Mr.Magic Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Den var inget för mig. 50 Cent säger att Young Buck kanske kommer att hoppa ur G-unit för att skapa fred med Jadakiss och The Game, men 50 cents manger säger att 50 Cent bara drog ett Aprilskämt, vad tror ni? Skulle bli glad om det var sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Neeeeeeeeeeej, jag skulle vara högst upp på sida 100. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 100 sidor YAY! För att detta inte ska bli totalt spam så...DMX - Slippin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Neeeeeeeeeeej, jag skulle vara högst upp på sida 100. Jaså? Vem blev det då? Beanie Sigel Feat. Jay-Z & Scarface - This Can't Be Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Jaså? Vem blev det då? Beanie Sigel Feat. Jay-Z & Scarface - This Can't Be Life Hahhaha, skit kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Eminem - My dad's gone crazy Enda låten, tror jag, som hans dotter är med och sjunger i. Trots den oseriösa låten är en mening bra. Hela låten är underbar, men denna mening Citat: "More pain inside o' my brain, in the eyes of a little girl inside of a plane Aimed at the world trade, standin' on Ronnie's grave, Screaming at the sky, the clouds gather its clyde mathers and bonnie jade" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) Hehe jo den är ganska rolig. Nino Bless - Wont Change Mobb Deep - Drop A Gem On Em (gamla ljuva Mobb Deep) Redigerad 8 april, 2007 av Solid_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Tycker ni Chamillionair har klarat sig bra inom rap? Hans låt Riding Dirty tyckte nästan alla om. Men såklart har man tröttnat på den. Men hans andra låtar blev inte lika "kända". Scarface - G code (Gammal klassiker jag inte kan tröttna på. Och då menar jag inte den dåliga remixen.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Vi får se hur Ultimate Victory kommer sälja och vilka låtar den kommer att erbjuda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Tycker ni Chamillionair har klarat sig bra inom rap? Hans låt Riding Dirty tyckte nästan alla om. Men såklart har man tröttnat på den. Men hans andra låtar blev inte lika "kända". Scarface - G code (Gammal klassiker jag inte kan tröttna på. Och då menar jag inte den dåliga remixen.) Tycker inte han har gjort nån större succé precis. Visst var "Ridin Dirty" bra men annat ja hört från honom suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 You Know What It Is Vol läckte ut idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Tycker ni Chamillionair har klarat sig bra inom rap? Hans låt Riding Dirty tyckte nästan alla om. Men såklart har man tröttnat på den. Men hans andra låtar blev inte lika "kända". Jag trodde att Chamillionaire skulle bli årets "breakthrough". Han fick pris för "Most Bootlegged Album". Blev så med flera dirty south artister, synd faktiskt för många av de är faktiskt bra. "If you havin trouble signin I feel bad for you son, I've got 99 problems but a deal aint one! Hit me!" - Mike Jones. Controversy Sells & Getcha mind right var bra. Han är bra på många mixtapes och åtminstone halva Sound of Revenge var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 You Know What It Is Vol läckte ut idag. Ska bli intressant och att lyssna på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Tycker inte han har gjort nån större succé precis. Visst var "Ridin Dirty" bra men annat ja hört från honom suger. Jag trodde att Chamillionaire skulle bli årets "breakthrough". Han fick pris för "Most Bootlegged Album". Blev så med flera dirty south artister, synd faktiskt för många av de är faktiskt bra. Jag har faktiskt hört någon låt som varit bra med honom. Men jag skulle säga samma sak. Tror inte han satsat tillräckligt. Jag tror fortfarande att han kommer komma med något nytt album och komma med någon låt som är värsta "breakthrough'n". Sen får man väll se vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 P3 HipHop med Timbuktu & DJ Amato just nu! Man kan lyssna här: http://sr.se/p3/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Tipsar om Dj Xtremes Remixer. Den bästa han gjort tycker jag endå den här, The Game på Eminems Sing for the moment beat Youtube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Tipsar om Dj Xtremes Remixer. Den bästa han gjort tycker jag endå den här, The Game på Eminems Sing for the moment beat Youtube Nånstans man kan få hans remixer i mp3 format? Riktigt sköna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=638261 Villkorlig dom för Snoop Dogg Den amerikanske rapparen Snoop Dogg har dömts till en treårig villkorlig dom, fem års övervakning och 800 timmars samhällstjänst. Domen föll i en domstol i Los Angeles på onsdagen, sedan rapartisten valt att inte bestrida åtalet för olaga vapeninnehav och narkotikabrott. Om han nekat till anklagelserna och fallet lett till rättegång hade han riskerat upp till fyra års fängelse. Artisten, vars riktiga namn är Calvin Broadus, greps på en flygplatsen Burbank utanför Los Angeles i oktober med marijuana i bilen. Senare hittades ett vapen i hans bostad under en husrannsakan. Dömda personer i USA får inte inneha vapen och Snoop Dogg dömdes 1990 för narkotikabrott. Åtalet är ett av flera som drabbat den 35-årige artisten på senare tid. För en månad sedan greps han i Sverige misstänkt för ringa narkotikabrott. I september förra året hittades en förbjuden polisbatong i hans bagage vid en flygplatskontroll i San Francisco, Han greps även i Los Angeles den 28 november misstänkt för narkotikabrott. Rapartisten åtalades för mord 1993 men friades. Från TT Slita för samhället i 800 timmar istället för att röka indoe och pimpa hoes, hur ska gå för vår käre vän? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=638261 Villkorlig dom för Snoop Dogg Den amerikanske rapparen Snoop Dogg har dömts till en treårig villkorlig dom, fem års övervakning och 800 timmars samhällstjänst. Domen föll i en domstol i Los Angeles på onsdagen, sedan rapartisten valt att inte bestrida åtalet för olaga vapeninnehav och narkotikabrott. Om han nekat till anklagelserna och fallet lett till rättegång hade han riskerat upp till fyra års fängelse. Artisten, vars riktiga namn är Calvin Broadus, greps på en flygplatsen Burbank utanför Los Angeles i oktober med marijuana i bilen. Senare hittades ett vapen i hans bostad under en husrannsakan. Dömda personer i USA får inte inneha vapen och Snoop Dogg dömdes 1990 för narkotikabrott. Åtalet är ett av flera som drabbat den 35-årige artisten på senare tid. För en månad sedan greps han i Sverige misstänkt för ringa narkotikabrott. I september förra året hittades en förbjuden polisbatong i hans bagage vid en flygplatskontroll i San Francisco, Han greps även i Los Angeles den 28 november misstänkt för narkotikabrott. Rapartisten åtalades för mord 1993 men friades. Från TT Slita för samhället i 800 timmar istället för att röka indoe och pimpa hoes, hur ska gå för vår käre vän? :'( Dayum. För att hylla våran fallna hjälte kan vi väl alla lyssna lite extra på Doggystyle idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Dayum. För att hylla våran fallna hjälte kan vi väl alla lyssna lite extra på Doggystyle idag. Klockren skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts