5 åring. Blä, visst gjorde Busta en låt med de, men han var bättre än Snoop, och så är ju Snoop känd som en OG in the hood. Nej, i år är det T.I., 50, Eminem, Stat Quo och såklart Dre som kommer se till att hip hopen kommer tillbaka på kartan. Detoc FTW! Förlåt för dubbel, men denna låt är årets (sålänge) bästa. T.I. - Big Shit Stoppin. Måste lyssnas. http://youtube.com/watch?v=mIwvLi1GUg8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Tror inte någon har postat den här förut: http://youtube.com/watch?v=rP3qL4UG1TI&...ted&search= Såg den för c.a 3 månader sedan. Han imiterar LL Cool J, Snoop, DMX(rätt keff) och Jay-Z så freestylar han. Skulle kunna vara fake men damn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 (redigerad) Tror inte någon har postat den här förut: http://youtube.com/watch?v=rP3qL4UG1TI&...ted&search= Såg den för c.a 3 månader sedan. Han imiterar LL Cool J, Snoop, DMX(rätt keff) och Jay-Z så freestylar han. Skulle kunna vara fake men damn. Haha nej jag tycker att han prickar DMX också! Riktigt skillad i alla fall! Redigerad 15 april, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 (redigerad) Haha nej jag tycker att han prickar DMX också! Riktigt skillad i alla fall! Njaeh. Hans hundläte låter mer som en chihuahua än en pitbull och hans röst är aningen för mesig. Men har har rätt flow. Redigerad 15 april, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Den här låten är riktigt skön Snoop Doggy Dogg - No more Games En fråga, från vilket album kommer Tha Shiznit ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 En fråga, från vilket album kommer Tha Shiznit ifrån? Doggystyle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts